Purple Mandala samenstelling

Nickjeee

Belezen gebruiker
Tegenwoordig veel idiote mixjes te koop in vrolijk gekleurde buisjes, maar de exacte samenstelling op het label vermelden (mg van elke stof) ho maar. Volslagen onverantwoordt. Ik ken de combo 5-MAPB/4-FMA uit eigen experimenten, die is op zich leuk. Bij 2 vendors daarom exacte samenstelling opgevraagd van deze combi, te koop als buisjes Purple Mandala. Slechts 1 wist het antwoord (...) en het blijkt 90mg 5- MAPB + 45mg 4- FMA. Eerder had ik beiden iets lager gedoseerd gecombineerd, dus ik vind 't behoorlijk fors. Ze adviseren wel overal eerst een halve te nemen en later evt. de rest bijnemen. Lijkt me verstandig, tenzij je hard core bent. Wel een leuke combi dus in mijn ervaring.

witte270

Bewuste gebruiker
Maar heb je dit nu geprobeerd en hoe was het of lijkt het je een leuke ervaring maar heb je het nog niet geprobeerd?

Nickjeee

Belezen gebruiker
Maar heb je dit nu geprobeerd en hoe was het of lijkt het je een leuke ervaring maar heb je het nog niet geprobeerd?
Ik had de 2 stofjes al zelf gecombineerd maar dat was 75mg 5-mapb met 30mg 4-fma. Dat was een leuke combo. Net iets meer energie en "golvend" dan 5-mapb op zichzelf, wel duidelijk zwaar op de serotonine. Mist nog steeds wat "magic" van mdma.

Nickjeee

Belezen gebruiker
Wat nou als je bij de 5-MAPB en de 2-FMA er ook nog 5-MeO-MiPT bij doet. Zoals bij de borax combo
Heb ik gedaan, pink star of blue Bliss pellets. Lijkt erg veel op XTC zoals ook de bedoeling was van de borax combo. Ik heb echter voorkeur voor 4-fma ipv 2-fma omdat dat ook wat extra energie geeft zonder te "speedy" te worden maar ook wat meer sero-boost. Zonder 5-meo-mipt (of 4-ho-met for that matter....) is echter ook wel eens leuk. Ik rook er vaak een jointje bij dan wordt t al waus genoeg :) btw ik koop de "ingrediënten" uiteindelijk toch liever los, dan weet ik zeker wat de verhoudingen zijn en kan ik een beetje variëren om de sweet spot te vinden. Met pijn en moeite wel steeds een maand of 2 ertussen...

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Deze mengsels zouden niet verkocht moeten worden imo. Had zelf green mandala gratis gekregen van mijn vendor. 4-FMA + 2C-E + 1cP-LSD. Verhoudingen onbekend. Enkeltje door het toilet dus. Als ik wil combineren doe ik dat zelf wel. En dan weet ik tenminste de hoeveelheden.

Bovenaan