puur?!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
ik vraag het me af? :

Ik heb hier een brok pure MDMA..

heb wel ervaring in pilletjes maar dus niet in de pure brokvorm.

Zelf denik :
eerst maar een brokje van 4mm.x 4mm. proberen.

iemand ervaring in brokvorm mdma puur?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Volume zegt niets...wegen....100 tot 150 mg per kg lichaams gewicht, dus als je bv 100 kg weegt is 100 mg een goede instap dosis...

Druppeltje

Bewuste gebruiker
och ja logisch!! domme ik!.. :flushed:

heb t net gewogen...pff t is maar 0,4 gr.

en ik weeg zo 45kg (lijkt licht maa ben maar klein meisje :tearsofjoy: )
duszz.. kan het brokkie dan helemaal nemen...

tnx voor reactie/antwoord trwns!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dreuge zei:
um volgens mij is de goede dosis in het voorbeeld dat Dr.Gonzo gaf nu 45mg en geen 400 mg :rolleyes:
In Gonzo z'n voorbeeld is het 4500 mg haha.

Het ligt volgens mij aan het soort weegschaal dat je hebt, maar op die van mij (op die van Chris die al heel lang bij mij logeert) is 0,4 400 mg. Dat is wellicht wat veel.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
ugh..
denkdenk...

nee hoor jongens!

ik zei: 0,4 gram! dat is toch -> 4mg.

Ik weeg rond de 45kg. dus dan zal die 0,4gram (4mg) die ik hier heb volstaan toch?

of ...??

Druppeltje

Bewuste gebruiker
en @ Druppeltje, als je alles neemt, dus 0,4gram, denk ik niet dat je het naar je zin gaat hebben..[/quote]

ben helemaal nu in de war :(

DeepPurple

Belezen gebruiker
0,4 gram is 400mg.

edit: mg staat voor 'milligram'. 'Milli' staat voor duizend, ofwel éénduizendste gram. Eén gram is dus duizend milligram. 0,4 gram is dus 400 milligram. En van die 400 milligram moet je, als je 45 kg weegt, dus 45 mg nemen (om mee te beginnen). Dat is dus 0,045 gram!

Dreuge

Badass junkie
Lik gewoon aan je vingertop en steek hem in het zakje/packie zodat er kristallen aan blijven hangen. Dit is voor de meeste mensen goed, maar mijn vriendin die denk ik 55kg weegt en niet veel ervaring heeft ging daar al bizar hard op. Dus mischien moet je zelfs minder nemen. Maarja aan de andere kant heb je mischien minder goede kwaliteit, want dat wat mn vriendin nam was wel heel sterk.

Als je een xtc pil slikt is het meestal ongeveer 80 mg geloof ik? 130mg pillen zijn in ieder geval sterk. Dus als jij 0,4 gram in 1 keer neemt dan ga je bizar hard.. Waarschijnlijk kan je niet eens meer lopen en praten, draaien je ogen de hele tijd weg en heb je geen besef meer van waar je bent.. :P

edit: neem gewoon een hééél klein beetje, wacht een uurtje hoe het werkt en beslis dan of je de volgende keer meer neemt of niet. (en ja je kan het laten testen blabla)

Dreuge

Badass junkie
heb je veel ervaring?? is nog steeds best veel hoor.. met 45 kg lichaamsgewicht zou ik echt máximaal 100mg nemen

Dreuge

Badass junkie
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die mensen aan de mdma die het allemaal zo goed naar hun zin hebben maar niet beseffen niks positiefs bij te dragen aan het feest/de chilling.

DeepPurple

Belezen gebruiker
1/3 van 400 mg is veel te veel. Waarom niet met 1/6 beginnen en het opbouwen al gelang de behoefte er naar is?

Druppeltje

Bewuste gebruiker
jezus zég !!!

t lijkt wel kerkgemeenschap hier!!

En wat negatief zijn jullie toch tegen me!!

ik bedoel weetje wel hoe het brokje eruit ziet, pff zie dat maar eens precies in 6'en te verdelen, heb best wel wat ervaring in de laatste 20 jaar van me leven dusss kga me zelf echt niet compleet in narcose/wazig/vaag slikken... ofsow!!!

DeepPurple

Belezen gebruiker
Ik zou gewoon een likje nemen. Maar goed, als het allemaal om het uiterlijk draait...

tip: neem ook zes 2-cb'tjes in één keer want die pillen zijn zoooo klein, werkt natuurlijk sowieso niet als je er maar één neemt..

Dreuge

Badass junkie
Druppeltje zei:
jezus zég !!!

t lijkt wel kerkgemeenschap hier!!

En wat negatief zijn jullie toch tegen me!!

ik bedoel weetje wel hoe het brokje eruit ziet, pff zie dat maar eens precies in 6'en te verdelen, heb best wel wat ervaring in de laatste 20 jaar van me leven dusss kga me zelf echt niet compleet in narcose/wazig/vaag slikken... ofsow!!!

ik heb moeite met geloven dat je 20 jaar ervaring hep.... ofsow!!!! xP

Druppeltje

Bewuste gebruiker
dreuge, ik doelde op dat er iemand puber schreef...
maar een brokje pure mdma heb ik nooit gehad, dus daarom deze vraag hierover ...

die f*ckweegéénheden..daar kwam de onduidelijkheid door.

Ik ga enkele logische reachties opvolgen en maar een ieniemienie brokje nemen ... een likje zal niet werken daar ik dat al gedaan heb, k voelde er nix vn.

Dreuge

Badass junkie
Heb je aan het brokje gelikt?????????????????? :P
en dat brokje kan je toch fijn stampen met een lepen ofzo zodat je het wel kan dippen

Druppeltje

Bewuste gebruiker
tja gelikt?!
vinger natgemaakt en in het envelopje gestopt waar de brokjes inzitten in vinger afgelikt.. (t was eerst 1brok, maar k heb iemand stukje gegeven dus daardoor..)

Telpeva

Belezen gebruiker
Het voelt een beetje aan als heiligschennis, maar als je de brokken wat te groot / onhandig vindt is de oplossing heel simpel hoor: waterpomptang (of een andere tang) erbij en zachtjes druk uitoefenen, valt het zo weer terug in het zakje / envelopje, en je hebt in no time poeder wat je makkelijk kunt doceren.

Casplantje.

Belezen gebruiker
Telpeva zei:
...en je hebt in no time poeder wat je makkelijk kunt doceren.

:tearsofjoy:
Dit is tenminste een leuke spelfout. Wat wil je het poeder gaan doceren? Aardrijkskunde, hogere wiskunde?
Sorry, kon het niet laten. :wink:

Bovenaan