Puurpijpje

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Ik zou het gewoon bij crack houden, niet vermengen.
Ookal lijkt het me nogal onhandig, met gewoon wat zilverpapier en een buisje is het volgens mij stukken eenvoudiger om alles van u crack te benutten.

Judas

Wijs gebruiker
reijers zei:
Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base'
en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat?
Om de crack goed te kunnen roken...
Of moet je alleen de klontjes in de pijpje doen en dan oproken?

Je kan beter meteen je kop er af schieten of als je geen gun tot je beschikking hebt 10 hoog uit het raam springen :angry:

of ga lekker in bad liggen en gooi een brandende schemerlamp erin terwijl je dat pijpje inwijdt

ALS JE IN NO TIME NAAR DE KLOTE WILT GAAN, DAN ZIJN ER LEGIO ALTERNATIEVEN VOOR CRACK :smilingimp:

Angramar Temenos

Badass junkie
Meth? :tearsofjoy:

Wat is het nou met dat gebias tegen crack? Ik ken iemand die af en toe crack en bruin gebruikt (Zo'n 1-2 keer per maand), getrouwd is met kinderen, goede baan heeft, etc. Gebruikt al 12 jaar of zo...

Was vroeger met LSD ook zo nu wordt het wat minder; Als je coke snuift de hele dag ben je elite, maar LSD o wee, dat gaat in je botten zitten.

Ik gebruik zelf trouwens geen van de bovengenoemde middelen, maar toch.. :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik begrijp dat gemekker over de top 3 meest verslavende drugs ook niet. Toegegeven, mensen met verstand zijn een uitstervende soort, maar geen uitgestorven.

Judas

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp dat gemekker over de top 3 meest verslavende drugs ook niet

heb ik het woord verslaving in de mond genomen? ik zat meer aan de zware schade aan de luchtwegen te denken :grin:

Angramar Temenos zei:
Ik ken iemand die af en toe crack en bruin gebruikt (Zo'n 1-2 keer per maand), getrouwd is met kinderen, goede baan heeft

de sterken onder ons zijn dun gezaaid en in inderdaad, wie de hele dag of elke dag snuift is een looser :wink:

KEEP IT SPECIAL OR KEEP IT AWAY :openmouth:

Angramar Temenos

Badass junkie
yeti zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp dat gemekker over de top 3 meest verslavende drugs ook niet

heb ik het woord verslaving in de mond genomen? ik zat meer aan de zware schade aan de luchtwegen te denken :grin:

Angramar Temenos zei:
Ik ken iemand die af en toe crack en bruin gebruikt (Zo'n 1-2 keer per maand), getrouwd is met kinderen, goede baan heeft

de sterken onder ons zijn dun gezaaid en in inderdaad, wie de hele dag of elke dag snuift is een looser :wink:

KEEP IT SPECIAL OR KEEP IT AWAY :openmouth:

Hij zegt zelf van "verslavend, hoezo? als je crack op is heb je wel zin om meer te pakken maar dat gaat zo wel weg, gewoon iets gaan lezen of TV kijken, en niet aan de stuff denken. Die craving gewoon negeren en het gaat wel weg.. Mischien is die vele malen sterker als je vaker gebruikt, maar ik doe het gewoon voor de lol soms. :rolleyes: "

zot

Newbie
je Cocaïne eerst afkoken met ammoniak tot alles bij elkaarkom afdoppen met een doekje (de amomoniak) wat er over blijft eens bij elkaar doen op je lepel met een mes of zo . dan een pijpje maken of kopen natuurlijk beetje as van een cigaret en mmmmmmm
:beer:

Bovenaan