puurpijpje

cropp

Badass junkie
ik heb verschillende puurpijpjes, die allemaal ontzettend smerig zijn aan de binnenkant, ik spoel ze meestal uit met warm water, dat helpt wel een beetje, maar zo blijf ik aan de gang

waar kan ik ze het beste mee schoon maken zonder mijn pijp en mijn wiet te vervuilen?

Finesse*

Belezen gebruiker
Hij bedoelt van die kleine wc-borstelige dingetjes, in miniatuurversie.
M'n vader gebruikt ze voor z'n gebit, maar denk dat je er dan ook wel een pijpje mee kan schoonmaken. :grin:

Ik denk dat ze een Ragertje bedoelen,, gewoon drogist,, ik moest ze gebruiken toen ik een beugel had als alternatief voor flosdraad. ik weet niet of ze sterk genoeg zijn om iets mee schoon te schrobben maar ze zijn iets van 1,50 voor 10 ofzo dus het is het proberen waart eh :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
gewoon uitkoken die pijp, en anders beetje pure alcohol om het schoon te krijgen.
Je kunt ook een stuk ouwe lap nemen en die door je pijpje heen halen, met een ijzerdraad, of je maakt een lang en dun stuk stof en poetst er zo doorheen..

cropp

Badass junkie
katerdekat zei:
Ik denk dat ze een Ragertje bedoelen,, gewoon drogist,, ik moest ze gebruiken toen ik een beugel had als alternatief voor flosdraad. ik weet niet of ze sterk genoeg zijn om iets mee schoon te schrobben maar ze zijn iets van 1,50 voor 10 ofzo dus het is het proberen waart eh :P
dankje

DrippTone zei:
gewoon uitkoken die pijp, en anders beetje pure alcohol om het schoon te krijgen.
Je kunt ook een stuk ouwe lap nemen en die door je pijpje heen halen, met een ijzerdraad, of je maakt een lang en dun stuk stof en poetst er zo doorheen..

waar kan ik ethanol kopen en wat kost dat ongeveer?

kan ik meteen hash olie maken

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zelf destileren? Heb je meteen leuke nieuwe hobby. Anders kun je bij de apotheek terecht. Of als je iemand kent die in het ziekenhuis werkt, mij pa neemt altijd een flesje alcohol speciaal om mee schoon te maken mee.

cropp

Badass junkie
DrippTone zei:
Zelf destileren? Heb je meteen leuke nieuwe hobby. Anders kun je bij de apotheek terecht. Of als je iemand kent die in het ziekenhuis werkt, mij pa neemt altijd een flesje alcohol speciaal om mee schoon te maken mee.

ik was bij de etos geweest maar daar hadden ze het niet

mijn zus werkt in het ziekenhuis dat is wel een goede

Bovenaan