Pyrazolam

yellow2020

Belezen gebruiker
Kan iemand mij vertellen of dit al verboden is in Nederland en zo nee waar ik het kan kopen? Als ik in Google intik 'pyrazolam kopen' krijg ik wel een site te voorschijn maar daar staat bij hoeveelheid alleen maar x10 of xiets en niet hoeveel dat nou precies is..

Fool

Badass junkie
Dit is nog niet verboden in Nederland en je zou moeten weten dat het volgens de forum-regels verboden is om de plekken waar je dit aan kunt schaffen te vermelden. :wink:

De vendors die pyrazolam verkopen en die ik ken verkopen pellets van 0.5 milligram per pil. Zal vast wel ergens verborgen staan in de tekst. :wink:

yellow2020

Belezen gebruiker
Fool zei:
Dit is nog niet verboden in Nederland en je zou moeten weten dat het volgens de forum-regels verboden is om de plekken waar je dit aan kunt schaffen te vermelden. :wink:

De vendors die pyrazolam verkopen en die ik ken verkopen pellets van 0.5 milligram per pil. Zal vast wel ergens verborgen staan in de tekst. :wink:

Waarom zou dat verboden zijn als de stof waar het om gaat volkomen legaal is?

Fool

Badass junkie
Omdat deze stoffen niet volkomen legaal zijn, aangezien ze onder de geneesmiddelenwet vallen. Daarnaast zijn er (dacht ik) andere regels voor 'research chemicals' in Belgie, waardoor het misschien illegaal zou kunnen zijn voor onze Belgische forumgenoten.

Bovenaan