Pyros, een verhalenbundel

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Heb mij gewoon 1 gram besteld voor te testen en als de come down en de dagen erna zo erg zijn ga ik het uiteraard nooit meer doen!

Net 0,050 Mg gesnoven voel er de klote van

Als het dit maar voorstelt zal het snel gedaan zijn! Misschien nog 1 keer 0,070 Mg proberen als ik dan nog niks voel stop ik er mee waardeloos

straks als het uitgewerkt is ga ik nog 1 maal 0,070mg bommen en als het dan weer prijs is schrijf ik deze volledig van mijn lijstje! Dikke rommel!! Jullie hadden gelijk

Als ik dan weer slecht gaat garandeer ik u dat dat de laatste keer is geweest en spoel het met plezier door toilet.

Je kunt er snuivend wel mee experimenteren heb ik ook een keertje gedaan maar het effect is dan niet zo bijzonder dus dan ga je al gauw kiezen tussen of het vapen of de stof laten en zoals alle mensen je aanraden, laat deze stof met rust 👍🏻

Is dat gewoon op zilver papier doen en aansteker onder? Die optie wil ik ook nog wel proberen

Ik ga enkel deze 1 gram opdoen en nooit meer aankomen ben er zo slecht van of iets! Snuiven bad! Slikken bad! Nog 1 optie roken als dit ook niet goed is weg met die veiligheid want loop al ganse dag super slecht

Na die gram stop ik sowieso

En die gram gaat NIET vanavond op

Kan goed zijn dat ik ganse nacht door doe!

het is inderdaad lekker op de folie al heb ik nog steeds negatieve bijwerkingen van de dosissen er voor

Ga straks nog 1 keer roken en klaar

ik lig in mijn zetel met zware benauwdheid en hartkloppingen

Maar ga het voorlopig bij die 1 gram houden. De rest voor volgende maand ofzo

Het is inderdaad zeer verslavend spul ook al had ik er niet echt effect van..

Ben van plan om rond 8 uur nog 1 keer goed te chinezen en het dan voor een tijd hierbij laten als mijn longen mee willen kan amper nog diep inademen

Heb het even opgezocht dope in je longen krijgen is heel gevaarlijk

long infarct en dergelijke is zeker reëel en wat als ik straks slaappillen neem een iets aan mijn longen krijg en niet wakker word door de slaappillen en sterf in mijn slaap want mijn longen voelen echt niet ok als het verslecht overweeg ik de ambulance te bellen

Ga eerst zorgen dat ik mij terug normaal voel voor te slapen

ga vanmiddag sowieso slapen

Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen?

Maar heb het geprobeerd en niks voor mij

1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij!

Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven

ben niet echt onder de indruk

sowieso ga ik mij nog eens een gram bestellen maar zal niet de komende weken zijn

Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?

bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard

vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten

ben in de ban van de pyros

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Nu ken ik deze persoon niet buiten dit topic, maar dit is echt geen zeldzame gang van zaken als het pyros betreft. Heb dit pad zelf ook bewandeld en ken er nog een aantal bij wie het net zo ging.

Deze quotes vond ik een mooie beknopte anekdote hoe men van de een op de andere avond in een wilde achtbaan kan belanden die pyro verslaving is

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De negatieve kant van Pyrro's mag inderdaad wel eens meer het daglicht zien. Mooi bewijs weer dat je dit spul beter niet besteld en als je toch in de verleiding komt zoek zo snel mogelijk de gootsteen of het toilet op en doorspoelen die handel.

Bovenaan