Q-Base 2009

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Op 12 September vind al weer de god weet hoeveelste editie van Q-Base plaats in Duitsland. Ik heb het feest eigenlijk elk jaar geskipped maar nu ik dit jaar Decibel en Mysteryland moet missen moet ik deze toch echt meepakken als afsluiter van het festivalseizoen!

De lineup ziet er goed uit, met voor de Hardcore liefhebbers de Thunderdome Bunker met een vette Early Rave lineup, en het 2e deel van het feest "Noize Suppressor Invites" met een liveset van hen en oa Evil Activities vs Tha Playah :hearteyes:

Wie gaat hier aanwezig zijn? :d

Lauu

Badass junkie
Area 1 / Early Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 1

• Luna
• Isaac
• Pavo
• Dana
• MC: Ruffian

Area 1 / Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 2

• Zany
• The Prophet
• B-Front
• Zatox
• MC: Ruffian

Area 2 / Harder Styles (Control Tower, Open Air) Part 1

• D-Block & S-te-Fan
• Ruthless
• Noisecontrollers
• Brennan Heart
• MC: DV8

Area 2 / Harder Styles (Control Tower, Open Air) Part 2

• Tatanka
• Italian Invasion (Stephanie, Tuneboy & Ivan Carsten)
• Deepack
• Neophyte
• MC: DV8

Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 1 (Scantraxx S.W.A.T. Tour)

• The Prophet
• A-Lusion
• Scope DJ
• Alpha Twins
• Clive King
• Headhunterz presenting: Gostosa
• MC: Da Syndrome

Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 2

• The Pitcher
• Alphaverb
• Beatproviders
• Dailucia
• Ran-D
• Adaro
• Bass Modulators
• MC: V

Area 4 / Early Hardcore (Quarantine Zone, Bunker) Part 1 (Hosted by Thunderdome)

• Leviathan
• Stanton
• Bass-D
• Jappo
• Gizmo
• MC: Justice

Area 4 / Early Hardcore (Quarantine Zone, Bunker) Part 2 (Noize Suppressor is serving)

• Noize Suppressor
• Amnesys
• Mad Dog
• Evil Activites vs. Tha Playah
• Noize Suppressor Mess Up
• MC: Justice

Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 1 (Hosted by Bullshit)

• Patrick DPS (live)
• Oliver Kucera (live)
• Mo Franko
• Patrick DPS & Oliver Kucera (live)

Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 2 (Hosted by Bullshit)

• 3HeadzAHead
• Paul Langley
• Frank Kavitta
• Boris S

Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 1 (Harddance.Hardtrance / Fausto’s Crossover)

• Chriss Cortez
• Organ Donors
• Louk
• Tommy Pulse
• Rick Raw
• Fausto
• Xsif Jokers (live)
• Wragg & Log:openmouth:ne
• Omeo
• Audio Psycho’s Dex & FX
• Artento Divini
• Thilo & Evanti (live)

Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 2 (Belgian Beats.French Tek / Hosted by Dirty Workz)

• Ruthless
• Demoniak
• Coone
• Transfarmers (Dr. Rude & Qatja S)
• Fenix
• Psyko Punkz
• Deepack

Area 7 / Hardcore.Industrial (Security Center, Bunker) Part 1 (Industrial.Hardcore / Hosted by Club R_aW)

• Peaky Pounder
• Rude Awakening
• N-Vitral
• Hilarious
• Sandy Warez
• Jamie Ball

Area 7 / Hardcore.Industrial (Security Center, Bunker) Part 2 (Industrial / Industrial Strength)

• Broken Rules
• Richie Gee
• X-Tension (live)
• Unexist
• Stormtrooper
• Lenny Dee
• Satronica
• ISR Tag Team

Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 1 (Hosted by Triple Vision)

• Blue Came & Jambossoa
• Harsch & Pamb
• Breazz & Benno Syndrome
• Nicon & Spellshock
• MC: Dart

Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 2 (Hosted by Triple Vision)

• Lukas & Fernanda Martins
• Mike Drama
• Sorce & Formul G
• Hardtrax & Jackhamma
• Lexis
• DJ Bold
• MC: Swift

Area 9 (Open Air, Recreation Area)

• Freestyle (Hosted by: Chuckie)
• Rehab
• Carita
• Afrojack
(more to be announced)

Ik ga zoiezo :grin:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Zag een klein foutje in de lineup, de afsluiter op de Open Air Stage 2 is namelijk niet Neophyte, maar Neophyte Records Allstars :grin: (Neophyte/Evil Activities/Tha Playah/Chaosphere)

Dat wordt een knallende afsluiter :rock:

Lauu

Badass junkie
misanthrophy zei:
Zag een klein foutje in de lineup, de afsluiter op de Open Air Stage 2 is namelijk niet Neophyte, maar Neophyte Records Allstars :grin: (Neophyte/Evil Activities/Tha Playah/Chaosphere)

Dat wordt een knallende afsluiter :rock:

is niet zo boeiend meer vind ik persoonlijk(maarja dat heb ik met bijna alle mainstream hc)...altijd dezelfde sound dat neophyte records...zelfde nummers etc...en je hebt EA en Tha Playah al eerder...het is net of ze geen andere dj's wisten te boeken...

ik sluit denk af met wat Industrial :grin:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ben het met je eens maar vind dat die boys wel altijd een leuke sfeer op podium weten te brengen :grin: Neophyte Records Allstars op 15 Years of Nightmare was echt een hele toffe en gezellige afsluiter :grin:

Maar idd, Evil Activities & Playah in de Noize Suppressor zaal.. dan ben je eigenlijk al voorzien van een goeie portie neophyte records :)

Lauu

Badass junkie
ik ben vooral bij de Early Hardstyle, Jump, Early Hardcore en als afsluiter bij het heerlijke Industrial te vinden :grin: :rock:

salvation

Belezen gebruiker
Kijk er weer naar uit! Vindt dit het vetste feest van het jaar, die locatie :hearteyes: .
Jammer dat het dit jaar om 07:00 uur stopt in plaats van een uur later.

knolselderij

Wijs gebruiker
2 uur korter idd

maarja vorig jaar voelde ik me de laatste 2 uur gewoon kut en moestk op de bus wachten.

maar ik heb dr zin in lekker stampen daar

knolselderij

Wijs gebruiker
Lauu zei:
knolselderij zei:
maarja vorig jaar voelde ik me de laatste 2 uur gewoon kut en moestk op de bus wachten.

ging je nuchter? :P

normaal pak ik me af en toe lijntje pep tussen door voor de energie maar op q-base zat ik op de pillen en kwas uit geknald dus ik ging me toen steeds vettiger voelen

68899

Bewuste gebruiker
Misschien...

Immo

Badass junkie
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:

Lauu

Badass junkie
Immo zei:
Lauu zei:
Kaartje + Busticket gekocht :grin:

Heb ook een kaartje + Busticket gekocht, ben benieuwd of ik er wat aan ga vinden. Aangezien ik niet van hardcore hou en ik hardstyle al helemaal niets vind.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. :grin:

ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P

Immo

Badass junkie
Lauu zei:
ik weet niet waar jij van houdt maar je hebt ook nog wel wat andere genres...

Industrial
Techno
Schranz
Hardtrance
House

als je daar ook niet van houd...kan je net zo goed niet gaan :P

Industrial en Hard techno. :hearteyes:

Marcell`

Belezen gebruiker
Ik ben zeker aanwezig! Word mijn derde keer en Qbase is nog nooit tegengevallen! :rock:

Area 1 / Early Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 1
Area 1 / Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 2
Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 1 (Scantraxx S.W.A.T. Tour)
Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 2 (Hosted by Bullshit)
Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 1 (Harddance.Hardtrance / Fausto’s Crossover)
Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 2 (Hosted by Triple Vision)

Hier zal ik voornamelijk te vinden zijn! sowieso de early hardstyle hanger :hearteyes: Voorderest beetje rondlopen bij de techno, drum & bass en hardtrance! :grin:

Lauu

Badass junkie
knolselderij zei:
DF meeting op Q-base '09. heerlijk n lulkick bouwen met onbekende

ik vind het prima...als het lukt :)

Immo
Lauu
Marcell'
Knolselderij

gaan als ik het goed heb...op Ground Zero ging het ook wel redelijk paar mensen gezien van DF :) Fliptrip, Djo, Pikachu :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
maajja ben benieuwd zo goed ben ik dan niet met tijdsbesef laat staan tijden afspreken:P ik mis op ieder feest wel weer n Dj's die ik persé wou zien :P

Lauu

Badass junkie
knolselderij zei:
maajja ben benieuwd zo goed ben ik dan niet met tijdsbesef laat staan tijden afspreken:P ik mis op ieder feest wel weer n Dj's die ik persé wou zien :P

dat is 1 van de redenen dat ik geen mdma ga doen met Q-base :P

knolselderij

Wijs gebruiker
Lauu zei:
knolselderij zei:

dat is 1 van de redenen dat ik geen mdma ga doen met Q-base :P

haha ik houd het ook bij 1 blauwe. khoud t op pep en drank. als je mdma hebt gebruikt ga je eerder hangen en zitten. op de pep blijf je stuiteren

Marcell`

Belezen gebruiker
Ik heb voor Qbase nog niks kunnen regelen, en ik ben bang dat ik ook niks meer kan regelen :flushed:

Dus dan word ik een nuchtere tijdens de meeting! :rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Kaartje + busticket in de pocket :)

Geen mdma voor mij, heb een week geleden gebruikt en gebruik op Awakenings (2 oktober) weer. Heb wel herbal speed van de smartshop die erg goed schijnt te werken, die ik waarschijnlijk ga gebruiken.

Meeting klinkt goed! :grin: Toch wel in 1 van de hardstyle areas? :wink:

Marcell`

Belezen gebruiker
Rabbithole zei:
Kaartje + busticket in de pocket :)

Geen mdma voor mij, heb een week geleden gebruikt en gebruik op Awakenings (2 oktober) weer. Heb wel herbal speed van de smartshop die erg goed schijnt te werken, die ik waarschijnlijk ga gebruiken.

Meeting klinkt goed! :grin: Toch wel in 1 van de hardstyle areas? :wink:

De tegenwoordige hardstyle vind ik de moeite niet meer waard..denk dat ik daar niet erg vaak te vinden zal zijn!

Wel ben ik de hele "middag bij de early hardstyle! :grin:

Lauu

Badass junkie
Marcell` zei:
Wel ben ik de hele "middag bij de early hardstyle! :grin:

dan gaan wij daar dus meeten :P sinds ik daar de eerste 4 uur ook sta sinds het early hardstyle is...ik vind de hardstyle van nu ook niet de moeite waard...behalve Noisecontrollers...die blijven meesterlijk en hard :rock:

voor de rest ben ik te vinden bij de Jump/Tek & Early Hardcore...met een vleugje Industrial hardcore :grin:

Bovenaan