Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik mij eerst even voorstellen, Ik ben 19 jaar en komt uit het zuiden van het land. Ik gebruik voornamelijk wiet maar met enige regelmaat HD.
Ik heb erg lang op het internet gezocht naar een plek waar ik Qat zaden kan kopen. Ik kon het nergens vinden vandaar deze post. Dus mijn vraag: kun je uberhaupt wel Qat zaden kopen in NL en zo ja? Waar?
Ik ben me bewust van de regels van deze site maar het was me niet helemaal duidelijk of dit toegestaan is omdat Qat gewoon een legale plant is.
Ik heb het over onderstaande regel
1 Vragen om of geven van informatie betreffende:
verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen
Als dit niet toegestaan is zal ik de consequenties onder ogen zien en dit reposten op mijn moeders favoriete tuiniers site
Bvd,
Murtun
Ik heb erg lang op het internet gezocht naar een plek waar ik Qat zaden kan kopen. Ik kon het nergens vinden vandaar deze post. Dus mijn vraag: kun je uberhaupt wel Qat zaden kopen in NL en zo ja? Waar?
Ik ben me bewust van de regels van deze site maar het was me niet helemaal duidelijk of dit toegestaan is omdat Qat gewoon een legale plant is.
Ik heb het over onderstaande regel
1 Vragen om of geven van informatie betreffende:
verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen
Als dit niet toegestaan is zal ik de consequenties onder ogen zien en dit reposten op mijn moeders favoriete tuiniers site
Bvd,
Murtun