• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Qlimax 2014 / 2 Rode Rolling stones XTC

Enox

Newbie
Hallo allemaal

Ik vertel hier hoe mijn ervaring was op het Hardstyle feest Qlimax onder invloed van XTC
Met mijn 1 keer eerdere ervaring met XTC was het allemaal vrij nieuw voor mij, (ooit een keer driekwart roze Superman gehad in huiskamer sfeer)

Ik ging met 5 vrienden heen waarvan 4 al veel ervaring met feesten en X hadden
De andere jongen had t zelfde als mij nog maar 1 keer eerder gebruikt ook een driekwart Superman in huiskamer sfeer samen met mij

Op 22 november was Qlimax, we hadden er veel zin in en waren helemaal in de partystemming, na het eindeloze wachten tot de hekken opengingen liepen we naar binnen om een kluisje te halen en onze kleren te dumpen( we gingen in korte broek en een t shirt). Toen kwam de fouillering, ik was erg zenuwachtig maar niks aan de hand en het verliep simpel en vlot. 21:15 eenmaal binnengekomen hebben we muntjes gehaald en zijn we boven op de tribune wat gaan relaxen en biertjes drinken, om 21:45 zijn we naar beneden gegaan en hebben we in het midden de hele intro van technoboy gezien en lekker losgegaan tot een uurtje of 23:15. we zijn toen naar de rechter zij tribune gegaan en hebben we de x ingenomen (23:30,tevens einde technoboy) ik begon met 3/4 Rolling stone. wat me vooral heel erg verbaasde is dat ik na 10 minuten enorme zweethanden en tintelingen kreeg ! (bij driekwart superman pas na 25 minuten) ik voelde dus echt een geweldige trip opkomen, een lawine wat er aan kwam, me lichaam werd helemaal tintelig en het voelde geweldig na 20 minuten al, we klommen wat naar beneden en zijn op de vip podiums beland, geweldig uitzicht op de show (23:50). Het doek was gevallen en headhunterz draaide lekker, ik ging als een trein na een halfuur, werd super euforisch, de muziek werd heel intens en voelde alsof ik door de zaal zweefte, bij de rest van de groep klapte hij ook in en met ze 5en zijn we heerlijk losgegaan. (00:30) einde headhunterz. Het mooiste kwam eraan ! De intro van de lasershow & Atmozfears. Ik werd betoverd, het werd heel intens allemaal ik merktte dat ik heel erg aan het pieken was. Atmozfears begon ze set heerlijk, zijn 2e nummer ( Release ) werd me even te veel ik werd heel emotioneel en kreeg tranen van geluk, gevolgd door knuffels van de jongens die vroegen: Je gaat heerlijk he waarna ik alleen maar Ja kon zeggen en dat dit me mooiste ervaring ooit was. Atmozfears draaide een superset tot 01:30, we zijn heel snel naar beneden gelopen en naar het midden van de zaal gegaan, net op tijd ! Frontliner kwam op, we zijn van 01:30 tot 02:15 helemaal uit ons dak gegaan op frontliner wat een gevoel en wat waren alle mensen lief en wat maakte je makkelijk praatjes met iedereen, ik sprak een meisje aan met een raketje, ik vroeg waar ze die haalde en ze wees naar een groot raketijsje die boven het publiek uitstak, daar moest ik heen, even snel aan de rest gevraagd of hun ook wat wouden en dat wilden ze ook wel, met 6 waterijsjes teruggelopen naar de jongens, wat was dit een heerlijke smaak, het prikkelde helemaal en ik kon niet stoppen met likken aan het ijsje (klinkt heel verkeerd maar t was echt zo lekker haha !) Frontliner was inmiddels toe aan ze laatste nummer, de hardcore versie van Melodyman, man wat een lekker nummer blijft dat toch (02:30) De anthem show begon en tevens de aankondiging van noisecontrollers. Ik voelde het wat afzakken en het was lang niet allemaal zo intens meer als eerst. Ik pakte een halve bij, na een kwartier zat ik er weer helemaal in, ook de rest pakte bij (02:45) we gingen weer heerlijk zoals het moest en ook noisecontrollers draaide geweldig, de stage was dit jaar ook fenomenaal, een groot gezicht met een enorme sombrerohoed erop, (dat kon ik er van maken haha) Lasers, lichten, liefde en Dikke hardstyle, alle elementen waren aanwezig en ik kon me geluk niet meer op. Noisecontrollers eindigde(03:30) Het was tijd voor Ran-D, hier keek ik het meest naar uit de hele avond. Rebel to the grave knaldo door het gelredome als opening nummer en ik kan me nog herinneren dat ik hier op de nek zat bij een vriend van me en helemaal overwelmd werd met de sfeer het geluid en de show WAUW. Ran-D zat op het midden van ze set, het zakte weer weg, hier ben ik me grootste fout begaan door weer bij te pakken 04:00. ik zag wazig en kreeg t heel benauwd, ik vroeg of 1 van me vrienden heel snel mee naar buiten wou en dat gebeurde, zonder shirt buiten gaan zitten met een ijsje en water, heerlijk gevoel de kou gaf overal rillingen en dat voelde heerlijk, na dat ik een beetje was afgekoeld en t allemaal wat rustiger werd in me hoofd en in me zicht. ben ik rustig naar binnen gelopen en heb ik voor de rest een tros bananen gekocht, man dit was ook heerlijk zeg. me eetlust was weg maar een banaan was magisch, het halfje dat ik bijpakte zat nu weer op de lijn waar die hoort te zijn.eenmaal bij de rest weer aangekomen heb ik ze een banaan gegeven en ik kreeg weer dikke knuffels. Ondertussen was crypsis al wel bezig met gelukkig ze eerste nummer Strike (04:30) gelukkig niks gemist van crypsis. Crypsis draaide super lekker, ik ben halverwege ze set naar de wc gegaan met 2 vrienden, ik had nergens last van de hele avond kon ik normaal plassen, bij de rest zat t blijkbaar allemaal op slot. met goeie moed weer naar binnen gegaan en crypsis draaide ze een na laatste nummer. we maakten ons op voor een knallend einde ! De hardcore ! Endymion, The Viper en Partyraiser mochten het dit keer doen.(05:30) Ik merktte dat het halfje waar ik wazig en raar van werd, bijna op ze eind was, ik was bang om het laatste kwartje bij te pakken want ik wilde de hardcore niet missen, uiteindelijk nog een flesje water gekocht, voor 3 kwart leeg gegooid en het kwartje in het water laten oplosse, het roze goedje in 1 keer achterover gegooid, na 10 minuten ging t weer lekker, niet meer zo als het hoorde, maar ik stond super hard te gaan en had energie voor 1000. endymion knalde heerlijk los, tussendoor zijn we steeds verder naar voren gelopen en bij het begin van The Viper (06:00) stonden we helemaal vooraan. Man dit was rammen en knallen alleen maar door, het laatste uurtje zijn we nog keihard gegaan en hebben we echt een geweldig feest gehad, Partyraiser sloot super vet af en Qlimax was voorbij. ook het gevoel was steeds minder aan t worden, ik was nog wel erg vrolijk en energiek maar de emmer was wel leeg. om 07:45 een taxi naar ons hotel gepakt. in het hotel heerlijk gedoucht, man wat een chemische zweetlucht, ik was doorweekt van het zweet net als de rest van de jongens. rond 09:00 naar het hotel ontbijt gegaan, geen hap door me keel gekregen, gelukkig nog wat melk en een kwarkje kunnen benutten.

tot ongeveer 11:30 wakker gelegen in bed, wakker rond 16:00, trein naar huis en rond 19:00 weer thuis, Qlimax was voorbij

Het mooiste weekend van me leven was afgelopen en ik kijk er met en zeer tevreden gevoel op terug.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Awesome tripreport!

Bamboomint zei:
Rebel to the grave knaldo door het gelredome als opening nummer en ik kan me nog herinneren dat ik hier op de nek zat bij een vriend van me en helemaal overwelmd werd met de sfeer het geluid en de show WAUW.

Dit heb ik dus meegemaakt op defqon toen Digital Punk hem draaide. En aangezien ik dat echt het vetste hardstyle nummer ooit vind is dat een ervaring die ik nooit zal vergeten.

spector

Newbie
Zoals je het beschrijft, van de knuffels, het ijsje, de bananen tot het minder worden van de trip, het is allemaal erorm herkenbaar en zooooo leuk. Ook dat de muziek zo binnenkomt, wat is het toch een feest om dit heel af en toe te kunnen doen.

Genoten van je verslag!

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
Super om zo report te lezen, vooral dat, dat nummer je zo raakte en dat je er gewoon bijna van kan huilen, dan heb ik ook wel eens gehad op een feest, vond het geweldig. Je kan zo erg genieten op een feest met je vrienden, de muziek, en de nieuwe mensen die je leert kennen.
Super trip report heb het met een lach om me gezicht gelezen, kan niet wachten tot ik weer even gek mag gaan doen op een feestje :grin:

Enox

Newbie
Ja de emotionele gevoelens als je piekt, ik heb dr tranen van geluk gelaten
Wat een feest idd, 7 februari Hardbass !!!! weer zelfde X :)

Bovenaan