Qocaïne en Cocaïne

Qocaïne

Badass junkie
Nu we toch allemaal bezig zijn met posten van verhalen, wilde ik ook mijn verhaal kwijt. Misschien niet belangrijk en zeker niet dramatisch! Dus als je houd van drama en belangrijke onderwerpen haak dan hier af! ^_^

Cocaïne en Qocaïne

Het is toch veelal onwetendheid van jongeren... Crack en Smack zijn erg, want dáár kan je verslaafd aan raken! Crack en Smack zijn erg, want als je dat één keer gebruikt wil je méér!

Het is en blijft de onwetendheid van jongeren! Coke hoeft niet na één keertje verslavend te zijn.... of wel?

Vooral het onderschatten van een geestelijke verslaving heeft bij mij een rol gespeeld bij het experimenteren met cocaïne. Ik stond sterk in mijn schoenen, en wist zeker dat het bij één keer zou blijven. Ik wist echter niet dat de coke geestelijk zoveel van je kan vragen...

Ondanks het feit dat ik het bij één keer wilde laten heeft coke mij na de eerste keer direct in zijn greep genomen... Dagen en zelfs weken lang na mijn eerste gebruik dacht ik nog maar aan één ding... cocaïne!

Helemaal toen het iets moeilijker ging met school wilde ik naar de coke grijpen... en geloof me... als ik het thuis had liggen had ik het direct gedaan :flushed: :flushed: Is dat niet een enge gedachte? Qocaïne die altijd zo verantwoordelijk omgaat met alle drugs, was misschien bezweken aan het gevecht dat de coke met je aangaat...

Maar gelukkig! Ik had niets in huis, en had geen coke-contacten! Drie weken na mijn eerste gebruik begonnen de gedachtes aan coke meer op de achtergrond te geraken... en hoefde ik niet meer dagelijks aan deze troep te denken.... Dit was de periode dat ik op DF registreerde en zélfs mijn nickname aan deze troep heb gelinkt >.<

Zelfs maanden later, wanneer vrienden om mij heen coke snoven kreeg ik de kriebels... Het kan toch nog wel één keertje? Ik heb de eerste keer toch ook overleeft? Zelfs tot op een aantal weken geleden zei ik: "Zeg nooit, nooit!"

Maar nee! Ik heb mezelf een grote afkeer van coke aangepraat...
Het is té duur, het duurt té kort... en het effect is het allemaal niet waard. Het voegt verder niets toe!

Wat wil je nou met dit bericht Qoke??

Ik hoop hierbij dat mensen die op het punt staan om te experimenteren met cocaïne, NU stoppen! :) Niet doen om twee redenen:

1. Het is écht verslavend... waarom het risico nemen?
2. Het effect is niets anders dan compleet helder. Je voelt verder helemaal niets. Dus wees niet nieuwschierig naar de helderheid. Dat kan je ook bereiken door niets te gebruiken!

groetjes Qocaïne... en ja! Er komt een naams verandering :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.

Qocaïne

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.

Ja noujah... ik moest het gewoon even kwijt. Hoop dat het iets toevoegd.. en ook wel een beetje informatief genoeg is!

Wat versta je onder recreatief gebruik? Eens in de drie maanden? Of alleen in weekenden? Ik vind weekenden persoonlijk géén recreatief gebruik.

Natuurlijk zijn er mensen die het doen... maar waarom zou je het willen? Wat maakt een mens zo nieuwschierig naar coke? Ik probeer op deze manier mensen te ontmoedigen om niet te experimenteren. Als je wel al gebruikt.. jammer dan :)

en ja... er vast wel mensen die het kunnen, ben ik van overtuigd.
Maar neem je het risico? :)

Frisko

Badass junkie
Qocaïne zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:

Het effect is beter... en misschien geestelijk minder verslavend?

Ik ervaar het wel zo althans! :)
ik gebruik alle2 en ze hebben alle2 hun charmes om het zo maar te noemen :rolleyes:
ben ook verslavingsgevoeling naar coke toe,maar dit is bij speed idem...

pepe is beter haha,pep is just niks beter!!
het is alle2 grote rommel...
alleen als je goeie coke hebt en lang gebruikt krijgt het een plaatsje in je hersenen :wave:

Qocaïne

Badass junkie
Frisko zei:
ik gebruik alle2 en ze hebben alle2 hun charmes om het zo maar te noemen :rolleyes:

En waarom gebruik je het als ik vragen mag?
Ben jij niet bang om bij de coke te blijven hangen?

pepito

Bewuste gebruiker
het leuke van coke en speed is dat je denkt hard te gaan maar in feite sta je stil....lullige is dat je daar meestal pas na jaren stilstand achter komt...
Niet mijn ding in ieder geval... :sunglasses:

Frisko

Badass junkie
Qocaïne zei:
Frisko zei:

bwoa blijven hangen is veel gezegd,ik heb mn periode al gehad waar ik echt bang moest hebben om verslaafd te worden...
sinds toen weet ik wanneer ik er de rem moet opzetten(op het coke gebruik)
speed is zeker zo verslavend wanneer het je ligt... :)

Mindless1985

Badass junkie
Ik herken wel wat in je verhaal, ik had al een afkeer van coke voor ik eraan begon en dat kwam vooral aan vrienden die zichzelf kapot snoven. Toch heb ik het een keer geprobeerd, om te kijken waar de fuzz nou over was. Ik vond het vrij weinig aan, en ik vond het geen reet aan. Toch elke keer als er iemand om me heen coke snuift denk ik, zal ik ook een lijntje doen. Toch doe ik het elke keer maar niet meer. Ik weet zeker dat het wel recreatief te gebruiken is, ik ken zat mensen die het 1-2x per maand doen en het daar ook bij houden. Prima als je het kan, maar pas er wel mee op. Moo igeschreven stuk!

Jan

Qocaïne

Badass junkie
Frisko zei:
Qocaïne zei:
Frisko zei:

bwoa blijven hangen is veel gezegd,ik heb mn periode al gehad waar ik echt bang moest hebben om verslaafd te worden...

Beetje raar gezegd inderdaad. Bedoel het blijven gebruiken.. keer op keer.

Dát is het rare.. speed ligt mij meer. Maar heeft zéker niet zulke naweeën (zoals ik het maar ff noem) als de coke. :rolleyes:

Maar ik kan ook nog niet oordelen na één keer PeP gebruik.

Qocaïne

Badass junkie
Dzy zei:
Ik herken wel wat in je verhaal, ik had al een afkeer van coke voor ik eraan begon en dat kwam vooral aan vrienden die zichzelf kapot snoven. Toch heb ik het een keer geprobeerd, om te kijken waar de fuzz nou over was. Ik vond het vrij weinig aan, en ik vond het geen reet aan. Toch elke keer als er iemand om me heen coke snuift denk ik, zal ik ook een lijntje doen. Toch doe ik het elke keer maar niet meer. Ik weet zeker dat het wel recreatief te gebruiken is, ik ken zat mensen die het 1-2x per maand doen en het daar ook bij houden. Prima als je het kan, maar pas er wel mee op. Moo igeschreven stuk!

Jan

Inderdaad.. verstandig man!
Hetzelfde hierzo.. het zal tóch altijd even door je hoofd gaan!

berbe

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Qocaïne zei:
Frisko zei:

op je laatste zin
en off!!!!

Frisko

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
en pep wel zeker???
dan lach ik evenhard!!!! :wink:

Pep heeft character. Sos is gewoon sos. :rolleyes:
haha jongen,ga ook maar eens na hoe pep gemaakt word...en kijk dan ook eens naar hoe coke gemaakt word,en waarvan.
om maar nie te vergeten van hoe ver het moet komen etc etc

miss moet je een goeie dealer zoeken???
ik praat coke niet goed ofzo want heb er zelf probs mee soms.
en ik gebruik veeeeeel en veel meer speed en dex als sossa.

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
en pep wel zeker???

haha jongen,ga ook maar eens na hoe pep gemaakt word...en kijk dan ook eens naar hoe coke gemaakt word,en waarvan.

Drugs keuze is een kwestie van smaak.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Frisko zei:
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
en pep wel zeker???

Geloof mij, ik hoef geen goeie dealer te zoeken. :wave:

En het gaat hier niet om hoe iets gemaakt word, maar wat het met je doet.

Kim

Wijs gebruiker
Worden jullie nooit moe van dat eeuwige gewauwel over pep en coke?
Pep/speed is helemaal een chemische troep die 10x slechter is dan coke. Net als het feit dat al die speedfreeks zeuren over een coke verslaving terwijl zei net zo erg zijn.

zrx

Newbie
Hey,

ik heb het een jaar elke dag gedaan nou het maakte me geestelijk kapot, een vriend van mij doet het nu ook een jaar ook elke dag, hij durft gewoon niet meer bij mij thuis binne te komen, hij smst mij en mijn vrienden waar we zijn als we gewoon langs em staan in een discotheek, hij voelt zich nergens meer thuis... met andere woorden paranoia als de ziekte.

Pep is leuk voor 1 keer in de zoveel weken;
Pep is leuk als je naar school gaat, je krijg 10x zoveel gedaan en 10x beter dan zonder.

Op pep kan ik egt niet uitgaan ofzo ik voel me in mn eigen gekeerd en net wat iemand net zei je gaat kei hard maar je staat gewoon stil,
Ik ben nu gestopt en geniet veel meer met bier :grin: al kostte me dat stoppen heel wat uren slapen en ziek zijn, maar ik voelde me bevrijd.

En nog iets houd op met die sos en pep wedstrijd, iedereen moet doen wat hij zelf wilt en lig die drugs niet te verdedigen (ook in andere topics)
het is allebei zware troep en dat blijft het, je merkt het pas na een lange periode...

gegroet

Qocaïne

Badass junkie
zrx zei:
Hey,

ik heb het een jaar elke dag gedaan nou het maakte me geestelijk kapot, een vriend van mij doet het nu ook een jaar ook elke dag, hij durft gewoon niet meer bij mij thuis binne te komen, hij smst mij en mijn vrienden waar we zijn als we gewoon langs em staan in een discotheek, hij voelt zich nergens meer thuis... met andere woorden paranoia als de ziekte.

Pep is leuk voor 1 keer in de zoveel weken;
Pep is leuk als je naar school gaat, je krijg 10x zoveel gedaan en 10x beter dan zonder.

Op pep kan ik egt niet uitgaan ofzo ik voel me in mn eigen gekeerd en net wat iemand net zei je gaat kei hard maar je staat gewoon stil,
Ik ben nu gestopt en geniet veel meer met bier :grin: al kostte me dat stoppen heel wat uren slapen en ziek zijn, maar ik voelde me bevrijd.

En nog iets houd op met die sos en pep wedstrijd, iedereen moet doen wat hij zelf wilt en lig die drugs niet te verdedigen (ook in andere topics)
het is allebei zware troep en dat blijft het, je merkt het pas na een lange periode...

gegroet

Dat is een heftig verhaal... Ik vind het echt knap dat je bent gestopt me beide middelen! Respect, voor je doorzettingsvermogen. Me dunkt.

En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!

Carlitos

Badass junkie
Mjah toch wilk sos proberen dat is me nieuwschierigheid (niet zeggen die is eigenwijs)

Mjah het moet vast een ultiem gevoel geven,wil je meer bijpakken ?
Ik wil weten hoe sterk dat gevoel is..

Ik ben echt benieuwd naar sos ^_^..
Maar heb geen geld,nu helaas..

Qocaïne

Badass junkie
Japi-10 zei:
Mjah toch wilk sos proberen dat is me nieuwschierigheid (niet zeggen die is eigenwijs)

Mjah het moet vast een ultiem gevoel geven,wil je meer bijpakken ?
Ik wil weten hoe sterk dat gevoel is..

Ik ben echt benieuwd naar sos ^_^..
Maar heb geen geld,nu helaas..

Ik kan je niet tegenhouden... maar denk er nog even goed over na!

Waarom zou je het willen gebruiken? Wat verwacht je?
Ben jij sterker dan coke? Laat je het bij één keer?

Gewone vragen hoor.. niet aanvallend bedoeld. Ik zou alleen jou gedachtegang erachter willen weten :)

Qocaïne

Badass junkie
AUB... niet hier :)

Maak een speed vs coke topic in het drugs forum!
lekker ruziën over alles en nog wat!

GewoonVOL

Wijs gebruiker
En idd... dit topic was niet bedoeld om opnieuw de strijd tussen coke en pep weer op te laaien. Dus gewoonVOL, met alle respect... maar blijf dan lekker uit dit topic!

Oke, On Topic nu;

Ik moet toegeven dat ik mezelf heel erg herken in jouw verhaal;

Ik had het witte poeder flink onderschat. De manier waarop cocaine je grijpt is zo sneaky, dat zelfs ik, met al mijn zelf vertrouwen bijna de valkuil in liep.

Het drong tot me door dat het effect van coke, niks meer is dan een illusie. Je denkt je lekkerder te voelen, maar eigenlijk verandert er niks. Maar door de manier hoe coke het in je oor fluisterd denk je dat je je goed voelt. En je gelooft het. Je voelt je doodnormaal, maar je brein zegt : Ik voel me goed.

Ik vond het effect tegenvallen, dus snoof ik meer en meer omdat ik dacht dat ik er niet aan verslaafd kon raken.

Toen zat ik een keer s'avonds thuis DVDtje gehuurd lekker peukje drbij! Als ik snachts thuis een film aant kijken ben, is de ontspannende vrijetijdsbesteding toch niet compleet zonder een sigaret.

En toen dacht ik 'Al had ik nou een grammetje, dan was het helemaal compleet!'.
En toen drong het tot me door; Ik zag de echte kant van cocaine. Het was net je beste vriend die je in je rug met een mes neersteekt.

Ik zag mezelf al zitten, snuiven bij iedere gelegenheid omdat je denkt dat het van essentieel belang is. Dat ieder lijntje zo weggesnoven word alsof je een sigaretje rookt. Ik schrok ervan. Ik werd misleid door een drug, iets wat ik dacht dat nooit zou gebeuren.

Sinds die avond heb ik sos afgezworen. :openmouth:

Zo, nu blij? :openmouth:

Qocaïne

Badass junkie
GewoonVOL zei:

Oke, On Topic nu;

Ik moet toegeven dat ik mezelf heel erg herken in jouw verhaal;

Ik had het witte poeder flink onderschat. De manier waarop cocaine je grijpt is zo sneaky, dat zelfs ik, met al mijn zelf vertrouwen bijna de valkuil in liep.

Het drong tot me door dat het effect van coke, niks meer is dan een illusie. Je denkt je lekkerder te voelen, maar eigenlijk verandert er niks. Maar door de manier hoe coke het in je oor fluisterd denk je dat je je goed voelt. En je gelooft het. Je voelt je doodnormaal, maar je brein zegt : Ik voel me goed.

Ik vond het effect tegenvallen, dus snoof ik meer en meer omdat ik dacht dat ik er niet aan verslaafd kon raken.

Toen zat ik een keer s'avonds thuis DVDtje gehuurd lekker peukje drbij! Als ik snachts thuis een film aant kijken ben, is de ontspannende vrijetijdsbesteding toch niet compleet zonder een sigaret.

En toen dacht ik 'Al had ik nou een grammetje, dan was het helemaal compleet!'.
En toen drong het tot me door; Ik zag de echte kant van cocaine. Het was net je beste vriend die je in je rug met een mes neersteekt.

Ik zag mezelf al zitten, snuiven bij iedere gelegenheid omdat je denkt dat het van essentieel belang is. Dat ieder lijntje zo weggesnoven word alsof je een sigaretje rookt. Ik schrok ervan. Ik werd misleid door een drug, iets wat ik dacht dat nooit zou gebeuren.

Sinds die avond heb ik sos afgezworen. :openmouth:

Zo, nu blij? :openmouth:

Nou.. dát omschrijft nou eigenlijk goed wat coke met je doet!
Ík beschrijf het na de eerste keer... jij na meerdere keren! Het is ongelofelijk hoe sneaky coke te werkt gaat!

Ik kan mezelf volledig inleven in het 'gelegenheidsgebruik' zoals jij dat beschrijft met een sigaret! Zo gaat coke te werk!

Ik heb ooit eens een goed stuk over coke gelezen... waarin die persoon op zo'n goede manier vertelde wat coke met hém deed... en hoe het te werk gaat. Misschien kan ik het verwoorden..

** geprobeerd... maar niet geslaagd. Ik ga het stukje opzoeken :)

:wave:

Jeller

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Ja, Jeller ik moest de eerste 2 keer ervan kotsen, dus? Misschien ben jij een beetje bang voor kotsen, dat zou de reden zijn dat jij het erbij haalt in dit onderwerp. :rolleyes:
Ik ben niet bang van kotsen, maar vermijd het zoveel mogelijk :wink:

Kwou gewoon even je wakker schudden dat speed ook niet supergeweldig is, tenzij je kotsen heel leuk vindt natuurlijk :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Het verhaal waar ik het hierboven over had kan ik niet vinden... maar wel een ander verhaal waarmee ik wel mijn punt duidelijk probeer te maken:

Geloof me, ik ken het gevoel als ieder ander, die eerste impact, van je eerste lijn die avond...je kunt er naar hunkeren en junkie gedrag vertonen. Maar na die eerste lijn hoop je dat het allemaal nog beter wordt en dat gebeurt niet. Kortom je blijft snuiven om die eerste snuif (van die avond ) te evenaren. Mijn valkuil is dus dat ik denk, dat er ergens op aarde coke moet bestaan, die alle verhalen en verslavingen rechtvaardigd.

Kortom... je blijft snuiven omdat je hoop óóit nog eens een werelds ervaring te krijgen... telkens steld de coke je weer teleur.. maar je blijft doorgaan.

Sneaky als coke is... ben je al láng verslaafd.

Jeller

Badass junkie
beetje zelfde verhaal met weed, das ook altijd zo'n teleurstelling als je het elke dag doet..

gelukkig doe ik ze alle3 niet (meer) :wave:

en over coke: heb het een paar keer gedan en 1 keer was het heel leuk, en toch komt het af en toe in mijn hoofd en heb ik er zin in :confused:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Oke! Ik ben geinteresseerd!

Trouwens, sorry van de hoeveelheid pep-verwanteberichten van mij.

Ik werd nogal beinvloed door het feit dat na mijn coke-gebruik ik heel anders naar speed begon te kijken en erachter kwam dat speed (naar mijn mening) een veel betere en leukere keus is dan coke.

Totdat ik je eerste bericht nog een keer door las en realliseerde dat dit onderwerp totaal niks met speed te maken heeft en dat ik zelf degene ben die speed en de redenering over speed en sos erbij haalde.

in andere woorden; ik zat een beetje offtopic, ergens in mijn eigen onderwerp die totaal anders is dan deze. :flushed:

Ik zal ongetwijfeld een onderwerp aanmaken over waarom en hoe ik tot sommige conclusies ben gekomen over speed. Maar dat komt wel als ik er tijd voor heb. :mrgreen: Dan zal ik eens fijn met ome Jeller kunnen discusieren zonder off-topic te gaan. :mrgreen:

Ik heb hetzelfde. Het is toch dat simpele effect van coke die je toch zo laat denken. Fascineerend, zo sluw en sneaky en je hebt het niet eens door. :openmouth:

Qocaïne

Badass junkie
Jeller zei:
kheb het een paar keer gedan en 1 keer was het heel leuk, en toch komt het af en toe in mijn hoofd en heb ik er zin in :confused:

En dát(!) is zo verneukeratief! Zal dit altijd zo blijven?
Nog ÉÉn keertje.. ja.. en dán? Blijt het wéér in je hoofd zitten! >.<

GewoonVOL zei:
Oke! Ik ben geinteresseerd!

Trouwens, sorry van de hoeveelheid pep-verwanteberichten van mij.

Ik werd nogal beinvloed door het feit dat na mijn coke-gebruik ik heel anders naar speed begon te kijken en erachter kwam dat speed (naar mijn mening) een veel betere en leukere keus is dan coke.

Totdat ik je eerste bericht nog een keer door las en realliseerde dat dit onderwerp totaal niks met speed te maken heeft en dat ik zelf degene ben die speed en de redenering over speed en sos erbij haalde.

in andere woorden; ik zat een beetje offtopic, ergens in mijn eigen onderwerp die totaal anders is dan deze. :flushed:

Ik zal ongetwijfeld een onderwerp aanmaken over waarom en hoe ik tot sommige conclusies ben gekomen over speed. Maar dat komt wel als ik er tijd voor heb. :mrgreen: Dan zal ik eens fijn met ome Jeller kunnen discusieren zonder off-topic te gaan. :mrgreen:

Ik heb hetzelfde. Het is toch dat simpele effect van coke die je toch zo laat denken. Fascineerend, zo sluw en sneaky en je hebt het niet eens door. :openmouth:

Kerel, nu begrijpen we elkaar volledig!
Excuses meer dan aanvaard! :)

Bovenaan