Raar effect

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik kom net terug van een feestje nog steeds klein beetje vaag..

Ik had roze olifantjes gehaald (ofzoiets, zo werden ze genoemd, terwijl er geen olifant op stond) gewoon een roze pil, hard gedrukt met een breeklijn aan 1 kant.

1 jongen voelde na een halfje al wat, het echte mdma effect.

Ik had die avond ook nog genomen, eerst 4 kwartjes binnen 3 uren, omdat ik niet strak wou staan maar gewoon gezellig mee kon genieten. Daar merkte ik niets /tot weinig van. Na een uur kwam er eindelijk iets opzetten, een rush van 5 minuten, maar die verdween ook weer en ik was nuchter, dit herhaalde zich 3x.

Daarna met ze allen nog een halfje genomen, waarna ik een goeie rush en fellere kleuren voelde maar daarna ook weer verdween en mij vaag achterliet. Geen love gevoel, geen verbondschap gevoel, geen lekker gevoel, ook geen kutgevoel, gewoon meer zoiets van; Ja wat moet ik hier mee aan?

Bovendien heb ik al meer dan 3 maanden niet pillen genomen en ik eet elke dag een Centrum vitamine pil bij het ontbijt. Moet wel erbij zeggen dat ik de laatste weken bijna elke dag blow.

Hoe komt dit? Ik had overigens de hele trip honger en heb dus af en toe wat koekjes en ontbijtkoek.

Ook heb ik gewoon last van klemmende kaakjes, grote doppen en een drugslulletje (en niet zon beetje ook zeg :confused: )

Waar kan het aan hebben gelegen? Of zou er iets anders in hebben gezeten?

(sorry als het vaag overkomt)

tomz0r

Badass junkie
Misschien had je 2c-b.
Edit: Ohja trouwens ik lees net de kleur en vorm van je pilletjes, en ook al zulen vorm en kleur niet veel zeggen; een vriend van me heeft die pillen laten testen op 24 mg MDMA en 3 mg mCPP. Was wel al 3 maanden terug ofzo.
Dat zou de zwakke werking ook kunnen verklaren.

martin van nu

Belezen gebruiker
Elke pillen fabricant maakt zijn eerste set pillen super goed, zodat iedereen het er over heeft en dan kun je er goedkope troep in gaan gooien, zodat het echte geld verdienen kan beginnen.

De concurrenten maken daarnaast ook gewoon ieder hun eigen malletje in die vorm
iedereen met een half jaartje MBO werktuigbouw, kan een pillen-stamper frezen, in welke vorm of maat, of men welk tekentje je ook maar wilt.
kleurstofje toevoegen. klaar

Weet je, Mensen kopen het toch wel.

Wat jij dus gister hebt geslikt, kan niemand je ook maar iets zinnigs over vertellen.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Is het niet zo dat je het pas merkt bij een hoeveelheid van rond de 80mg?

Trouwens die jongen gebruikt meer en vaker allerlei drugs, blowt dagelijks, eet wel vaak snoepjes en vooral veel. Dus het lijkt me niet dat er maar 24gr mdma in zat. Nja ik weet het ook niet, beschik helaas niet over een testkitje. :(

underworld

Wijs gebruiker
gekkehenkie zei:

Trouwens die jongen gebruikt meer en vaker allerlei drugs, blowt dagelijks, eet wel vaak snoepjes en vooral veel. Dus het lijkt me niet dat er maar 24gr mdma in zat. Nja ik weet het ook niet, beschik helaas niet over een testkitje. :(

even langs het testcentrum om je pil te laten testen?

gekkehenkie

Belezen gebruiker
underworld zei:
gekkehenkie zei:

even langs het testcentrum om je pil te laten testen?

Geloof me dit wil ik graag doen, maar om nou 50km te rijden voor het testen van een pil van een paar euro, nee dankje..

underworld

Wijs gebruiker
gekkehenkie zei:
Geloof me dit wil ik graag doen, maar om nou 50km te rijden voor het testen van een pil van een paar euro, nee dankje..

nja het is de enige manier om het zeker te weten, maar wat
tomz0r zei:
24 mg MDMA en 3 mg mCPP
zegt kan goed kloppen, dat verklaart wel waarom je de normale bijwerkingen als
klemmende kaakjes, grote doppen en een drugslulletje
hebt, mcpp veroorzaakt dit namelijk ook. en sommige mensen gaan wel relaxed spacen op mcpp, kan ook positief beinvloed worden door de lage dosis mdma.
dat zou goed kunnen verklaren waarom jou vriend er goed op ging en jij er niet veel boeiends van merkt.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ok, dat zou het geweest kunnen zijn idd. Nou ja, ik heb in ieder geval een Ez-test Marquis kitje bestelt bij azarius zodat ik de volgende keer iets meer zekerheid heb. :)

Bovenaan