raar effect

riddick

Experimenterende gebruiker
jips allemaal, is weer een tijdje geleden...

ik heb een vraagje, ik ben een tijdje gestopt geweest met coke tot onlangs, de reden was ook dat ik me niet meer amuzeerde als ik gebruikte zoals je kan lezen in een toppic van mij een jaartje terug,

nu wat wil ik vragen: de avond dat ik nog eens heb gebruikt had ik het volgende, ik legde mij een lijntje en voelde me zoals het normaal moet zijn maar na 10 min begon het anders, eerst had ik een beetje babbelkick tegen men maat maar dan ineens klapte ik dicht, ik wist gelijk niet meer wat zeggen, werd een beetje onrustig en vooral ik kwam over alsof ik triestig was volgens mijn maat, ik voelde me zo niet maar was stil en begon zo een beetje te klagen ...

ik dacht dat het was omdat mijn coke was uitgewerkt en ging nog een lijntje leggen, maar geen verrandering, het enige was dat ik een zeer droge mont kreeg en dat mijn neus vanbinnen kurk droog was en zo het deeltje in je mond vanachter waar je neusholte zo in je keel komt was ook kurkdroog, vroeger had ik ook wel een beetje een droge mond na snuiven maar het was nog nooit zo hevig,
ik weet niet hoe het komt dat ik dit effect had van mijn coke,
paranoia was ik niet omdat mijn maat ook gebruikte en er niks of niemand was waar we moesten voor opletten, we konden gewoon chill snuiven, en ik had geen enkele reden om zielig te zijn want alles ging goed en had geen problemen ...

zou dit aan de coke zelf gelegen hebben ? mijn maat had andere coke dan mij dus die had niks van deze dingen.
of kan het zijn dat ik dit effect heb omdat ik vroeger teveel heb gebruikt en cocaine niet echt meer het normale effect geeft bij mij zoals bij iemand anders ?

is er nog iemand die dit al heeft voor gehad ?
hopelijk heeft iemand een antwoord, alvast bedankt greetz riddick

Chris Pontius

Badass junkie
Als je nog wat van die sos over hebt zou je het kunnen laten testen.
Alleen blijft er bij de meeste coke=gebruikers niets over :').
En als daar niets vreemds uit komt denk ik niet dat je er achter zal komen.
Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n soort gelijk verhaal gehoord.

micky

Bij base coke klap ik ook vaak dicht, maar ik weet niet wat er gebeurd als je per ongeluk base coke gaat snuiven en of er dan nog uberhaubt een werking is.
Misschien heeft iemand dit een keer ervaren?
Zou dus kunnen zijn dat het gekookte basecoke was.

riddick

micky zei:
Bij base coke klap ik ook vaak dicht, maar ik weet niet wat er gebeurd als je per ongeluk base coke gaat snuiven en of er dan nog uberhaubt een werking is.
Misschien heeft iemand dit een keer ervaren?
Zou dus kunnen zijn dat het gekookte basecoke was.

hoe ziet base coke er juist uit ? heb nog nooit gebased dus kan het niet zeggen of het dat was,
ik moet wel zeggen dat vroeger had ik altijd een blokje coke dat in het plastiekje zat, maar nu was het zo echt poeder, nog fijner dan zand, ik kon mijn lijntjes leggen zonder te pletten met kaartjes, kweet niet of dat ook goede coke kan zijn maar heb nog nooit zo iets gehad
de smaak was bijna als normaal als vroeger ondanks dat er zoiezo rommel in zit, maar effect was zeer raar zoals ik al zei
mss kan het ook zijn dat die soort coke een ander effect geeft op mij maar daarom wel goed is, want ik heb al bij verschillende mensen gekocht en elke keer was het effect anders, soms opgejaagt, dan zo chillcoke, of zelfs coke waar je gelijk stoned van word ( zo zweeverig gevoel ),
ik denk wel dat het geen slechte coke is want waar ik koop zijn er toch veel anderen die het ook daar halen, maar je weet natuurlijk nooit wat er allemaal word ingesmeten,

maar wat is volgens jullie het beste ? een blokje coke of zo van dat poeder of maakt dat geen verschil ?

Bovenaan