1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raar gevoel in mijn buik bij speed

Discussie in 'Speed' gestart door Kleine J, 14 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kleine J

Kleine J Experimenterende gebruiker

Hoi allemaal, ik gebruik na ongeveer 3 jaar weer speed, alleen ik heb zo'n idee dat ik iets te vlug ermee begonnen ben, want bij het gebruik ervan zorg ervoor dat ik zo'n heel erg raar gevoel in mijn buik kreeg, weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Wat voor gevoel? Hoeveel speed neem je? Is je speed getest?

3. Kleine J

Ik heb maar 2 sleutelpuntjes gepakt en is getest, maar was wel natte toen ik hem binnen kreeg, zou het misschien kunnen komen omdat de speed nog veel te vochtig zou kunnen zijn?

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ja dat zou zeker de oorzaak kunnen zijn, in natte speed zitten nog restchemicalien afkomstig uit het productieproces en die wil je liever niet binnen krijgen.

Waarom ga je trouwens in godsnaam natte speed in je mik duwen? Te ongeduldig? Zo lang duurt drogen nou ook weer niet, het zijn vrij vluchtige stoffen die verdampen waar je bijstaat, beetje hakken om het proces te versnellen en je bent in maximaal een kwartier klaar

Natte speed kan je trouwens niet laten testen, alleen droge.

5. Mr. Brosnan

Mr. Brosnan Belezen gebruiker

Er zit meestal methanol in natte speed, niet echt bevordelijk voor de algemene gezondheid, ergo; buikpijn.

6. Kleine J

Ik had het wel laten drogen, alleen heb normaal gesproken bijna nooit natte gehaald en ik ben na bijna 3 jaar vergeten hoe lang het moet drogen en hoe het eruit moet zien na het drogen, want als ik me niet vergis moest het nog wel zo vochtig zijn dat je het als een poeder kunt verschuiven met een pasje, maar dat het zich niet zo los gaat gedragen als een hoopje broodmeel

Azarius vaporizers and accessories
Laden...