Raar gevoel na gebruik

Tracklist

Newbie
Gisteren na het snuiven van ongeveer 3 of 4 lijntjes begon ik me zeer raar te voelen, ik werd paranoïde, had een zeer laag zelfvertrouwen en was zeer stil. Nu, dit heb ik nog nooit voorgehad. Altijd al goeie tijden gehad, nooit bang of paranoïde geweest en zeker geen laag zelfvertrouwen, integendeel zelf. Na een paar uur door de hel te gaan bij vrienden, die ook vertelden dat ik me zeer raar gedroeg en niet mezelf was, vertrok ik naar huis. In bed begon mijn borstkas verschrikkelijk pijn te doen en mijn hele lichaam stond te gloeien. Ook kreeg ik barstende hoofdpijn.
Iemand die hier ervaring mee heeft of weet waardoor dit komt?
alvast bedankt!

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Heej. Ik zou het niet precies kunnen zeggen wat de reden is van je mindere ervaring met coke. Maar een aantal zaken herken ik toch wel als mogelijke bijwerkingen van coke.

Paranoia is een bijwerking die vaak voorkomt.
Vermindering van zelfvertrouwen zou ik niet kunnen verklaren, misschien lag het aan de setting? Ook zou het kunnen dat je in je comedown zat, dan voel je je ook meestal wat stil zeg maar, je krijgt ook sneller een wat groter comedown gevoel als je in korte tijd een hoge dosis neemt.
Pijn op borstkas kan aan je hart liggen, want coke is slecht voor je hart.
Verhoging van lichaamstemperatuur is een bijwerking van coke.
Hoofdpijn kan komen door vochtgebrek, coke werkt vochtafdrijvend.

Sommige klachten zouden misschien ook aan bepaalde versnijdingsmiddelen kunnen liggen als die er doorheen zaten.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Misschien kwam het door waarmee het versneden is? Of heb je laatste tijd misschien wat shit aan je hoofd? Dat kan bij mij ook paranoia veroorzaken.

Hoi, ik heb een vraag ove rmijn gekochte coke. Het ruikt niet, zoals ik gewend ben, het is hard en raar van structuur en het smaakt bitter/ zuur. echt goor dus. De tester gaf lichtblauwe kleur. Fluor blauw. Iemand een idee waarmee ik ben genaaid?

groet,

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Utopia2004 zei:
Hoi, ik heb een vraag ove rmijn gekochte coke. Het ruikt niet, zoals ik gewend ben, het is hard en raar van structuur en het smaakt bitter/ zuur. echt goor dus. De tester gaf lichtblauwe kleur. Fluor blauw. Iemand een idee waarmee ik ben genaaid?

groet,
http://www.drugs-test.nl

Lever het in bij het testcentrum, wij kunnen er niets over zeggen.

Tracklist zei:
Iemand die hier ervaring mee heeft of weet waardoor dit komt?
alvast bedankt!

Tsja dat kan of met een versneden rommeltje te maken hebben of met lichamelijke/geestelijke klachten. Laat het in ieder geval ook even testen dan weet je of de sos het probleem was. Verder kan het zoals hierboven gezegd ook aan geestelijke onrust liggen. Misschien is het gewoon een paniekaanval geweest. Als je gaat hyperventileren (dit hoef je zelf niet eens door te hebben) dan kun je duizeligheid, hoofdpijn, pijn op de borst, hartkloppingen enzovoorts krijgen.

Dat is vaak het probleem, maar het kan ook andere oorzaken hebben. Als je twijfelt, even langs de huisarts :)

Senior

Newbie
Utopia2004 zei:

groet,

Gewoon laten testen maat en waarschijnlijk ook afscheid nemen van je verkoper. Haha

Bovenaan