raar gevoel

Weednator

Bewuste gebruiker
hey mensen , heb een vraagje of iemand dit ok heeft :grin:

als ik gesmoort heb dan zie ik van alles dat er niet is Bv : iemand op een fiets enzo , hoor ik constant mijn gsm afgaan enzo , geluiden die er niet zijn .

Als ik dan eens nadenk , dan besef ik wel dat die dingen er helemaal niet zijn , maar toch is het raar ! Dan durf ik bv; snachts niet door donkere straatjes rijden :smoke:

Frisko

Badass junkie
paranoiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

nee nee van wiet kan je ook achtervolgingswaanzin krijgen :wave:
niet zo bij nadenken...
mag je van thuis eigenlijk wiet roken???

ik dacht in het begin ook soms dat er iemand achter mij fietste of liep :)

Weednator

Bewuste gebruiker
gek , als ze thuis weten dat ik wiet rook worden ze zot ! ze zeggen altijd , u ogen zien zo rijd en zijn zo klein !!! ja mama heb bier gedronke :stoned:

minn

Badass junkie
Weednator zei:
gek , als ze thuis weten dat ik wiet rook worden ze zot ! ze zeggen altijd , u ogen zien zo rijd en zijn zo klein !!! ja mama heb bier gedronke :stoned:

whehe
same here. Maar ey, dat kan misschien dus komen omdat je niet 100% chill bent als je wiet rookt?
Dat je misschien (onbewust) toch nog beetje mee zit van thuis, en dat je daardoor beetje achtervolgings waanzin krijgt, of paranoia wordt..
Of misschien andere wiet gaan roken?

Frisko

Badass junkie
minn zei:
Weednator zei:

whehe
same here. Maar ey, dat kan misschien dus komen omdat je niet 100% chill bent als je wiet rookt?
Dat je misschien (onbewust) toch nog beetje mee zit van thuis, en dat je daardoor beetje achtervolgings waanzin krijgt, of paranoia wordt..
Of misschien andere wiet gaan roken?
idd,dacht net utzelfde... :)
had ik vroeger eig ook :)

Tommetjah

Belezen gebruiker
Of je gaat gewoon met vrienden een avond chillen en dan niet thuis slapen, zodat je niet meer naar huis hoeft, dan zit je ook niet met die zorgen :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Heb ik ook hoor, maar alleen zie ik geen personen die er niet zijn ofzo hoor. Kheb geen visuele beelden die er niet hoorden, alleen geluidjes ofzo. :openmouth:

Zeg me eens wa wiet je wel nie gebruik :stoned:

Weednator

Bewuste gebruiker
welke wiet ...

verschilt van dealer tot dealer ... vaak ook uit de shop van holland ( ben belg :wink: )

en heb dat bij elke wiet , MAAAR heb et eigenlijk alleen maar als het donker is ... overdag als ik dan rustig wat jointjes rook heb ik geen beelden , alleen maar geluidjes die ik hoor .

is best wel storend .

Jeller

Badass junkie
als je van die kleine gele bolletjes er in zit, dan zit er iets chemisch in om het zwaarder te maken

Bovenaan