raar gevoel

hey ik ben nieuw hier op het forum :rock:

ik vind xtc 1 van de fijnste drugs om los te gaan op goede feestjes.
maar als de xtc begint op te komen voel ik me meestal raar en wat onrustig?
vind het eigenlijk geen leuk gevoel eerlijk gezegt.. meestal als in een paar biertjes op drink gaat het over en ga ik helemaal los :beer: . heb trouwens al vaak xtc en mdma gebruikt het is dus niet de eerste x :tongueout: maar blijft het raar vinden. weet iemand waar het zou aan kunnen liggen of heb je het zelf al ook eens ervaren?

ice-cube

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf altijd een licht gespannen gevoel (maar niet zo erg dat ik me er aan irriteer) , maar voor zover ik weet is dat redelijk normaal, gewoon lichte spanning omdat je weet dat je daarna een hele leuke tijd gaat meemaken waarschijnlijk :)
Of is het gevoel niet te beschrijven als zenuwachtig of spanning?

harry123

Bewuste gebruiker
Ja ik snap wat je bedoelt :P. Denk dat dat erbij hoort, net als met coke en speed, wordt je ook onrustig van. Of het komt erdoor dat je op eens een klap energie krijgt dat je wat wil doen maar je niet weet wat, of dat je je op eens zo goed gaa voelen..

Kan het niet echt beschrijven dat gevoel haha :P
Meestal beginnen mijn handen ook te trillen en een zwaardere ademhaling.
Heb ook al eens te veel genomen in 1 keer dat blijft dit gevoel gewoon aanhouden zonder ik hard ga..

harry123

Bewuste gebruiker
Dat is gewoon in de inslag :), dan klapt ie erin. Dan heb ik zelf niet eens door dat ik tril maar dan ligt bijvoobeeld iemand tegen mij aan en die zegt dat ik aan het trillen ben als een gek en of ik het koud heb, terwijl dat niet zo is. Denk dat het er gewoon bij hoort :P. Naja, dat eventjes kut, kan je wel afstrepen tegen al het mooie :grin:

Bovenaan