raar lopen

SoSSoS

Experimenterende gebruiker
heej ik heb hier nog nooit iemand anders over gehoord ofzo.
maar elke keer als ik xtc/mdma gebruik heb ik het gevoel dat ik de grond niet aanraak met lopen.
een soort van schaatsen :P
dus ik vraag me af zijn er meer mensen die dit weleens meemaken:P

mvg SoSSoS

kaboutertje

Tsjaaa met XTC ist meestal.. soms zelf nog ben ik bang dat ik door de grond zak dus heeel zachtjes er op moet lopen omdat de tegels kapot gaan.. :grin:

Maar aan de andere kant moet bij mij soms ook echt de vloer er uitgestampt worden op een goei feestjuh!!! :grin:

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Oh hell yeah dit heerlijke gevoel ken ik ook je loopt niet meer je zweeft gewoon. Alsof je op lucht loopt. Maar dat doe ik zowieso al op men maxies :tongueout:.
Trap lopen is dan helemaal geniaal lekker zweven :grin::grin::grin:.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
ja hoor, dit gevoel is normaal. Vooral de eerste keren dat je XTC gebruikt.
Het gaat net trager, je benen volgen niet.

Als je tolerantie hoger wordt voel je dit eigenlijk niet meer.
Geen zorgen maken dus.

SoSSoS

bedankt voor de reacties.
maakte me neit echt zorgen.
maar ik vroeg het aan een mede xtc gebruiker en die zei zoiets nooit te voelen.
het is idd wel heerlijk :hearteyes:
mvg sossos

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Ik voel me altijd best "waterig" als ik in de warre ben van mdma , neem ook altijd wel veel zodat ik lekker aan het "spacen" ben, soms ook wel met stevige hallicunaties :hearteyes:

SoSSoS

ja hallicunaties heb ik ook wel eens met mdma.
maar vooral dat lopen vink zo vaag.
en heb ook weleens dan ben ik een verhaal aant vertellen.
en dat word ik een soort van wakker zegmaar.
en dan denk ik. wtf ben ik nou weer aant lulle.
en weet ik totaal niet meer waar ik het over had.
altijd zo luek als mensen dat de volgende dag tegen je zeggen :hearteyes: :hearteyes:

Johancore

Ik loop vooral relaxter, ik loop veel makkelijker tussen mensen massa's door als ik aan de X zit. En als je van een afstapje af loopt terwijl je het niet door hebt lijkt het afstapje veel hoger, dan schrik echt van het meest lullige afstapje :tearsofjoy:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als je zat bent strompel je meer,. onder de x loop ik kaarsrecht en inplaats van dronken en sloom/wazig loop ik onder de x als een sneltrein :hearteyes: dat geeft dat zweef/lopende band gevoel :hearteyes:
is na mijn idee egt nie met alcohol te vergelijken,, ik weet niet wat voor n pille je slikt,, maargoed :smoke:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik ervaar wel dat als je stapt je denkt in jezelf dat je erg vreemd loopt maar als iemand anders nuchter je ziet lopen ziet diegene je normaal lopen.

Sloebertje

SoSSoS zei:
ja hallicunaties heb ik ook wel eens met mdma.
maar vooral dat lopen vink zo vaag.
en heb ook weleens dan ben ik een verhaal aant vertellen.
en dat word ik een soort van wakker zegmaar.
en dan denk ik. wtf ben ik nou weer aant lulle.
en weet ik totaal niet meer waar ik het over had.
altijd zo luek als mensen dat de volgende dag tegen je zeggen :hearteyes: :hearteyes:

Hahahaha, dat heb ik ook dikwijls. Zit je op je gemakje een verhaal te vertellen, schiet je plotseling terug naar de realiteit en weet je totaaaaal niet meer waarover je het had :grin:

XtCliffix

psychopsychedelic zei:
als je zat bent strompel je meer,. onder de x loop ik kaarsrecht en inplaats van dronken en sloom/wazig loop ik onder de x als een sneltrein :hearteyes: dat geeft dat zweef/lopende band gevoel :hearteyes:
is na mijn idee egt nie met alcohol te vergelijken,, ik weet niet wat voor n pille je slikt,, maargoed :smoke:
Ik heb wel wat gedronken , ma niet gezopen alsof dat het enige is wat ik zou doen op die avond !

Bovenaan