Raar na effect van coke!?!

Lost

Experimenterende gebruiker
Ik lig in bed en probeer te slapen
opeens beginnen mijn ogen en mond te trillen en kan ik mijn armen en benen niet bewegen ik probeer mijn vriendin te roepen (die naast me ligt)
maar er komt bijna geen geluid uit me, ik kreun hoogsten af en toe
als mijn vriendin het doorheeft schud ze me heen en weer en schiet ik bij wijze van spreken wakker

Ik vraag me af of het nu echt is of dat ik droom

Het gevoel en de belevenis is wel echt iniedergeval

Ik heb dit een aantallen keer per week en het is best eng
ook trilt mijn voet keihard buiten bed

zucht was ik maar nooit begonnen met die zooi

IK RAAD IEDEREEN HIER DAN OOK AAN OM NIET TE VER TE GAAN MET DIE ZOOI IK GEBRUIK NU AL 10 JAAR EN KOM ER NIET VAN AF!!!
EN DE NARE BIJ EFECKTEN HEB IK NU DE LAATSTE JAREN PAS
DUS DENK NIET DAT OVERKOMT MIJ NIET

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
dat heet gewoon een nachmerrie
daar heb ik ook vaak last van daar had ik al last van toen ik
geen coke gebruikte

Lost

Experimenterende gebruiker
Ik heb het pas sinds ik gebruik en weet bijna ook zeker dat ik het echt meemaak

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
dat lijk maar ik had het als kind al

dan lag ik bij me pa in bed te slapen en dan hoorde ik iemand
binnenkomen en ik werd bang was helemaal verstijfd en
kon niet bewegen kon niet praten probeerde het wel maar lukte niet
en zo gaat het ff door en dan schrok ik wakker

dat is 1 van vele

ik denk dat het gewoon nachmerries zijn

henkie84

Bewuste gebruiker
Een vriendin van mij had ook na een avond coke dat ze lag te rillen in bed en totaal geen rust kon vinden. Dit was vrijwel zeker te wijden aan de coke aangezien ze dit normaal gezien niet echt heeft. Ik denk dat het een teken van je lichaam is dat de rekening van drugsgebruik presenteert.

Zeker geen nachtmerrie! Mijn vriendin heeft me ook vaker als eens gezegd dat ze zich dood is geschrokken omdat ik met me ogen open lig, compleet van de wereld af, amper adem en me gewoon niet kan bewegen. Kan het me ook altijd herinneren. Komt hoogstwaarschijlijk ook door alcohol, drink overdreven veel af en toe...

Maar ja, ik leef nog, dus maak je niet druk haha :wink:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Kataplexie (lichaamsverlamdheid) komt bij ieder normaal functionerend mens voor tijdens de slaap... :rolleyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
vals ontwaken, dan lijkt het of je wakker bent maar je droomt er dan over, soms is het net of je uren lang verlamd in bed ligt... terwijl je dan gewoon ineens de wekker hoort gaan, en je vriendin verteld je dat je wat aan het mompelen is...

Maar let wel op. Iemand wakkermaken die een nachtmerrie heeft moet je niet doen... 99% van de dromen onthoudpas je als je erna wakker word... dus als je iemand laat slapen, en je weet dat iemand een nachtmerrie heeft. kan je er van uit gaan dat die de volgende dag niets meer van die nachtmerrie weet.

Delirium

Badass junkie
Robdebob zei:
Kataplexie (lichaamsverlamdheid) komt bij ieder normaal functionerend mens voor tijdens de slaap... :rolleyes:

Al lijkt het wel getriggert te worden door drugsgebruik. Een vriend van me had het er laatst ook over, en hij had het ook gekregen na hij met drugs begon.

Bovenaan