raar op xtc ??

Hallo ik wil even iets korts kwijt,
Ik heb pas geleden voor de 4e keer xtc gedaan, ik ging de hele avond lekker tot dat ik naar huis ging. ik zat op de fiets en alles om me heen voelde niet rieel op een gegeven moment kreeg ik een paniekaanval ofzo dat ik mijn controle verloor en alles leek nep ? gelukkig was dit binnen een paar seconden weer weg nog nooit meegemaakt ?
hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Had je het gevoel dat je buiten de werkelijkheid stond? Was het meer de omgeving of jezelf? Hoeveel en welke pillen had je op? Was het al uitgewerkt toen je onderweg naar huis ging?

Het kan namelijk zijn dat je kortstondig last hebt gehad van depersonalisatie/derealisatie. Het is niet onbekend, het kan inderdaad wel voorkomen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind dat niet heel raar? In mijn oren klinkt het 'gewoon' als fout gaan, heb het ook wel eens zo gehad..

Ik heb 'm even verplaatst naar het xtcforum trouwens.

Frank123

Wijs gebruiker
Aangezien het slechts seconden zijn geweest is het niet echt fout gaan. Hoogstwaarschijnlijk heb je even op het randje gebalanceerd.

Heb je deze keer iets anders gedaan, of andere hoeveelheid genomen ?

Pandan zei:
Had je het gevoel dat je buiten de werkelijkheid stond? Was het meer de omgeving of jezelf? Hoeveel en welke pillen had je op? Was het al uitgewerkt toen je onderweg naar huis ging?

Het kan namelijk zijn dat je kortstondig last hebt gehad van depersonalisatie/derealisatie. Het is niet onbekend, het kan inderdaad wel voorkomen.

Jaa had ff t gevoel dat ik hem wegspacede voor een paar seconden , en dat ik? niet vooruit kwam met fietsen?

SchilDpadDo zei:
Aangezien het slechts seconden zijn geweest is het niet echt fout gaan. Hoogstwaarschijnlijk heb je even op het randje gebalanceerd.

Heb je deze keer iets anders gedaan, of andere hoeveelheid genomen ?
Heb meer genomen deze keer maar heb ook net als de andere keren een flinke jonko gerookt dus weet niet of het daar aanlig?

foreverinspace

Belezen gebruiker
Hehe, Veel mdma zodat je wat extra mda overhoudt en paar jointjes en je ziet inderdaad hele rare/vage dingen, overlaatst reed ik met mijn fiets na avondje stappen naar huis en ik zag een dode/slapende agente liggen op de bank van het buskotje. Ik dacht van WTF? ik rij terug om nog eens te kijken en dan was ze verdwenen... even verder moest ik voorbij het park rijden en ik zag allemaal schedels en rode grote kaarsen in de bomen hangen... en uiteindelijk moest ik onder een gang doorfietsen die onder de treinsporen gaat en daar moest ik nodig plassen en heb daar zo zeker 20 minuten gestaan alsof men leve op pauze stond hahah, wat er soms allemaal niet gebeurd als je veel mdma op hebt en dan veel wiet rookt :openmouth:.

foreverinspace zei:
Hehe, Veel mdma zodat je wat extra mda overhoudt en paar jointjes en je ziet inderdaad hele rare/vage dingen, overlaatst reed ik met mijn fiets na avondje stappen naar huis en ik zag een dode/slapende agente liggen op de bank van het buskotje. Ik dacht van WTF? ik rij terug om nog eens te kijken en dan was ze verdwenen... even verder moest ik voorbij het park rijden en ik zag allemaal schedels en rode grote kaarsen in de bomen hangen... en uiteindelijk moest ik onder een gang doorfietsen die onder de treinsporen gaat en daar moest ik nodig plassen en heb daar zo zeker 20 minuten gestaan alsof men leve op pauze stond hahah, wat er soms allemaal niet gebeurd als je veel mdma op hebt en dan veel wiet rookt :openmouth:.

Jaa herkenbaar de volgende dag met kater een dikke toeter roken space je hem ook weer de hele dag :stoned:

foreverinspace

Belezen gebruiker
Jaa herkenbaar de volgende dag met kater een dikke toeter roken space je hem ook weer de hele dag :stoned:[/quote]

Klopt helemaal, kan wel even verschieten zijn als je dit niet verwacht/gedacht had...

Frank123

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
Dat zou hem best wel eens goed kunnen zijn ja, die joint.

Je geeft aan qua hoeveelheid al een beetje meer te hebben genomen, wie weet waren deze pillen ook een tikkie sterker. Dan kan een jointje inderdaad net de trigger geven en heb je domweg op een grenslijn gezeten en niet compleet fout gegaan.

ken 'beurn wa

Frank123

Wijs gebruiker
Even goed in de gaten houden hoe het zich afloopt, en even de boel gezond houden. Daarna lock-and-load en kende zo weer het uitgaansleven voor drugs en drank tegemoet.

SchilDpadDo zei:
Even goed in de gaten houden hoe het zich afloopt, en even de boel gezond houden. Daarna lock-and-load en kende zo weer het uitgaansleven voor drugs en drank tegemoet.

Haha jaa denk het ook moet egt ff me hoofd laten rusten bonst aan allr kanten ! :flushed:
Maajaaa vrijdag weer uit :grin:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
SchilDpadDo zei:
zou toch iets langer wachten...

Inderdaad, ik raad je aan om toch eventjes die 2 maandjes te wachten. Je moet je kop ook wat rust geven, je hebt er maar 1.

Pandan zei:
SchilDpadDo zei:
z
ou toch iets langer wachten...

Inderdaad, ik raad je aan om toch eventjes die 2 maandjes te wachten. Je moet je kop ook wat rust geven, je hebt er maar 1.

Voor de laatste x zou wel kunnen en dan een paar maanden niet meer , als ik die avond maar lekker voel volgende dag boeit me niet zo veel dan kan ik rusten.

Bovenaan