Raar smaakje

Ghettoboy

Experimenterende gebruiker
Heb gister een gram speed gehaald die er zeker wel goed uitzag(mooi wit) en ook goed rook. maar toen ik er èèn snoof en het in mijn mond kreeg. Zat er een heel raar smaakje aan! Het deed mij denken aan verbrand vlees :kots: mijn neus is gelukkig gewoon oke. Maar heb dit nog nooit gehad echt een verbrand smaakje. Weet iemand hier meer van?

psych-out

Bewuste gebruiker
is moeilijk te zeggen of het door een toevoeging bij de speed zo smaakt of dat het gewoon toevallig met een bepaalde nasmaak van drinken of eten met het speed smaakje komt.
Is dus heel moeilijk te zeggen.

en, hoe was het effect van de "raar smakende speed" verder? werkte het wel gewoon zoals het hoort of voelde je vrijwel niks?

Ghettoboy

Experimenterende gebruiker
Ik dronk gewoon bier en heb ook niks gegeten. Dus denk dat het de speed zelf was. Het effect was veder wel goed niet echt super ofzo maar was er wel leip van. Kan het niet met zwafel te maken hebben?

psych-out

Bewuste gebruiker
kan echt van alles zijn en je zegt dat je bier hebt gedronken, wel dat ook een mede oorzaak zijn. had je veel gedronken? zoja dan zijn je smaakpapillen wat verdoofd/in de war. ik zal je een voorbeeld geven

wanneer je iemand die nuchter is een glas bier + GHB geeft dan gaat deze persoon dat heel snel doorhebben maar wanneer je dezelfde proef doet met iemand die geintoxiceerd is dan is er een grote kans dat deze persoon hier niks van zal merken doordat zijn smaakpappillen verdooofd zijn. om je maar gewoon een klein voorbeeld te geven.

Het is dus heel moeilijk om te bepalen wat de toevoeging in jou speed was, Je zou het pas zeker kunnen weten als je het hebt laten testen.

Ga naar de da,etos of een of andere bouwmarkt en haal daar een flesje aceton

pak een glas vouw daar een koffiefilter overheen, elastiekje eromheen, gram speed erop
en gooi hier voorzichtig beetje bij beetje de aceton overheen
vervolgens laat je het geheel even een tijdje staan tot het droog is en dan schraap je de speed
eraf (schrik niet want het is goed mogelijk dat er van je gram bijv maar de helft overblijft)

Als het goed is hou je nu spierwitte speed over die geurloos en smaakloos is en bovendien ook niet brand in de neus.Er bestaat natuurlijk altijd een mogelijkheid dat er nog andere stoffen inzitten die je er met de aceton niet uit krijgt maar 9 van de 10 keer lukt dit wel...ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat die smaak er af is als je hem gewassen hebt met aceton!

Succes iig

Bovenaan