• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Raar weekend

Ketamingo

Newbie
hoi allemaal,

Even mijn ervaring met een weekend festival waarop ik volop aan de drugs ben gegaan. Vrijdag begonnen mijn vriendin en ik met 3mmc. Hiervan hebben we ongeveer 1 gram opgesnoven en de nacht doorgehaald. De zaterdag zijn we de hele dag op de camping gebleven en hebben we doorgesnoven. Toen we geen energie keer hadden hebben we 1 gram speed gesnoven en ook weer 1 gram 3mmc.

Zaterdagnacht waren we beiden heel vaag. Slapen lukte niet door de speed. Mijn idee was om een joint te gaan roken. Na dit moment (tussen 5-7 sochtends) weet ik niks meer. Toen lukte het om 2 uurtjes te slapen maar toen ik wakker werd herkende ik mijn vriendin niet meer, kon ik aleen gebrekkig Nederlands en later kon ik zelfs niet meer praten en moest ik alles met gebaren doen. Ook wist ik niet keer wie ik was, waar ik was en wat ik moest doen. Ik snapte letterlijk niks meer.

Uiteindelijk na 2 uurtjes te hebben geslapen gingen we de zondag weer aan de 3mmc en hebben hiervan de laatste 3 gram opgemaakt. Het resultaat was weer een slapeloze nacht en maandagochtend werden mijn vriendin en ik paranoïa. We hadden hele complottheorien bedacht over hoe mensen ons in elkaar gingen slaan en we hadden het gevoel alsof alles wat we zeiden later ook gebeurde en alsof alles een herhaling was van wat eerder is gebeurd. Vlak voordat we naar huis gingen hebben we nog een uurtje geslapen waarna ik weer helder kon denken.

Afgelopen week ben ik nog de hele week vaag geweest en leek mijn leven op een vage droom. Sinds een paar dagen ben ik weer helemaal de oude.

Ik had nooit verwacht dat dit zou gebeuren en het zo erg zou zijn aangezien ik redeijk vaak em veel gebruik.

Mijn tips voor kezelf zijn ook voor volgende keer: niet drugs mixen, slaap pakken en niet teveel gebruiken.

Dit was mijn eerste trip report dus sorry voor de kwaliteit. Groetjes!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
In totaal dus 5 gram 3-mmc en 1 gram pep op 3 dagen. Lijkt me duidelijk dat je teveel van het goeie gedaan hebt. Over 3mmc is nog weinig bekend maar bij zo een hoeveelheden met amfetamine in de mix kan ik er goed inkomen dat je dergelijke effecten krijgt... lijkt me niet echt tripreportwaardig maar wel duidelijk genoeg voor verstandige meelezers dat ze niet zo achterlijk gaan doseren zoals jij en jou vriendin...

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik had nooit verwacht dat dit zou gebeuren en het zo erg zou zijn aangezien ik redeijk vaak em veel gebruik.
Klinkt heel vreemd inderdaad. Paranoia na grote hoeveelheden harddrugs, wie had dat gedacht? Ik stel voor in het vervolg de dosering nog wat op te schroeven, dan zal het wel in orde komen. :sweat:

Ketamingo

Newbie
Ik zie het ook als een wijze les... het was idd ook echt veel te veel wat we hebben gebruikt. Niet leuk op het moment maar achteraf wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. Volgende keer gaan we veel minder/niks meer doen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klinkt heel vreemd inderdaad. Paranoia na grote hoeveelheden harddrugs, wie had dat gedacht? Ik stel voor in het vervolg de dosering nog wat op te schroeven, dan zal het wel in orde komen. :sweat:
Ik zie het ook als een wijze les... het was idd ook echt veel te veel wat we hebben gebruikt. Niet leuk op het moment maar achteraf wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. Volgende keer gaan we veel minder/niks meer doen.
doe maar ja. Heel slim! Je bent er namelijk duidelijk nog niet aan toe, harddrugs. Je weet dat het echt heel link is geweest zulke hoeveelheden? Ik hoop dat je je dat echt beseft. Ik denk persoonlijk dat je heel jong bent, wacht nog maar een aantal jaar met harddrugs.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Niet leuk op het moment maar achteraf wel leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Zeer naïeve opmerking. Een psychose is erg serieus. Het is niet alsof je M hebt overgedoseerd en hebt zitten hallucineren of zo. Ook niet slim, maar dat is niet eens in the same ball park als wat jij beschrijft. Doet me denken aan mensen die out gaan op GHB en dat dan maar afdoen als 'dat moet je ook maar eens meegemaakt hebben', terwijl ze ook hun hele slokdarm kapot hadden kunnen maken.

Bovenaan