Raar?

Freezing

Bewuste gebruiker
hey

ik was afgelopen zaterdag op een feest, maar wou graag wat xtc hebben dat hadden we niet meer kunnen regelen. ik leerde een gast kennen die al helemaal strak stond etc, en die leidde me naar iemand die me kon regelen, zag diegene zelf ook zo'n pil nemen dus dacht het wel te vertrouwen. ( ik weet dat het toch dom is om van een vreemde te kopen en ben ook niet meer van plan het te doen )

we pakten met zn 3en ieder 1 pil, in het begin toen de pil insleog was het leuk, lekker veel energie etc. maar daarna werd het een beetje té.. ik ging zitten en normaal voel ik me dan gwn lekker space. maar nu vielen mn ogen de hele tijd dicht en spacede ik echt heel hard, ongemakkelyk spacen vond ik t. een vriendin van me had hetzelfde. een vriend van me die ook zon pil had gehad ging nog steeds helemaal loss etc.

kan het zijn dat er iets anders dan MDMA in de pillen zat? en is t dan normaal dat je dan zo hard gaat spacen?

het ging hier trouwens om blauwe omega's. niet dat je veel aan die info zal hebben maar goed.

Ltr

davie

Wijs gebruiker
Werkte ze ook langer?

Want het kan zijn dat je dan MDA pillen had. Bij die pillen overheerst juist de bewustzijnsveranderende werking. Ze werken 6 tot 8 uur. Daarin zitten psychedelische amfetaminen. Ik denk dat je 90% kans maakt op MDMA pillen (echte XTC) en 10% andere zoals MDA of MDEA pillen.

Freezing

Bewuste gebruiker
ja ze werkten van ongeveer 3 uur snachts tot 11/12 uur smiddags ofzo

vond het niet bepaald fijn, op zo'n feest wil ik liever lkkr loosgaan dan keihard spacen

davie

Wijs gebruiker
Zorg er daarom ook altijd voor dat je vooraf al goeie pillen hebt en wacht niet tot de laatste dag.

Dus ze werkte zo'n 8 a 9 uur.

En gaven ze ook nog een trippend effect?

Als dat zo is dan heb je volgens mij zeker MDA pillen. Ik heb zelf ook liever MDMA pillen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha :P Ik heb dat ook één keer gedaan op een party, van 'n vreemde wat pillen gekocht. Was opzich niet slecht maar ik spacede 'm ook iets te hard inderdaad.

Freezing

Bewuste gebruiker
ja ik vond t opzich wel chille, maar i kspacede net teveel. en dat met die spiertrekkinge in mn been was ook klote.

hmm ik vind persoonlijk MDA wel de shit... voor m'n werk ff lekker eentje pakken en 8 uur later als ik klaar ben kan ik weer lekker verder met wat ik hoor te doen onder een nuchter gevoel

uit mezelf zitten mijn ogen wel heel erg ver dicht, dus als ik wat pilletjes naar binnen werk ziet het er zo goed als normaal uit

nicole1973

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Nee, het kan niet. Alle pillen die je koopt zitten MDMA in.

kocht laatst pillen en die heb ik laten testen.. " 1 " mg mdma en 66 mdea

dat had ik nog nooit gehad ze zijn wel lekker hoor maar ja andere reactie na gebruik danmet puur mdma...

mcinsane

Newbie
Dzy zei:

HUH? nee hoor, elke vorm van poeder of chemicalien kunnen worden geperst tot een pil. Pillen kopen van iemand die je niet kent kan heel gevaarlijk zijn, tegenwoordig zeggen mensen altijd dat er MDMA in zit maar het kan zoveel troep zijn dat je het nooit zeker kan weten. Als ik dit verhaal lees zou het best MDA kunnen zijn, dat heb ik ook wel meerdere malen gebruikt en lijkt op MDMA (immers bijna hetzelfde - 1 stof) maar is heftiger en werkt langer....

J0rrit

Badass junkie
nicole1973 zei:
Dzy zei:

dat had ik nog nooit gehad ze zijn wel lekker hoor maar ja andere reactie na gebruik danmet puur mdma...

hoe voelt mdea precies? ofja in wat voor een opzichte is het anderes dan mdma en welke hetzelfdE?

nicole1973

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
nicole1973 zei:
Dzy zei:

hoe voelt mdea precies? ofja in wat voor een opzichte is het anderes dan mdma en welke hetzelfdE?

nou ik moet je bekennen dat ik er net zo wap van word... er werd gezegd dat het space gevoel minder zou zijn maar zo ervaar ik dat niet .. je bent evengoed de weg ff kwijt..nadeel van deze die ik nu heb is dat het ca 1 1/2 uur duurt voor ze beginnen te werken .. had er laatst een paar aan een vriendin gegeven om te proberen en was dat even vergeten te melden dus dis had na 1 uur wat bij genomen en die was hem vervolgens echt helemaal ff kwijt hihi.. je krijgt het er warmer van vind ik en wat meer energie

Jeller

Badass junkie
trouwens ik denk gewoon dat je goeie mdma pillen had, waar er veel inzat, dus je werd goe scheef

davie

Wijs gebruiker
nicole1973 zei:
DarkScope zei:
nicole1973 zei:
Dzy zei:

had er laatst een paar aan een vriendin gegeven om te proberen en was dat even vergeten te melden dus dis had na 1 uur wat bij genomen en die was hem vervolgens echt helemaal ff kwijt hihi.. je krijgt het er warmer van vind ik en wat meer energie

En als je bijpakt dan klapt die goed in, maar dat is echt gevaarlijk en kan beter wachten totdat de pil echt begint te werken. Waarschijnlijk heb je genoeg tolerantie om er tegen te kunnen maar zo kan het echt goed fout gaan.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
mcinsane zei:
Dzy zei:

HUH? nee hoor, elke vorm van poeder of chemicalien kunnen worden geperst tot een pil. Pillen kopen van iemand die je niet kent kan heel gevaarlijk zijn, tegenwoordig zeggen mensen altijd dat er MDMA in zit maar het kan zoveel troep zijn dat je het nooit zeker kan weten. Als ik dit verhaal lees zou het best MDA kunnen zijn, dat heb ik ook wel meerdere malen gebruikt en lijkt op MDMA (immers bijna hetzelfde - 1 stof) maar is heftiger en werkt langer....

hij bedoelde t' sarcastisch :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
Jeller zei:
trouwens ik denk gewoon dat je goeie mdma pillen had, waar er veel inzat, dus je werd goe scheef

Ja dat denk ik ook.. Als ik aan Minn terugdenk met dr eerste pil.. Die heeft ook lange tijd met dr ogen half dicht liggen genieten op de bank.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
nutsss zei:
Jeller zei:

Ja dat denk ik ook.. Als ik aan Minn terugdenk met dr eerste pil.. Die heeft ook lange tijd met dr ogen half dicht liggen genieten op de bank.

hehe dat had mijn vriendin Star_system zaterdag ook, 7 pillen geknald lag ze daar schattig met haar oogjes dicht en haar mondje op half 12 :)

Totally euforic

Bewild

Bewuste gebruiker
O nee, die van mij niet hoor :P, die was lekker heel de tijd heen en weer aan het rollen over mijn bed.
Dat was minstens even schattig en zeker dubbel zo grappig :P

Rain

Bewuste gebruiker
Freezing zei:
ja ze werkten van ongeveer 3 uur snachts tot 11/12 uur smiddags ofzo

vond het niet bepaald fijn, op zo'n feest wil ik liever lkkr loosgaan dan keihard spacen
Misschien was dit gewoon ff te veel voor je

Bovenaan