raar

ohgirlke

Newbie
hey mensjes, ben hier nog maar nieuw.. kom hier eens effe men verhaaltje doen. miss da een van jullie dit ook al heeft meegemaakt.

Een paar jaar geleden toen ik met speed begonnen ben. heb ik nog al rare tijden meegemaakt. gelijk ik ging de zaterdagavond uit maar veel pakte ik niet, en s'morgens ik was ni moe dus ja we ginge da wa bij maten thuis gaan zitten.. die bleven wel voortpakken maar ik ni. dus tege savonds ging ik na huis en kroop dan ik mijn bed.. en ik heb dit al een paar keer meegemaakt thuis ke of 2 en ook bij men vriendin. en ik droomde altijd hetzelfde.. da ik een soort puzzel aant maken was en da hij instorte en ik zat er tussen, het was gelijk of ik ging sterven. ik werd dan wakker en ging elke ke opnieuw bij mijn moeder.. en ja ik was altijd aant wenen en dacht dak echt ging sterven.heel angstig gevoel. ging dan samen me men mama na beneden en een uurke later begon ik ma te beseffen da ik gedroomd had. dus ging dan weer slapen en smorgens wist ik van niets meer. kweet tis nog al een raar verhaal, maar da is echt beangstigd

heeft iemand nog zo eens meegemaakt?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
heej... nja zulk soort dingen kunnen zich voordoen met speed..
zelf wellis gehad in mijn begin periode ik na een nachtje wakker k de nacht erna wou gaan slape.. en k midden in de nacht wakker schrok.. in een droom k op me telefoon een berichtje moest krijgen met 'Haha'... helemaal bang om niks.. kweet niet hoe dit allemaal kan mja zulk soort rare dingen gebeuren,

Mac...

Badass junkie
Idd, dat je aardig para wordt van pep is geen geheim meer.

ps: Als je een antwoord verwacht op dit forum kun je het beste na 1 of 2 dagen weer eens kijken, want echt snel gaat het hier niet. Best jammer eigenlijk...

GabberFreak17

Belezen gebruiker
tis tegenwoordig heel hopeloos op dit forum.. enigste die nog veel reageert ben jij mac.. of balon met ze ' PaPa Opmerkingen' Zozegend,,,

Bal0n

Badass junkie
Idd, proberen degelijke informatie hier op het forum te verspreidingen is een slecht idee..

Marlon

Belezen gebruiker
Ik reageer haast nooit, omdat ik niet het gevoel heb genoeg te weten van dingen om mensen advies te geven of om iets toe te voegen. Ik lees wel altijd mee.
Ik denk dat het goed is als mensen soms even wijzen op dingen, ookal zijn ze soms niet wat de ander wil horen. Veel drugs hebben nou eenmaal veel negatieve effecten en ik zeg daarmee niet dat drugs slecht zijn, maar drugs worden gevaarlijk als je besluit de negatieve kanten weg te schuiven, te negeren en er dus ook geen rekening mee te houden. Als het dan overkomt als 'papa opmerkingen' of negatief, moet je misschien zelf kijken naar je eigen gedrag en hoe realistisch je (op bepaalde momenten) denkt mbt drugs.

Dat is maar gewoon mijn mening...

Mac...

Badass junkie
Jeller zei:
mss zijn papa opmerkingen wel beter dan het gebruik aan te moedigen..

Hier wordt gebruik ook niet aangemoedigd. Is ook absoluut niet iets wat ik zou doen, maar vind wel dat ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen gebruik. Probeer mensen niet aan te sporen, maar ze te laten nadenken over bepaalde consequenties die ze moeten nemen en wat bepaalde risico's zijn. En als mensen dan nog achter de keuze staan dat ze willen gebruilen dan wens ik ze een prettige reis. WANT HET KAN OOK LEUK ZIJN!!!! hehe

Bovenaan