raarste plek!

Rokertje

Belezen gebruiker
Mindgamer zei:
Het klinkt, alsof jullie heel zachtjes sex hebben, maar dan vraag ik me weer af: mag je zoiets wel sex noemen ???

Persoonlijk ga ik voor een groot, tweepersoonsbed en dat krijg ik ook binnenkort op mijn nieuwe grote kamer :mrgreen: !!! Yeah, het leven word eindelijk eens wat aangenamer voor mij :sunglasses:

Maar goed, wat ik wou zeggen; is dat: als ik sex heb, het echt heel uitgebreid moet, anders krijg ik spijt. Er moet van elkaar genoten worden en niet alleen maar elkaars schaamhaar bevuilen :tearsofjoy: Maar dit kan ik dus niet, op openbare plekken.

:hearteyes:

O/T:
- In de auto op een parkeerplaats in Scheveningen
- Bioscoop
- Toilet van de Bioscoop
- Pashokje

:tearsofjoy:

handelingen onder de gordel ongeveer overal waar je kan bedenken :beer: maar mijn meest gedenkwaardige plekken het neuken zelf zijn denkik in een kamer met 15 man (die lagen te slapen) in een pashokje (zowel v&d als h&m) en de metro (leeg) :rock:

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
In het legermuseum en de TU in delft moeten wel 2 van de vreemdste plekken zijn, verder talloze bedden tijdens feesten... :sunglasses: bus, bos, langs het kanaal, onder een brug en zo kan ik nog wel even verder gaan :hearteyes:
En dan heb ik ook nog eens een nieuwe liefde die minstens zo gek is als mij, dus er zal wel een hoop aan toe gevoegd kunnen worden met de tijd

tomz0r

Badass junkie
GrayMatter zei:
In het legermuseum en de TU in delft moeten wel 2 van de vreemdste plekken zijn, verder talloze bedden tijdens feesten... :sunglasses: bus, bos, langs het kanaal, onder een brug en zo kan ik nog wel even verder gaan :hearteyes:
En dan heb ik ook nog eens een nieuwe liefde die minstens zo gek is als mij, dus er zal wel een hoop aan toe gevoegd kunnen worden met de tijd

Ook een Delftenaar? :stoned:
Het legermuseum is echt de enige plek waar ik nooit aan sex zou kunnen denken. Zo grauw daar :beer: Wel lachen.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
op een glijbaan in een speeltuin @ night

idem voor mij ! Was wel tijdens een fuif , die speeltijd word vaker gebruikt om te gaan neuken , op dat moment waren er denk ik ùeer dan 8 "koppels" aan het neuken

in het bos naast ons internaat terwijl we een of ander vaag spelletje aan het doen waren met de groep:P
ben wel 2 keer gestoord op moment van (net niet) in haar: :angry:
komt zoon rotterdammer me ff vrage of ik bezig ben:heey jonge,,kan ik ff store??:P :wave:
maja,,uiteindelijk is het wel gelukt :P met 2 toeschouwes welliswaar,maar was wel leuk:grin:

esth0r

Belezen gebruiker
in het invalidentoilet van de discotheek waar ik destijds werkte
in het staflocaal van de scouting en op de begraafplaats

Judas

Wijs gebruiker
Op het altaar van een gotische kerk in Spanje met een Franse studente die ook de pelgrimsroute naar santiago de compostella aan het afleggen was. Door de harde ondergrond pijnlijke rug opgelopen maar het was een absolute toplocatie. Dat stiekume dat erom heen hangt ('s nachts inbreken in een ' heilige' locatie) maakte het zo ongelooflijk kinky dat ik haast mijn onderbroek al volspoot tijdens het met een loper en professioneel gebogen ijzerdraad morrellen in een authentiek middeleeuws slot :openmouth:

Jezus Christ on a rubber cross, wat was dat spannend en lekker :mrgreen:

cropp

Badass junkie
voor een jezusbeeldje achter de kerk midden in de nacht tijdens carnaval met een joint in mijn smoel

Meta4

Experimenterende gebruiker
Openbaar zwembad, terwijl me (toenmalig) zwagertje met een duikbril rond aan het zwemmen was :P

Andere keer, toen moesten me toenmalige vriendin en ik op me tantes huis passen vanwege vakantie. Zij had een badje in de tuin van 3x3 meter. Klaarlichte dag, buren in de tuin ernaast, en wij flink tekeer haha was zeer vermakelijk :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In trogir (kroatie) op een lege touristenboot, en de zon kwam net op :P . Voor de rest niet echt spectaculaire dingen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Volgens mij was dat op het biljart, terwijl er gewoon nog 5 man aan de bar zaten die helemaal niets door hadden.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Op zon grote rode bouwcontainer die overigens precies de goede hoogte had. Was vlakbij een cafe dus inclusief langslopers.. een groep werd opeens wel heel erg stil toen ze ons doorhadden :tearsofjoy:

In een auto, in het centrum van het dorp

Ehm, op een "dijk" van een provinciale weg

en jawel, langs het spoor

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
OnderDeEik zei:
Op zon grote rode bouwcontainer die overigens precies de goede hoogte had. Was vlakbij een cafe dus inclusief langslopers.. een groep werd opeens wel heel erg stil toen ze ons doorhadden :tearsofjoy:

In een auto, in het centrum van het dorp

Ehm, op een "dijk" van een provinciale weg

en jawel, langs het spoor

Niet onder de eik? :tongueout:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Laten we in het bos maar zeggen dan. Dr stond vast wel een eik :P

Godver wat zaten daar veel grote langzame muggen (geen langpootmuggen, gewoon een stuk groter als die muggen die ik normaal op mn kamer tegenkome), +- 56 bulten erna (dat was een flinke telklus).. en een teek :(

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
OnderDeEik zei:

Godver wat zaten daar veel grote langzame muggen (geen langpootmuggen, gewoon een stuk groter als die muggen die ik normaal op mn kamer tegenkome), +- 56 bulten erna (dat was een flinke telklus).. en een teek :(

haha, dat is idd echt kut! Of takjes in je rug/broek/kleren en bladeren in je haar als je thuiskomt. :grin:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
vode zei:
OnderDeEik zei:

haha, dat is idd echt kut! Of takjes in je rug/broek/kleren en bladeren in je haar als je thuiskomt. :grin:

Of wat dacht je van natte knieen :wink:
Hoi mams en paps :tearsofjoy:

Bovenaan