• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

raarste XTC trip die ik ooit heb gehad

waar: buiten op straat
wie: ik en een vriend
wanneer: zou ik niet meer weten
drug: XTC (smiley) :xtc:

Een vriend van mij bleef slapen en wij kwamen op het idee om een pilletje te slikken aangezien ik er toch nog rond de 100 had.
We liepen op straat en aten het pilletje, ik had het wel eens vaker genomen en ik wist dat de smaak zwaar smerig zou zijn, en dat was het ook.
Na een 20 minuten/ half uurtje begon me nek al te branden en wij gingen vervolgens naar een andere vriend van mij om ff binnen te chillen en toen begon ik al een beetje opgewekt te voelen.
Na nog ongeveer 20 minuten begon ik het heel erg warm te krijgen en toen ging de huistelefoon van die vriend van mij en er klonk een hele zware vervormde stem die wist wat we aan het doen waren en wie we waren, op dat moment werd ik best wel een beetje bang, vervolgens gingen wij na nog een half uurtje naar buiten en toen kwamen wij op het rare idee om naar Bleiswijk te lopen, een tocht van ongeveer een uur.
Het begon te regenen maar dat maakte ons niet veel uit, op een gegeven moment kwamen wij bij een soort van oud verlaten groot huis en er scheen rood licht in het huis maar we zagen niemand, op dat moment werden wij best wel bang.
Na ongeveer een half uur gestaart te hebben besloten wij verder te lopen en toen kwamen wij erachter dat het de stoplichten waren die door het huis schenen :confused: .

Eenmaal voorbij een rotonde vonden wij onze voeten zo facinerend dat wij in de regen onze tenen omhoog en omlaag begonnen te bewegen en dat was echt geweldig :P .
Wij liepen over een donkere weg met oude huizen en dat vonden we behoorlijk eng allemaal en dat ging zo ongeveer een half uur door.

Toen waren wij aangekomen in bleiswijk en liepen wij de kroeg binnen en die was in mijn ogen zeer gezellig, we dronken een cola'tje en besloten maar weer eens terug te lopen, onderweg in bleiswijk kwamen wij nog een paar andere vrienden van mij tegen waar ik even mee heb gepraat en toen zijn wij doorgelopen.
We kwamen op het idee om iemand te beroven en toen kwam er een verse gilera runner aanrijden, maar aangezien ik erg veel mensen met zo'n scooter ken had ik het gevoel dat ik diegene kende, en dat bleek ook zo te zijn.

We liepen weer over de donkere enge weg en toen kwam er nog eens politie aanrijden ook die keken ons raar aan maar besloten toch verder te rijden :grin: :wave:
Toen waren wij weer bij het huis aangekomen dat in het begin zo eng leek maar nu helemaal niet. Maar toen liepen wij door en kwamen bij een huis met een grasveld aan met een klein schuurtje midden op het veld en daar brandde licht in... ik dacht dat ik allemaal messen en pistolen zag hangen in het schuurtje en dat er een lange man bij stond met een zwarte jas, op dat moment begonnen we te rennen tot ik bij mij huis was, het was nu rond 2:00 's nachts.

Eenmaal thuis aangekomen schatte ik dat we rond 4 uur naar bed zouden gaan en zonder er erg in te hebben, hebben we een half uur in de serre gezeten, daarna een half uur in de keuken gezeten, daarna een half uur op mijn eigen kamer en daarna een half uur in de huiskamer en toen zijn we naar bed gegaan. Maar in de tijd dat we in de serre zaten was ik doodsbang dat de man met de zwarte jas in me achtertuin zou staan dus ik checkte elke keer weer of de deur dicht zat en deed de lamellen naar beneden.

Eenmaal in bed keek ik naar het plafond en zag ik het helemaal zwart worden, daarna weer wit enzovoorts...
Ik begon aan piraten te denken en zo bleef het maar doorgaan, tot ik eindelijk in slaap viel en 's morgens met barstende koppijn wakker werd en helemaal brak...

Dit was mijn report van de meest rare xtc trip die ik ook mee heb gemaakt, reacties zijn uiteraard welkom, en ik hoop dat jullie ervan genieten! :grin:

laterrr...PanjaWanja

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Een rukrapport van rukker met een pistool jammer dat je met pistool nog steeds niets voor stelt.

Groetjes

:wave:

BelgonX

Belezen gebruiker
En dat allemaal van 1 pillie, moeten wel erg goede geweest zijn !
Vieze smaak snap ik ook niet helemaal... Je bent niet verplicht ze kapot te bijten en/of te laten smelten(WTF?!). Naja vond er niet veels speciaal aan, nauwelijks een trip te noemen eerder wat wartaal bijeen van een, naar wat mij lijkt, rare (past nog ook) avond. :mrgreen:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Haha ja ik ook. Het klinkt een beetje als een eerste keer of iemand die gewoon echt niet weet wat 'ie in handen heeft. Wel jammer, het kan zo geweldig zijn mits goed gebruikt.

azgaza

Badass junkie
El_V zei:
panjawanja zei:
We kwamen op het idee om iemand te beroven
:confused:

Op dát dingetje na vind ik het niet eens een slecht report; er staat wat ie voelde en deed, en het is zijn beleving. Prima dus. Ik heb geen xtc gedaan dus meer comment kan ik er ook niet op geven. Maar.. mensen beroven is geen leuk idee he haha.

Bovenaan