Rapid Detox met Naltrexon

research

Newbie
Over dit thema staat veel te lezen en te ontdekken op internet via Google !
Deze radicale en snelle detox therapie werd reeds in het jaar 1981 toegepast in twee klinieken uit de negerwijk Harlem in New York. Daarover schreef Hans Polak een reportage in de Volkskrant. Pas in de jaren negentig begonnen enkele commerciele klinieken met experimenten, waaronder dr. Andre Waismann, een joods-braziliaanse arts uit Israel. Zijn vrouw is directrice van een kliniek voor verslaafden aan pijnstillers in Californie.
In Australie zijn er twee pioniers die ook met implantaten werken: Dr. George O'Neil en dr. Neil Beck. In ons land duurde het tot 1996 vooraleer de stichting Cita ermee begon, die zijn naam gewijzigd heeft in Miroya en vanuit Amersfoort opereert. Zij claimt 70% succes.
De gevestigde Edocra Klinieken waaronder Jellinek en Parnassia komen niet verder dan 32% en hebben de narcose behandeling afgezworen en in de ban gedaan.
Volgens mij is dat weer een teken dat zij willen afrekenen met de mythevorming rond naltrexon.
Er is dus al jaren sprake van een klassestrijd, waardoor patienten de dupe worden.
De laatste jaren zien wij ook positief nieuws over behandeling van patienten met amphetamine verslaving, eetstoornissen, gokken en gamen, zelfmutulatie en autisme.
En op de site van LDN= Low Dose Naltrexone met 4mg tabletten staat aangegeven dat de meest beruchte auto-immuunziekten ook effectief bestreden kunnen worden met dit medicijn.
De ziekte van Lyme hoort daar ook onder. Dat wordt veroorzaakt door tekenbeten.
Helaas is er heel weinig voorlichting gaande over de werking en toepassing van naltrexon, omdat experimenten nu eenmaal miljoenen gaan kosten en de fabrikanten zin er dus kennelijk geen brood in. Je moet het dus meestal zelf maar uitzoeken.
Ook opvallend te noemen is de voorkeur van veel klinieken voor een langdurig verblijf van clienten met groepstherapie zoals bij Smith and Jones in Amsterdam.
Filmsterren in Amerika worden ook gelokt met een prachtig uitzicht compleet met sauna.
De Scientology Church, een geldverslindend monstrum, behandelt zijn patienten via Narconon in Zutphen met wagonladingen vitamines en sauna voor de ontgifting.
Zodra je daar clean bent krijg je een baan als verzorger uiteraard zonder salaris !
Ik hoop dat je door dit verslag een beter inzicht hebt gekregen in onze verzorgingsstaat en ben benieuwd naar je initiatieven en ervaringen. Voor ik het vergeet: Ook van Skunk kan je beter afblijven ! Je loopt een 18 maal groter risico om een psychose te krijgen dan met andere wietsoorten. Klik maar eens op deze twee termen en oordeel zelf.
De beste wensen voor 2009. Henry.

shokora

Wijs gebruiker
Ik kom u het geschenk van interpunctie brengen 0:)

Wat ik me nou afvraag bij dit topic, wat wil je nou in godsnaam zeggen? Het is een hoop informatie, maar er zit geen conclusie bij =\

Bovenaan