rare activiteit onder 2cb

mitchieee

Wijs gebruiker
dus ik had laast 2cb gedaan met een vriend

we hadden 40mg genomen beide.

na wat uurtjes verder begon hij heel paranoide te worde
we hadden ook lachgas erbij
als we muziek luisterde en lachgas naar die clip keken’ werd mijn vriend steeds iemand anders’ ging die rare bewegingen doen in rare houdingen en soms ergens heen lopen zonder enig besef, hij hegon ook heel raar omzich heen te kijken en toen sloeg die mij ook nog is op me arm heel raar,
hij dacht ook dat ik hem steeds filmde en of ik wel echt die drugs ook had genomen had’ heel speciaal

hoe zou da kunnen zo met lachgas en 2cb alsof de muziek hem vertelde wat die moes doen ‘ soms moest ik hem eg wakker schudde

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb je topic even verplaatst, categorie Medewerking gevraagd is vooral voor enquêtes en onderzoeken etc. Ik kan zelf je berichtje een beetje moeilijk volgen verder, weet niet of ik daar de enige ik ben, maar let op je leesbaarheid svp.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Als mensen 2cb en lachgas nemen gebeurt het wel vaker dat ze raar gaan doen ja. Dat is ook een beetje het idee erachter.

FerdFatoehaus

Badass junkie
40mg is een stevige dosis. Heb je die 2-cb pillen laten testen? Ze worden vaak als verkocht als 20mg maar in de realiteit blijkt dat het vaak rond de 10mg is.

Lijkt erop dat hij een beetje paranoïde werd. Psychedelica kan dat triggeren. Helemaal in combinatie met lachgas.

Space 🕉

Bewuste gebruiker
2cb blijf ik altijd redelijk helder van. Toen ik je onderwerptekst las dacht ik meteen aan een idee wat ik nog steeds wil doen op 2cb. Lijkt me supergrappig om 'n keer met 'n met 'n groepje vrienden op 2cb uit eten te gaan 😂

mitchieee

Wijs gebruiker
vorige x met 25 mg had hij na balon dat hij naar de voordeur liep en de deur moest openen niet wetende hoezo, of dat hij ging lopen en zich niks meer herinert dat hij naast mij kwam zitten. hij vond het zelf ook eng want hij had niks onder controlle hoe hij of wat hij deed

mitchieee

Wijs gebruiker
40mg is een stevige dosis. Heb je die 2-cb pillen laten testen? Ze worden vaak als verkocht als 20mg maar in de realiteit blijkt dat het vaak rond de 10mg is.

Lijkt erop dat hij een beetje paranoïde werd. Psychedelica kan dat triggeren. Helemaal in combinatie met lachgas.
ja ik heb ze laten testen, ze waren 18 dus ja 2 gebruikt dus eigelijk 36, laast had ik alleen in me kamer' 40 mg gebruikt( 4x10mg pillen en erbij geblowed het was een hele fijne trip om alleen erop te trippen

mijn source voor het idee

mitchieee

Wijs gebruiker
dus ik had laast 2cb gedaan met een vriend

we hadden 40mg genomen beide.

na wat uurtjes verder begon hij heel paranoide te worde
we hadden ook lachgas erbij
als we muziek luisterde en lachgas naar die clip keken’ werd mijn vriend steeds iemand anders’ ging die rare bewegingen doen in rare houdingen en soms ergens heen lopen zonder enig besef, hij hegon ook heel raar omzich heen te kijken en toen sloeg die mij ook nog is op me arm heel raar,
hij dacht ook dat ik hem steeds filmde en of ik wel echt die drugs ook had genomen had’ heel speciaal

hoe zou da kunnen zo met lachgas en 2cb alsof de muziek hem vertelde wat die moes doen ‘ soms moest ik hem eg wakker schudde
ik had zelf ook, met ballon dat ik speciale bewegingen ging doen zonder dat ik het kon stoppen ik was er verders wel bewust van, heel appart gevoel

Bovenaan