rare bad tripp van truffels?

hee allemaal,

ik heb een tijdje geleden voor de tweede keer truffels genomen samen met een paar vrienden alleen ik was de hele dag samen met 1 goede vriend (ik noem hem maar tim) en daarna zouden we naar de rest gaan. Alleen Tim en ik hadden de hele dag precies hetzelfde gegeten en gebruikt en we reageerde daar allebei ook heel vreemd op. ik vertel maar het hele verhaal.

Ik en tim hadden beide afgesproken om 12 uur smiddags om even een paar blowtjes te roken, het plan was om rond 5 uur naar een bos te gaan waar al 3 andere vrienden waren en we zouden truffels nemen. Tim en ik hadden allebei 1 croisantje gegeten om 12 uur en daarna samen zo'n 3 gram wiet gerookt, Rond 4 uur werden we gebeld dat hun er al waren en dat ze hun truffels( Atlantis per persoon 5 gram) om half 5 zouden nemen en dat wij dan ook rond die tijd daar waren. dus Tim en ik waren naar de albert heijn gegaan en hebben daar allebei een flesje sportdrank gehaald om de truffels mee door te slikken (van dat blauwe spul). we kwamen aan bij de ingang van het bos en aten de truffels (ieder 5 gram) terwijl we naar de andere toeliepen. daarna hadden we dat flesje opgedronken. na een jointje te hebben gerookt met de rest (die hem al tripte) voelden wij ons allebei in tegenstelling tot de andere trippers heel licht in ons hoofd en we begonnen te draaien en voelden ons benauwd. daarna hebben we allebei overgegeven (redelijk zwaar) Daarna was ik persoonlijk heel bang dat ik er bad van zou gaan of dat ik de truffels had uitgekotst. maar ik heb hem uiteindelijk nog wel getript. niet zo zwaar als de eerste keer truffels maar dat is normaal toch?

Weet iemand wat de oorzaak hiervan was? want hoe leger de maag hoe beter of heb ik dat fout?
dus nog even voor de duidelijkheid.

We aten allebei 1 croisant rond 12 uur.
we rookten 3 gram wiet van 12 tot 3.
we waren redelijk nuchter toen we ieder 5 gram atlantis aten om half 5
en we dronken allebei een flesje sportdrank?

alvast bedankt!
thijs.

Axxess

Bewuste gebruiker
Nou in hoever ik dit kan inschatten heb je niet helemaal gelijk als je zegt "hoe leger de maag hoe beter". 1 boterham voor een hele dag rondlopen is niet echt genoeg, daarom werd je waarschijnlijk wat slapjes en licht in je hoofd... knal op een lege maag zware truffels en de kans is idd groot dat je alles weer uitkotst.

De werkzame stof in paddo's (truffels weet ik niet) word het beste opgenomen door je speeksel, dus heel lang kauwen en dan pas doorslikken.

Je kan de volgende keer beter gewoon eten zoals je altijd doet, alleen neem ca 3 uur voor dat je paddo's neem niets of idd iets luchtigs.

De joint's en de blauwe sportdrank voegen verder niet zo heel veel toe in dit geval :)

KoxBox

Badass junkie
Axxess zei:
De werkzame stof in paddo's (truffels weet ik niet) word het beste opgenomen door je speeksel, dus heel lang kauwen en dan pas doorslikken.
:tearsofjoy: In truffels zitten dezelfde stoffen als in paddo's jongeuuuh! Psilocybine en psilocine dus! :tearsofjoy:

Axxess

Bewuste gebruiker
Oke' ook lang kauwen op truffels dus? Ik bedoelde meer of dat de samenstelling van de truffel het toe laat om lang op te kauwen.

KoxBox

Badass junkie
Axxess zei:
Oke' ook lang kauwen op truffels dus? Ik bedoelde meer of dat de samenstelling van de truffel het toe laat om lang op te kauwen.
Je moet sowieso lang kauwen op truffels en/of paddo's omdat je speekselklieren het meeste van die stoffen al opneemt. En het helpt tegen misselijkheid omdat je maag dan minder moet opnemen.

Oom Klaas

Badass junkie
thijstripper zei:

alvast bedankt!
thijs.

:confused:

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
thijstripper zei:

alvast bedankt!
thijs.

:confused:
Moet wel zeer slechte wiet geweest zijn dan.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
inderdaad volgende keer misschien wat minder wiet? 4 uur van te voren eten is bij mij dé oplossing tegen maagklachten. Misschien de truffels fijnsnijden zodat je je maag nog minder belast? Lang kauwen kan ook als je de smaak lekker vindt :kots:

Ja ik dacht ook al dat het door het weinige eten kwam. Verder heb ik wel lang gekauwd op de truffels, en de wiet was niet slecht gewoon van de shop :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
op 5 gram truffels kan je al heerlijk warme energie door je lichaam voelen stromen, alles is grappig, hele kleine vervormingen/ verstoringen van beeld. Eigenlijk zoals wiet zou moeten zijn :grin:

juist kleinere doseringen kunnen heel erg leuk zijn

Bovenaan