Rare dromen

Apennootje

Belezen gebruiker
Eigenlijk wil ik helemaal geen drug, Behalve alcohol is niks verslavend voor mij.
Mijn mankement ik enkel dat ik houd van "onder invloed zijn". Met 2CB(fly) heb idiote dromen en dat is het voor mij.
Al die peppers zijn ff leuk, maar als ik dan wil slapen gaat dat uiteraard niet.

Ik kan alleen niks anders leuks vinden zo in mijn eentje in het weekend :pensive:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Helemaal niks.
Als iemand een vervanger voor alcohol heeft houd ik me aanbevolen, maar dat lijkt niet te bestaan. Dus leef ik mijn leven maar gewoon zoal het is.

In het geval van ‘random gedachten’ is het handiger om te posten in het ‘Wat gaat er nu door je hoofd’-topic. Maar nu we toch bezig zijn, er lijkt inderdaad geen veilige vervanger te bestaan voor alcohol. Vrijwel alle verdovers zijn verslavend en slopend op termijn.

Heb wel een vraag over dat dromen, bedoel je dat je vreemd droomt na de uitwerking van 2C-B (FLY)?

Apennootje

Belezen gebruiker
Heb wel een vraag over dat dromen, bedoel je dat je vreemd droomt na de uitwerking van 2C-B (FLY)?
Nou, de eerste keer dat ik 2CB-Fly gebrukte had ik wel de meest bizarre droom. En ik weet het niet meer. Het was ook geen nachtmerrie. Het ging alleen alle kanten op en sloeg als een tang op een varken....

En een veilige vervanger blijkt inderdaad tot mijn (en velen anders) spijt niet te bestaan.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Een alcoholverslaving geraakt ge nooit meer vanaf, ik heb er ook één. Ge kunt wel controle krijgen in die zin dat ge niet te veel drinkt voor oa. uw lever en overal nuchter staat waar ge nuchter moet staan. Ik kan dat perfect. Of ge kunt in ontwenning gaan en er voor altijd proberen af te blijven. Heb ik ook al gedaan met wisselend succes. Mijn record was 7 maand of zo.

Dromen, tjah. Ik had vroeger ook soms rare levendige en zelfs lucide dromen. Ik vond dat niet erg, de laatste tijd is dat niet meer. Dat gaat vanzelf weer over.

_shikantaza

Badass junkie
Ja, er kunnen weirde dingen gebeuren met je slaap als je drugs gebruikt. Met coke + benzo's (en Lithium en Olanzapine 😊) op werd ik wel eens midden in de nacht wakker met een compleet blanco hoofd. Wist dan even niet meer wie ik was, waar ik was, welke dag het was enz. Kwam dan na een seconde of 20 wel weer terug. Vond ik destijds wel een verontrustend iets. Maar zelfs na bijna 7 maanden clean heb ik nog wel eens een weirde droom.

En alcohol, sja alles wat op GABA werkt is eigenlijk linke soep. Grote kans op snelle gewenning en verslaving met gevaarlijke ontwenning. En alcohol is heel destructief voor lijf en leden.

Bovenaan