Rare ervaring...

TrippyShit

Badass junkie
Gister weer is paddo's gedaan. 3kwart portie Equadoriaanse.
Hardstikke leuk tripje. Toen het eigenlijk zo goed als uitgewerkt was gingen we een jointje roken. Op gegeven moment begon ik om iets te lachen. steeds harder en harder. Had het gevoel alsof k doordraaide en mezelf helemaal kwijt was. Opeens stopte k met lachen en BOEM ik voelde mezelf helemaal terugkomen ik voelde alles tintelen en was ff soort van in shock en snapte niet wtf k nou had meegemaakt. Het leek wel een out of body iets ofzo :confused: Weet iemand wat ik gister heb meegemaakt??????

pythregius

Bewuste gebruiker
mischien kun je het wat gedetaileerder uitleggen, wat ik denk is dat door die joint de trip weer krachtiger werd, ooka ervaar ikw aneer ik blow tijdens paddo's dat de wereld om me heen een stuk vager word, stekeliger, spannender.
door hard te lachen let je neit meer goed op de omgeving dn ga je op in je gevoel, dat ga je wel merken als je lijp bent, zeker met lsd.

TrippyShit

Badass junkie
Nee dat is het niet dit was de zoveelste keer paddoën. Ik post dit niet zomaar :P Ik denk dat het beetje te vroeg gepost was.. Dag daarna, herrinner met er nog nooit zoveel van. Kan dus nog even niet gedetaileerder zijn...

hallotje

Bewuste gebruiker
Het lijkt erg op een paddo lach kick die ik krijg van thee :smoke: .... uren lachen om niks en me zeker wel heel waus voelen, dat voelt wel goed :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Het begon bij mij uit het niks. En na ongeveer 2min was ik ff weg en voelde ik mezelf helemaal terug in mn lichaam komen ofzo :confused: Alles tintdele ook heel hard.. was raar

azgaza

Badass junkie
Ik ben bij paddo's ook wel eens ergens helemaal in opgegaan, ik vertelde toen een herinnering aan iemand en toeni k klaar was had ik heel sterk het gevoel dat ik weer teruggekomen in de kamer was, ik moest alles weer even opnieuw waarnemen, klinkt dat vergelijkbaar? Bij mij waren er geen sprake van tintelingen of iets dergelijks maar bij lachen kan je best iets te veel zuurstof hebben verbruikt waardoor het ging tintelen.

Bovenaan