Inmiddels een hele tijd geleden had ik voor het eerste alprazolam (xanax) 0,5 mg. Was begonnen met 1 mg: geen effect. Weekend erna 1,5 mg: geen effect. Bier d'r bij... geen effect. Zaterdag daarna 3 mg ingenomen, bier erbij: nauwelijks effect... alleen een klein beetje beroerd. De zondagmorgen erna misselijk en...
.
Mijn vraag is: hoe kan dit? Slaat alpra bij mij niet aan, of is het gewoon een erg milde benzo? Ik vond het toch maar raar, aangezien hij in een aantal landen (onder andere VS en GB als ik me niet vergis) erg populair is als recreatieve drug.
Overgevoeligheid voor benzo's in 't algemeen is 't in ieder geval niet :P (heb 'ns gehoord dat dat wel bestaat). Lorazepam werkte twee weekenden terug namelijk erg heftig. Ik had 4 x 2,5 mg genomen en werd behoorlijk duf. Wat ik me verder nog kan herinneren is dat ik in de loop van die vrijdagavond nog 'wat' heb bijgeslikt (vraag me niet waarom, ben er zelf ook nog niet achter...). Ongeveer 15 uur later ben ik pas wakker geworden. Twee dagen later kwam ik erachter dat de hele strip leeg was.
Met lorazepam voorheen nog nooit rare dingen gehad.
.Mijn vraag is: hoe kan dit? Slaat alpra bij mij niet aan, of is het gewoon een erg milde benzo? Ik vond het toch maar raar, aangezien hij in een aantal landen (onder andere VS en GB als ik me niet vergis) erg populair is als recreatieve drug.
Overgevoeligheid voor benzo's in 't algemeen is 't in ieder geval niet :P (heb 'ns gehoord dat dat wel bestaat). Lorazepam werkte twee weekenden terug namelijk erg heftig. Ik had 4 x 2,5 mg genomen en werd behoorlijk duf. Wat ik me verder nog kan herinneren is dat ik in de loop van die vrijdagavond nog 'wat' heb bijgeslikt (vraag me niet waarom, ben er zelf ook nog niet achter...). Ongeveer 15 uur later ben ik pas wakker geworden. Twee dagen later kwam ik erachter dat de hele strip leeg was.