• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Rare gas...

asdsexe11

Newbie
Oké mensen, hallo allemaal.

Het begon allemaal op 21 juni 2008 (EK Nederland - Rusland 1-3 :tongueout:)
Had wat supporter horns gehaald om Nederland na het wedstrijd uit te lachen en besloot in de reclame even te ruiken aan het gas. Wat een ervaring was dat, (ik was toen 13 en totaal niet bekend met drugs) ik werd helemaal gek in mijn hoofd, had het gevoel te kunnen zweven en vliegen en het leukste was dat er niks mankeerde aan mij optisch gezien, dus de volgende keer op school vertelde ik mijn trucje en iedereen raakte in love met die bussen.
De grootste Junk van school toen stelde voor om het direct uit de bus te nemen en dat was nog beter, mijn stem kwam denk op het laagste toon te liggen (tegenovergestelde van helium, leuk als stemfilter) en ik werd echt heel licht in mn bol en kwam los van de realiteit.
Daarna dezelfde dag ging ik voor het eerst blowen (uiteraard met een paar bussen op voorraad).
Blowen vond ik toen niet veel aan (ouders waren zwaar op tegen dus genieten van mn joint zat er niet in, zat alleen maar te stressen dat ik nuchter wilde worden) maar met vrienden en paar bussen was het wel eventjes gezellig, heb btw ook de sterkste lachkick van mijn leven gehad onder de invloed van het gas en THC.
Daarna nog wel eens van die bussen gehaald, en best wel leuke dingen meegemaakt, kwam er achter dat als je OD neemt dat je out gaat/gaat trippen voor een minuut of 3-4 met leuke dromen/hallucinaties. Met name:
De eerste keer ging ik out in mijn eentje op bed (kom ik later nog op terug)
De tweede keer was op school twee jaar later,ik zat in de les en had teveel van dat spul genomen en kreeg een droom/trip dat ik op een tractor reed en tegen een boom aanreed en vervolgens bijkwam (in real life knalde ik volgas met mijn hoofd tegen de muur en dat tijdens de les nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ).
Tweede keer was op vakantie in Rusland, had weer eens een flinke OD gepakt en verbeelde me dat ik van een flatgebouw ging springen, deed ik ook echt maar in real life viel ik recht voorover op mn smoel :grin:.
Nu krijg ik bij een OD een flashback van de eerste keer outgaan. Het was geen leuke sfeer dus leuk kan je die flashback niet noemen.

De verslavingskans is echt zeer klein, in totaal heb ik het met ong 70 verschillende mensen geprobeerd en niemand had ooit een craving gehad als ik het moet geloven, ook is er bij niemand noch bij mij enige gezondheids- mankement ontstaan.
Laatste keer gebruiken was toevallig vandaag waardoor ik deze post ben gaan maken (i.s.m speed :sunglasses: ) en daarvoor met Koninginnedag 2013 :P dus moet je nagaan.

Het spul blijft iets van 3 minuten actief waarna je iets van 5 minuten naspaced en dan ben je weer de ouwe.

Het gaat om deze bussen, de andere heb ik nooit op:

Nu, 6 jaar later en een ervaren junk zijnde weet ik nog steeds niet wat er in de bussen zat/zit (zijn nog steeds vrij te verkrijgen).
We noemen het lachgas maar toch verschillen de effecten als je het met patronen vergelijkt, je krijgt een fucking zware stem en een euforisch gevoel die je door de ballonnen niet krijgt.
Op google is er heel weinig over te vinden (alleen dat het lachgas is) en mocht het echt lachgas zijn dan is deze post soort van reclame omdat het spul zo onbekend en geweldig is.
Binnenkort zullen er nog wel meer posts volgen, maar dit wilde ik als eerst kwijt.

Mzzl

Fool

Badass junkie
Ja, ze zijn onderhand wel verboden. Maar sinds wanneer zou ik eerlijk gezegd niet weten. Misschien dat het hierna was of dat het toch een andere stof met soortgelijke eigenschappen is?

Fool

Badass junkie
Even een verlaatte update, maar het schijnt ook dat hier mensen (heel soms) zomaar dood van kunnen neervallen. Ik raad iedereen aan dit (en andere inhalanten eigenlijk ook) maar gewoon aan zich voorbij te laten gaan. Er zijn makkelijkere, leukere en gezondere roezen te bedenken. xD

Maximilio

Newbie
Heb even wat research gedaan, tis waarschijnlijk geen CFK (want die zijn inderdaad verboden sinds een tijdje). Waarschijnlijk is het dit spul: 1,1,1,2-Tetrafluoroethaan, een soort koolwaterstof. Wordt ook gebruikt als koelmiddel in koelkasten en meer. Wat ik ervan kon vinden is dat het idd op lange termijn (bij incidenteel gebruik) geen bijwerkingen lijkt te hebben. Het gevaar zit m er wel in dat het zuurstof uit je longen verdrijft. Dus voor een korte periode heb je gewoon een sterk zuurstoftekort, iets dat vooral je hersenen niet heel chill vinden :wink: Ik zou het ook laten staan.

Bovenaan