NorthernLightBE
Bewuste gebruiker
Hoi iedereen
De laatste paar dagen voel ik me echt anders dan anders. Ik zou even willen vragen of iemand dit misschien herkent? Aantal voorbeelden :
Eergisteren op m'n gemakje een jointje met hasj en wiet aan het roken uit de ruit rond 2-3 uur 's nachts en plots zie ik een persoon wat verder op straat staan dat helemaal bewegenloos voor zich uitkijkt voor de voordeur van de buren. Ik was aardig geschrokken, en omdat de buren nu niet bepaald moeten weten dat ik aan het blowe was trek ik me eff terug. Ongeveer 20 seconden later kijk ik weer en er staat helemaal niemand. Weggelopen ofzo kan ook niet dat zou ik zeker gehoord hebben.
Ook hoorde ik als een soort deur dichtklappe maar dan een paar keer, toen ik hem ging dicht doen was ie al lang dicht zodat dit eigenlijk niet kon. Gisterenochtend loop ik door de keuken en zie ik in m'n ooghoek een soort beest vaag vleermuisachtig muis heel snel achter de vuilbak lopen. Verschrikt zeg ik tegen een vriend dat er een raar dier achter de vuilbak is gelopen, toen kijk ik en er zat helemaal geen dier of iets. Maar gisterenmiddag was echt het raarste van alles: ik ging kleren kopen en plots werd ik echt helemaal raar in die winkel. Het meisje dat er werkte wou me helpen een broek te kiezen en deed heel vriendelijk, toen ging echt echt raar denken. Ik begon aggressief te worden en MOEST echt uit die winkel. Ik sloeg half tilt en MOEST EN ZOU uit die winkel gaan. Desnoods zou ik er mensen voor neerslaan die in m'n weg stonden of me tegenhielden.
Ook heb ik eens een paar maand geleden midden in de nacht opgestaan om dan een hele lange en bizarre tekst te schrijven. Die tekst hou ik echt voor iedereen verborgen. Nu zit ik te denken om hem ff over te typen, maar het is een lange tekst en misschien dat ik hier al antwoorden kan krijge..
De laatste paar dagen voel ik me echt anders dan anders. Ik zou even willen vragen of iemand dit misschien herkent? Aantal voorbeelden :
Eergisteren op m'n gemakje een jointje met hasj en wiet aan het roken uit de ruit rond 2-3 uur 's nachts en plots zie ik een persoon wat verder op straat staan dat helemaal bewegenloos voor zich uitkijkt voor de voordeur van de buren. Ik was aardig geschrokken, en omdat de buren nu niet bepaald moeten weten dat ik aan het blowe was trek ik me eff terug. Ongeveer 20 seconden later kijk ik weer en er staat helemaal niemand. Weggelopen ofzo kan ook niet dat zou ik zeker gehoord hebben.
Ook hoorde ik als een soort deur dichtklappe maar dan een paar keer, toen ik hem ging dicht doen was ie al lang dicht zodat dit eigenlijk niet kon. Gisterenochtend loop ik door de keuken en zie ik in m'n ooghoek een soort beest vaag vleermuisachtig muis heel snel achter de vuilbak lopen. Verschrikt zeg ik tegen een vriend dat er een raar dier achter de vuilbak is gelopen, toen kijk ik en er zat helemaal geen dier of iets. Maar gisterenmiddag was echt het raarste van alles: ik ging kleren kopen en plots werd ik echt helemaal raar in die winkel. Het meisje dat er werkte wou me helpen een broek te kiezen en deed heel vriendelijk, toen ging echt echt raar denken. Ik begon aggressief te worden en MOEST echt uit die winkel. Ik sloeg half tilt en MOEST EN ZOU uit die winkel gaan. Desnoods zou ik er mensen voor neerslaan die in m'n weg stonden of me tegenhielden.
Ook heb ik eens een paar maand geleden midden in de nacht opgestaan om dan een hele lange en bizarre tekst te schrijven. Die tekst hou ik echt voor iedereen verborgen. Nu zit ik te denken om hem ff over te typen, maar het is een lange tekst en misschien dat ik hier al antwoorden kan krijge..
. Na het lezen van dit hier heb ik al lang besloten om geen drugs meer te nemen. Als ik vragen heb over drugsgerelateerde dingen, welke plaats is dan beter dan DF? Ik heb hier nog nooit iemand beledigd, en altijd iedereen proberen helpen. Buiten dan die moeder dat doorblowde tijdens haar zwangerschap. Al m'n vrienden kennen me als iemand met altijd een glimlach op z'n gezicht waar ze altijd raad bij kunnen vragen, die als hij zelf bijna geen geld meer heeft altijd toch nog een beetje zal uitlenen.Wat weet jij nu van mij en vanwaar haal jij in godsnaam het recht mij een fragiel personage te noemen en dat de natuur dit wel oplost? Serieus, ik ben zeker vastbesloten geen coke/speed enzo meer te nemen voor de komende jaren. Misschien kun je voorstellen dat dat niet makkelijk is, ookal omdat het enigste waar ik veel van weet drugs is, het enigste dat me interesseert is drugs, bijna al m'n vrienden gebruiken, zelfs m'n muziek. En neen nu speel ik niet het slachtoffer, ik ga rechtzetten wat ik in de loop der jaren laten vallen heb. Nu dringt wel tot me door wat die lsd trip betekende. 