Rare pep

Sfinix

Newbie
Hoi mensen ik heb me net geregistreerd omdat ik nu echt besef dat het flink fout gaat met me.
ik heb op vrijdag een pakje speed gekocht met 2gr en daarmee heb ik tot zaterdag avond mee gedaan.
de laatste 2 jaar gebruik ik gemiddeld om de 2 weken in het weekend 2 gram alleen.
dan wacht ik weer 2 weken, krijg het gevoel dat het al onwijs lang geleden is en heb weer een uitglijer.
De laatste 2 zomers val ik rond mei tot september terug naar 1 gram elke dag waarbij ik nog wel gewoon slaap 's nachts.
Nu komt deze perioden opnieuw en heb ik maandag na 1 nacht slecht slapen alweer nieuwe gehaald (2g)(gister).
Ik heb dan wel van 00:00 uur tot 09:00 geslapen maar ben vlak na 10:00 uur weer verder gegaan
Nu heb ik om 19:48uur 80% van m,n speed gebruikt.
Dit betekent ten eerste dat ik opnieuw terug val naar het elke dag gebruiken (wat ik deze keer wil voorkomen) maar ook dat ik zinds vrijdag hooguit 15 uurtjes geslapen heb.
Ik heb nu een kwartier geleden perongeluk met m,n stomme kop 2 dikke lijnen te gelijk genomen zonder na te denken dat het mogelijk een overdosis kon worden.
Nu heb ik last van psychotische symptomen of ik voel heel duidelijk dat m,n hart heel stevig en zeer snel klopt maar ook dat het lijkt dat hart soms stopt met slaan voor een paar lange seconden en dan

Sfinix

Newbie
weer verder klopt.
ook voelt het zeurderig en beklemmend op m,n borst aan de kant van m,n hart en lijkt het te trillen.
Ook is m,n ademhaling wisselend en ben ik misselijk.
transpireer overmatig en kan m,n armen en benen bijna niet stil houden als met schokjes.
Nu vraag ik me af kan ik meer nemen in de aankomende half uur of moet ik stoppen en hopen dat ik niet de pijp uit ga.
snel reactie graag

Sfinix

Newbie
sorry ik denk niet dat ik weet wat normaal doseren is of hoeveel dat is, ik heb wel vaker en veel meer genomen maar kom er iedere keer bijna van af en val binnen een half jaar weer voor een tijdje terug. ik wil graag stoppen en ik wou ook eigelijk helemaal niet halen maar weer weer luister ik niet naar mezelf en nu ben ik zo vaag dat ik geen eens meer weet of ik genoeg gehad heb en .. ach laat ook maar k ga een J roken.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Nu vraag ik me toch af, is de topicstarter nou echt zo dom?
Of is het dan toch die overdosis die hem zo dom maakt?

Dat je teveel neemt en hartkloppingen krijgt dat is tot daar aan toe maar dat je nog meer wilt nemen vind ik nogal tragisch...

Neem even rust, ga niet denken aan speed, of nadenken OVER speed.
Doe even rustig, als je geen hartaanval wilt krijgen.

En stel de vraag over 24 uur nog eens.

k00k

Bewuste gebruiker
Hij reageert niet meer, misschien de pijp uit? Nah lijkt me sterk, de lichamen van de mens kunnen veel aan. Ben benieuwd wat hij typt als hij uit z'n shock is bijgekomen!

Azazel

Newbie
less is more, less is more. moetje obviously zelf weten, maar ik denk datje wel ergens lesje hebt geleerd yo~

atbboy

Bewuste gebruiker
Van 2 dikke lijnen in een kwartier ga je heus niet dood maat, ik heb zelf van me iegen een dubbelle hart slag afentoe. En ik zou al lang dood zijn gegaan, nee mijn pep is niet van kut kwaliteit.

Van caffaine krijg je hartkloppingen :openmouth:

KoxBox

Badass junkie
atbboy zei:
Van 2 dikke lijnen in een kwartier ga je heus niet dood maat, ik heb zelf van me iegen een dubbelle hart slag afentoe. En ik zou al lang dood zijn gegaan, nee mijn pep is niet van kut kwaliteit.

Van caffaine krijg je hartkloppingen :openmouth:

Er beter van gaan schrijven doe je toch ook niet.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
It wasn't me...
It wasn't me...
It wasn't me...
It wasn't me...
It wasn't me...

Aalpoepert

Badass junkie

Do I smell a troll?