Rare sheize VERKLARING??

TrippyShit

Badass junkie
Weet niet echt een goede naam voor dit topic maar daar gaat het ff niet om.
Ik heb het volgende meegemaakt, vriend van me precies hetzelfde. Ik weet bijna wel zeker dat er een logische verklaring voor is maar kan er niet opkomen..

Vrijdag had ik na een lange tijd weer is een keert coke gedaan. Niet veel bijzonders zoals ik meestal vind van coke. Toen ik in mijn bed lag en probeerde te slapen, zat ik em echt te spacen.
Zoals je ook wel is bij mdma hebt. Dat je gewoon buiten zit met vrienden, op het een feest rondloopt, bij de kapper zit etc. Heel realistisch en opeens schrik je wakker huh ik lig in mn bed. Komt sommig vast wel bekend voor?

Nu had ik het volgende met cocaine. Ik had dus ook zo'n space. Zat buiten met wat vrienden te praten etc en opeens kreeg ik het gevoel alsof ik tussen realiteit en droomstatus instond en er van 2 kanten aan me getrokken werd zegmaar. Toen schoot het dus door me heen dat ik in mn bed moest liggen en de space vervaagde 1sec nadat ik dat realiseerde. Ik schrok wakker en alles in mn kamer was helemaal wit. Zag niks. Dit vervaagde langzaam en toen mn zicht weer normaal was kwam ik in schrik reactie omhoog. Dacht dat ik allang omhoog was gekomen maar bleek dus niet zo te zijn.

Lang verhaal, bedankt voor het lezen :P Iemand hier een verklaring voor? Had er niet bij geblowed of iets dergelijks. Op mdma heb ik dit, zoals je hebt kunnen lezen, wel vaker meegemaakt maar dan niet met die shit dat het helemaal wit was enzo.. Iemand een idee wtf er gebeurt was :P Misschien iets met slaapverlamming opweg naar diepe droomstatus ofzo? Maar dat tussen 2 plekken zijn en dat witte gedoe vind ik dan nog steeds raar :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk niet dat het slaapverlamming was, want daarin ben je vaak nog bewust van je omgeving, al kan die er wel heel vreemd uitzien en je ziet vaker 'personen' dan totaal andere omgevingen. Plus dan ben je mer bezig met het feit van 'hey ik kan niet bewegen en hey wat zie ik rare dingen opeens' dan dat je echt in een droomstatus zit.

TrippyShit

Badass junkie
Ok, dan valt mn enigste gedachte dus af :P Dat tussen 2 plekken zijn voelde ook heel raar. Alsof ik even helemaal nergens was zegmaar. En dat alles wit was. Die 2 dingen vond ik het raarste.

TrippyShit

Badass junkie
Nee, dat weet ik 100% zeker. Want de coke was op het moment van onder invloed zijn gewoon prima. Heb wel is slechte gehad en dat was echt heel anders. Haal tegenwoordig bij goede mensen, goeie connecties, mdma ook. Mensen die niet eens 'echt' dealers zijn. Zijn bekende en testen het omdat ze zelf ook gebruiken en hun regelen het voor mij dan..

Maar niemand die een antwoord heeft ??

tomz0r

Badass junkie
Eigen testresultaten zijn het enige bewijs. Ik denk toch dat er iets mis was met je coke, zeker aangezien een vriend van je hetzelfde mee heeft gemaakt.

TrippyShit

Badass junkie
tomz0r zei:
Eigen testresultaten zijn het enige bewijs. Ik denk toch dat er iets mis was met je coke, zeker aangezien een vriend van je hetzelfde mee heeft gemaakt.

Heb je gelijk in. Maar zou een vriend van jou, jou naaien met coke?
Mijne iig niet hoor. Die testen het en zeiden dat het prima was. Geen toptop kwaliteit maar gewoon meer dan prima cocaine.

En wat zou er dan doorheen moeten zitten? Licodiane ofzo? Die tandarts zooi. Dat merk je gelijk omdat je neus enzo sneller verdoofd en dat zorgt toch niet voor zulke raar dingen??

Mirrorball

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
tomz0r zei:

Heb je gelijk in. Maar zou een vriend van jou, jou naaien met coke?
Mijne iig niet hoor. Die testen het en zeiden dat het prima was. Geen toptop kwaliteit maar gewoon meer dan prima cocaine.

En wat zou er dan doorheen moeten zitten? Licodiane ofzo? Die tandarts zooi. Dat merk je gelijk omdat je neus enzo sneller verdoofd en dat zorgt toch niet voor zulke raar dingen??

Misschien het verkeerde forum om dit te zeggen..
Maar ik zou zelf regelmatige druggebruikers (en zeker coke) nooit vertrouwen.. ookal zijn het dan je "vrienden" (die je ondertussen wel aan een coke verslaving helpen)

Immo

Badass junkie
Ik heb van het weekend voor het eerst goed coke gedaan, En ik had precies hetzelfde wat jij omschreef. 3 keer in totaal toen ik in mijn bed lag. Elke keer als ik zeg maar een soort van wakker schoot uit de extreem heldere droom bleef ik nog enkele seconde in de droom toen ik helemaal wakker was daarna kwam m'n beeld langzaam terug naar het beeld wat het normaal moet zijn. Alleen wanneer ik zeg maar wakker schoot maakte het ook niet uit of ik m'n ogen open of dicht had ik bleef gewoon hetzelfde zien. Ik heb dit zelf nog nooit zo meegemaakt, Vreemde ervaring al zeg ik het zelf.

Aloysius

Experimenterende gebruiker
Antroposofisch waandenkbeeld: Uittreding van je astrale lichaam veroorzaakt door coke's neiging je ego te katapulteren naar het niveau van onbegrensde creatie.

Wat wel betekend dat je een sterk astraal lichaam hebt en dus geen coke doet om iets in je leven te vervangen, niet perse iets om je zorgen over te maken. Maar er zijn rijkere drugs.

Brrrrrr de dokter moet slapen. Ik verlies mezelf in stonede pseudowetenschap hier.

Inhale

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je te bewust in slaap viel, en je geheugen nog te goed werkte. Dit klinkt gewoon als in slaap vallen maar dan met een beetje meer bewustzijn erbij.
Ik heb ook weleens gehad dat ik op 2 plaatsen tegelijk was terwijl ik in slaap viel. Was erg spacend trouwens :P. ogen open of dicht doen was ook totale vaagheid. Het maakte weinig uit of ik ze dicht of open had, of dat ik me ogen 3 keer achter elkaar dicht deed.

Bovenaan