Rare uitspraken onder invloed...

Eerste keer aan de pilletjes afgelopen weekend, tegen een meid waar ik al een tijd mee stond te praten, en die me vroeg wat ik van het feest vond: "Nou, daar heb ik geen last van, m'n majoor komt gewoon nog zonder problemen omhoog, hij is niet zo lastig" :wave: :flushed: .
10 minuten daarvoor nog gehad met m'n maat over de negatieve bijwerkingen van het snoepen, wat we gelezen hadden op jellinek etc...

Maat stond ernaast met haar vriendin, en lagen helemaal in een scheur, terwijl die meid verbaast stond te kijken en ik er totaal geen ene reet van snapte. :confused:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Stond een keer met een maat van me in de club, was redelijk wazig op dat moment, compleet met hallucineren enzo.. Ik net uitgemaakt met mn vriendin, zeg ik ineens tegen mn maat: "shit man, ik moet echt stoppen met naar (naam ex) te kijken".
Hij zo: "maar dude, ze is niet eens hier...".
Toen wees ik naar zijn vriendin :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Hij kijkt me aan zo van: wtf, waar ben jij nou weer met je hoofd, zegt hij: "ehmmm, dat is (naam zijn vriendin)".
En toen werd ik weer wakker en zei ik: "juist, laat maar".
Hahahahaha, achteraf nog flink om gelachen :tearsofjoy:

Jaja , bus terug van een feest (weet niet meer welke :confused: )

Buschauffeur : Zo , dames en heren , jullie zullen wel moet zijn ?

Maatje naast me : Moe ? Moe ? IK VOEL ME NEUS NIET MEER !

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Raveteef96 zei:
Jaja , bus terug van een feest (weet niet meer welke :confused: )

Buschauffeur : Zo , dames en heren , jullie zullen wel moet zijn ?

Maatje naast me : Moe ? Moe ? IK VOEL ME NEUS NIET MEER !
dominosteentje zei:
Onbekend: "Best feestje hiero toch?!"
Ik: "Me moeder zal nu wel lekker aan het slapen zijn"

:tearsofjoy:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waren op Dance Valley in 2007 en was mijn eerste 1/2 pil ooit. Wij een tent en ik luister die muziek en dans en zeg: "wat zingen ze nou?" Zegt een vriend: "zingen"??? Ik: "ja, iets van, nhanahanaha varken, nahanahanaha varken". Vriend zegt: "laat maar...."

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik "haal de kat es uit de wasbak. Vriendin kijkt en vraagt, welke kat, we hebben helemaal geen kat?
Ik "Oh laat maar ik vis ze morgen wel terug op"
(ik was goed waus dan haha)

gregory94

Experimenterende gebruiker
beste en mooiste dat ik heb gehoord is

wat weet jij van landbouw op zee als je nog nooit gevlogen hebt?

en tegen random mensen zeggen dat ze hun brievenbus moeten checken :tongueout:

Bovenaan