Rare uitspraken onder invloed...

jajaxtc

Experimenterende gebruiker
Laatst zat ik in de auto, was flink aan het spacen,
Ik zat voorin, ik deed me ogen, dicht,,
een vriend vroeg aan mij gaat het , wat ben j aan het doen,,
ik zo, ik ben een huis aan het bouwen tussen 2 huizen in en het is een rijtjes huis,, ik zie de stenen vliegen :openmouth: :openmouth: :openmouth:

En ik heb vaak, als ik met iemand bel, dan zijn hun aan het praten, en dan denk ik aan iets, en dat roep ik dan meteen, terwijl het niet over het gesprek gaat, hoor je aan de andere kant,,, he waar heb jij het over?
:confused:

:flushed:

troebadoer

Bewuste gebruiker
een maat van me na het snuiven van mdma kristallen ( !!!!! )

( was de eerste keer dat we mdma deden en hij vroeg zich af 'kan je dit ook snuiven' )

"Ik voel me geneigd terug te trekken in de wereld van fijne gevoeletjes samen met een neergaande spiraal situatie"

ehh, Right

sannetjuh

Belezen gebruiker
paddo´s op..zitte relaxt op de bank..ineens spring ik op..kom op snel! pak een bezem..we smelten zo..hun zo..huh wat? dacht ik dat het kaarsvet langs de muur omlaag kwam en zag de hele vloer al onder zitten haha..

buzzy

Badass junkie
2 porties paddo de man:

Ik vraag: 'Hey koos Hoe gaat het met je?'

'Een klein beetje erbij dan hoef ik de rest niet meer'

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hehe ik ben altijd compleet weg aan t spacen met complete scenarios in mn hoofd. Ik vergeet dan alleen vaak dat de rest die gedachtes niet met mij deelt. :mrgreen:

En altijd midden in een verhaal vergeten waar ik t over had, bekend probleem :beer: Is leuk met nuchtere mensen erbij, vraag maar aan Ruth :mrgreen:

raizeredge

Wijs gebruiker
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
raizeredge zei:
portie paddos zit zwaar in trip springt er een kat op de bank en die stoot ik perongeluk aan zeg ik ohw sorry en kameraad er snel achteraan verkeerde gaatje helenacht krom gelegen
Wat hebben jullie in godsnaam met die kat gedaan? :rolleyes:

raizeredge

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
raizeredge zei:
Wat hebben jullie in godsnaam met die kat gedaan? :rolleyes:
hahahaha helemaal niks dat arme beestje niet aan geraakt klein stootje kon er niks aan doen ik schrok hij/zij sprong in 1 keer op leuning waar ik zat dus stoote hem/haar aan

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Paddotripconversatie een nuchtere kameraad had m ooit eens opgeschreven lol

"Mijn hart loopt te snel"

"Dan zet je hem toch wat langzamer"

"Maar ik heb de sleuteltjes van de auto niet"

"Dat mag ook niet onder invloed"

"Hij loopt toch?"

"Ja, en waarom heb je de autosleutels dan nodig"

Die avond naar wegmisbruikers gekeken, vandaar.

Santatrip

Belezen gebruiker
Mn echte uitspraken onthoud ik meestal niet, maar waar hadden we het over is uiteraard bekend.

Wel een keertje met n vriend paddo's op en vervolgens hebben we meer dan 5 min een conversatie gehad waarin we met elkaar over twee compleet verschillende onderwerpen aan het praten waren om dat vervolgens heel droog te zeggen.

acidJ

Newbie
Ik was op een leip feestje lekker aan t dansen, zat er helemaal in, toen
een vriend naar me toekwam en zei:kom, ik ga een ei leggen, ga je mee, dan leggen we er honderd! althans, dat verstond ik. ik vond het vet lachen echt wel :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
de kamer binnenlopen en zomaar uit het niets opeens roepen "kranten!" maar zelf ook niet weten waar dat opeens vandaan komt :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Op school hadden we het in één van de lessen over zouten, eiwitten, celregeneratie, de bloedsomloop, en bloeddruk. We hadden met 5 anderen een jointje gerookt, maar er was er eentje bij die altijd wat meer rookt dan de rest, en die verbrande het tipje zeg maar.

ineens halverwege de les, toen "de lerares het over hoge bloeddruk had, zei hij "Dan sla je toch vet zijn hart naar beneden? heeft ie weel lage bloeddruk" Stond ze hem zo aan te kijken van, (meest domme opmerking ooit). de rest van de klas lag in een deuk, Ze had helemaal niet in de gaten waarom hij die opmerking maakte, was gewoon aan t trippn in de klas... :grin:

982

Bewuste gebruiker
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.

:rolleyes:

En ik ben verrot.. maargoed eerst ontbijt

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
982 zei:
Ik was gisternacht zo gek (o.i.v coke speed xtc en drank). Dat een meisje die er voor de 2e keer bij was (wel ervaring met drugs), Tegen de anderen begonnen te vragen of het wel goed met me kwam en of ik niet even naar het ziekenhuis moest.

Maar ik moet bekennen, ik was echt de kluts kwijt, net zoals ik vaker heb. Ik ben dan zegmaar de caberatier in de zaal.

zoiets heb ik ook meegemaakt, had alleen maar xtc op en er was een vriendin van wat vrienden erbij voor de eerste keer zag ik haar ze had ook wel ervaring maar ik ging die nacht echt hard en ze vroeg toen aan me gaat het wel goed met je, dat vroeg ze om de 5 min.

eckies

Belezen gebruiker
982 zei:

Vind het knap dat jij de dag erna kan eten als je goed aan de pep p'tjes en zelfs coke heb gegeten... zou ik ook wel willen.

Shrink

Newbie
kloop zo op straat met nog 2 andere
Uit het niets geef ik de andere zo een hand
Hij: Huh? gaje weg?
Ik: Euh, nee ging jij niet weg?
Hij: Nee, ik moet ook nog mee met jullie...

Sgele™

Willekeurige antwoorden geven op vragen die in je kop gesteld worden... hele rare conversaties zijn dat :sunglasses:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Laatste keer probeerde een kameraad een sigaret aan te steken, maar het lukte niet want hij zag er 2 :)

"Welke moet ik nou aansteken" :P

Freezing

Bewuste gebruiker
Haha vrijdag hadden we dat ook wat veel mensen hier hebben.

Gewoon een gesprek ver de tv ofzo..

ineens vragen 2 mensen tegelijk; Waar ging het net ook alweer over?

of iets als; Zou je die joint niet gaan draaien? dalijk doe ik de deur open!

Al wandelend had een vriend hele verhalen over iemand. Henk dit, Henk dat....

Ik luisteren en elke keer vergat ik de naam over wie het ging en ik onderbrak hem: Maat over wie ging het nou?

En terwijl ik hem onderbrak keek hij me verbaasd aan en zei: Ja over wie had ik het nou?

Laatste keer dat ik zo ver weg was was net de herfst goed begonnen en lagen er honderden blaadjes op de grond en dus ook op de heg in de tuin bij mijn maat.

En die zei: wat doen al die schroefjes op de heg? stomweg hallucinaties dus.

Santatrip

Belezen gebruiker
Afgelopen maandag kerstavond met mdma-kristallen op een smsje proberen te typen: 'PrTis nogal rustig...stilte voor de s! Als is,a' Nou ben ik bijna de hele tijd goed bij geweest, alleen dit smsje kon ik me even niet herinneren whaha. Is gelukkig wel aangekomen bij degene waar ie voor bedoeld is, want anders krijg je nog leukere taferelen... :mrgreen:

:wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Was wel mooi, stond woensdag op 1 of ander vaag feestje op de wc te wachten. Er komt iemand uit en ik zeg spontaan:

Ik: HO STOP!

Die vent kijkt me verschrikt vragend aan.

Ik: Vaagheidsbrigade! Controle!

Die vent haalt allemaal rare capriolen uit rennend door de garderobe als een aap swingend aan kapstokken om vervolgens weer terug te keren.

Ik: Vaagheidslevel CHECK! Doorrrrrrrrrrrlopén!!

En vervolgens ging die vent al marcherend weer terug naar de rest en vervolgde ik mijn avontuur op het toilet. Echt extreem vage avond met nog veel vagere mensen. Wel gesellie. :mrgreen:

Was wel xtc btw (ik niet) maar echt zieke hoeveelheden pep. Beeld jezelf een lopend buffet in met een glasplaat van 20x300cm en dan helemaal vol met zooi. Je moest wel snel zijn anders mocht je zelf de broodjes smeren :smoke:

Kimmerd

Bewuste gebruiker
as valt op een kussen.
zegt die andere vrij serieus :

Hèèèè PAS OP ,MIJN LIEF..
wtf? we hebben ons kapot gelachen

kotssmurf zei:
OF als je in je bed ligt om in slaap te geraken ineens in de lach schieten met iets dat in je hoofd gebeurt :mrgreen:
Of antwoorden op een conversatie die in je hoofd afspeelt...
Iemand al voorgehad of moet ik de dokter eens bezoeken? :)

nope heb ik veel voor :grin:

Trippelicious

We ginge me de taxi na huis en 1 van men beste kamerade zegt tege taxichauffeur: Eeej gij zijt die dj ofwa, alles goed kerel!!

Miss J

Bewuste gebruiker
"Plakjes kaas en appels! Daar naast die negen"!

"Waar?? Ik zie alleen maar een kaartenhuis...."

Everio

Bewuste gebruiker
vriend gaat drinken halen

2 fanta

20sec, wat moest je hebben? ja 2 fanta

komt ie met 2 pils aanlopen

haha :wave:

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Met nieuwjaar voor de 2e keer xtc gedaan, met zen 5e, ieder 1 pilletje.
2 mensen bleven bij mij slapen, en toen we thuiskwamen waren we nog erg wazig :grin:

Ik zat dus op de bank en een vriend van mij op een zitzak, zegt hij zo: "hey moet je men benen zien man." waarop ik antwoord: "sorry maar ik kan alleen je benen zien :confused: "

Dope!

Haha, al die antwoorden hier zijn wel kapot gaan! Lol!
Ja ik heb natuurlijk al DE bekende situaties gehad: In gesprek met met vriendin en heel diep aan het gaan en in midden van zin: Waar hadden we t eigenlijk over? Of Wat was mijne point eigenlijk?

Of iemand da ne weg probeerde uit te leggen, na de tweede straat was ik de eerste al vergete!

Zitten lekker te spacen op de bank; trance muziek aan en tv op stil. Ik had weer een conversatie in m'n hoofd en ik hoorde ineens een geluid, toen zei ik plots luidop: "Niet op letten dat zijn de feetjes maar"! lol!!

En natuurlijk luidop reageren op conversaties in je hoofd, haha zorgt ook wel voor leuke taferelen :grin:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ik heb ook wel iets is niet echt een uitspraak maar is verdomd grappig

is al een tijdje geleden

ik en me broer zitten zo te xboxen allebij wat pilletjes op, we zijn zo aant voetballen hij echt helemaal in het spell ik zit hem echt weg te spacen ik tol hem zo kijk niet eens naar de tv oppeens hoor ik me broer zeggen
san.. san.. SAN we zitten te voetballen ik so OWJAH.

is niet echt grappig als je het so lees maar als ik er zelf aan terug denk lach ik me echt kapot

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik weet de precieze uitspraak niet echt meer, maar het scheen nogal grappig te zijn.

Na een feest in Utrecht liep ik in mijn uppie een rondje over een pleintje met bomen (niets bijzonders dus) (onder invloed van mdma :))
Het schijnt dat ik op de terugweg naar het station, heel veel gezegd heb over de jonge blaadjes die aan de bomen groeide. Dat scheen ik erg fansinerend te vinden op dat moment.
Elke keer als we het over dat feestje hebben, komt dit verhaal weer boven tafel :confused:

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Een vriend van me was gister erg spacend bij hem thuis, en op een gegeven moment valt ie met stoel en al op de grond. Zegt ie: "hey volgens mij viel er iets :confused: " terwijl die half dood op de grond ligt :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik had eens een jointje gerookt, toen een half uur later in de slappe lach van iets grappigs wat ik zelf bedacht had, iemand stond me aan te kijken van "Die is niet helemaal goed" bleek achteraf helemaal niet echt grappig te zijn.

ïk dacht: "Waarom koppelt de trein in amersfoort aan terwijl die hier helemaal leegloopt.?"
Toen zag ik een lege ballon op de grond liggen, en lag in een deuk :confused:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Supervlieg zei:
En altijd midden in een verhaal vergeten waar ik t over had, bekend probleem :beer: Is leuk met nuchtere mensen erbij, vraag maar aan Ruth :mrgreen:

Haha idd :P

Onder invloed van lsd met keta mole:

ik: waarom steek je je sigaret niet aan?
km: hij is als familie voor me
ik: oh ok
km: mag ik een trekje van jouw sigaret?
ik: ja dat is fraai! ga je familie maar oproken

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
dutch-lycan zei:
ik heb ook wel iets is niet echt een uitspraak maar is verdomd grappig

is al een tijdje geleden

ik en me broer zitten zo te xboxen allebij wat pilletjes op, we zijn zo aant voetballen hij echt helemaal in het spell ik zit hem echt weg te spacen ik tol hem zo kijk niet eens naar de tv oppeens hoor ik me broer zeggen
san.. san.. SAN we zitten te voetballen ik so OWJAH.

is niet echt grappig als je het so lees maar als ik er zelf aan terug denk lach ik me echt kapot

hehehe ik hoor het hem gewoon echt zeggen :grin:

Bovenaan