Rare uitspraken onder invloed...

neti

Badass junkie

Supervlieg

Wijs gebruiker
Telefoon die na 3 zegels op de trap staat en heel droog al wankelend op zn benen zegt: "ik voel me toch vrij wazig..." :mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Thomas na 5 zegels:

Hoe oud ben ik eigenlijk?
21, hoezo?
Waarom vraag ik hoe oud ik ben?

xD

Pepnoize

Belezen gebruiker
een vriend van me was nog altijd zwaar aan het peppen van vorige nacht (anderhalve gram speed)
en we waren naar de samenvattingen van voetbal op één aan het zien

zegt die gast : eyyy mag ik mee fifa spele? oww? de match is al gedaan? mooi beeld trouwens man :mrgreen:

NexxtGen

Belezen gebruiker
tegen een voorbijlopende agent:
"MISSCHIEN MOET JE ME MAAR EEN BEKEURING GEVEN, WANT IK GA VEELSTE HARD!" :mrgreen:

Overbodig

Newbie
Met 2 en halve pil op en wat coke in mn hand vroeg ik heel serieus aan een vriend van mij:

Is dit nou echte XTC?

Ik hoorde het mezelf zeggen, en zei ook meteen wat zeg ik nou.

Santatrip

Belezen gebruiker
Afgelopen weekend met zegel op filmpje aant kijken: ja, en dit is het moment waarop ie die spilaren gaat tellen. Wat, pilaren of spiralen? Ja, spilaren ja! :confused: That's when the drugs began to take hold :wink:

:wave: Vlok

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

esmee

Belezen gebruiker
Na een avondje stampen in de plaatselijke discotheek werden ik en mijn vriend door iemand thuisgebracht met de auto. Ik was echter zo waus dat ik dacht dat ik in een taxi zat en dat ik voor mijn huis vroeg: "Hoeveel staat er op die meter dan???" :)

kimberly17

Experimenterende gebruiker
"anders draag ik je rooie jas, pak jij mijn schoenen" (achter op de scooter)

"Zullen we anders langs de zee gaan anders worden we nat" (op me kamer)"

Me vriend : "Jacob Hitler waar stopt ie ?"

Haha mooie momenten!

Spor

Wijs gebruiker
Ich goan heller wie en trein
(voor de niet limburgers onder ons - ik ga harder als een trein)

De standaarduitspraak....

De einige plek woa ich mien druks bewaar is in die naas

(Op lowlands tegen de beveiliging van het festivalterrein op de vraag - "hebben jullie drugs bij je ?") -Ja, was in combinatie met coke... Maar de uitsprak kwam door de pillen, geloof me, en dan daar met 10 limburgers over de grond van het lachen liggen terwijl de security het maar half begreep.

Mag ik een bier en een water?

Een vriend die helemaal weg was gespaced op een barkruk bij een vriend thuis, gewoon aan een tafel, die net even een "helder" moment had

Meer naar mate ik er me er meer kan herinneren, post ik er meer, tegenwoordig meestal geen X meer, en als, is het meestal op feestjes waar je het aantal comische uitspraken meestal beperkt word

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Bij mijn 2e keer xtc was ik blijkbaar nogal spacy want ik kan het me zelf niet eens herrinneren, maar men vrienden zeiden dat ik dit dee:

Ik: "hier neem een peuk joh"
Zij: "nee ik hoef ff niet"
Ik: "ja neem nou ik wil echt dat je een peuk heb :grin: "
Zij: "nee ik hoef echt niet"
Ik: "ja dan doe je hem toch achter je oor :mrgreen: ik wil echt heel graag dat je een peuk heb"

Kan het me zelf niet herrinneren maar t is echt té sociaal voor mij :mrgreen:

Santa Maria

Uit het niets tegen een vriend: Verkoop jij geen heroïne dan? antwoord: Nee, Jorine. Mijn reactie: Ok jammer maar is niet erg.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Haha teveel om op te noeme/onthoude :)

Zoas bvb
"Je mag men vriend zijn"

Of

Nuchtere: "kijk daar das een kei mooi groententuintje"
Ik: "wwooooow da zen percies allemaal koppen die uit de grond steken" (bloemkool dus) :mrgreen:

:wave:

Lauu

Badass junkie
tijdens een zware trip met een vriend na Qlimax op het station wachtent op de trein terug

hij: was gezellig he?
ik: wat?
hij: het feest...weet je nog?
ik: huh?
hij: laat maar
ik: huh?

mellowWw

Belezen gebruiker
Mijn meest spacende moment was na een party 's ochtends bij de Albert Heijn voor de kassa.. Toen ik daar heel droog met een pakje condooms in me handen stond.. En me ondertussen afvroeg waarom ze dat briefgeld niet aanpakte (dacht dat ik een opgevouwen briefje van 20 in men handen had..)

:mrgreen: En daar sta je dan, met je flesje met fruitdrank en je pakje condooms :mrgreen: ..

aviced

ik was keihard aant spacen met mn ogen dicht op de bank
en om de 2 min deed ik mn ogen open en vroeg ik waar jos was
terwijl die de hele tijd naast me zat
***spacemoment***

Samson

Newbie
buite rare uitspraken die ik me ni al te vaak herinner,weet ik wel dat ik ook behoorlijk veel zit te liegen. Waarom weet ik niet. Het gebeurd gewoon vrij veel. Ik erger me dan aan mezelf,maar til er niet te zwaar aan. Diegenen waar ik het tegen zeg zijn dat toch direct vergeten :hearteyes:

Albino

Bewuste gebruiker
Een vrachtwagen in het zand!
Er is een grote rij voor de dierentuin.
Er zit een vrouw in die doos!

:beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
"Heb je de katten nog water gegeven, toen we weggingen? Wat waarom zeg ik katten?, de eten helemaal geen water, ee ik bedoel, katten eten geven "

Anne

Belezen gebruiker
'hee u bent wel dik he' tegen een dikke buschauffeur
nja die man was daar niet blij mee :tongueout:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
1 van de keren datk met een paar vrienden heb geslikt, stonden we met 4 mensen ofzo goed strak, en er waren 2 nuchtere mensen bij die zich verveelde. We waren bij het huis van J. De 2 nuchtere mensen verveelde zich een beetje en waren een beetje irritant en druk aan het doen, wat J. aardig irriteerde, en na een tijd zei;

J: JEZUS HE ik word echt gek hier jongen LATER ik ga naar huis.

-J wilt serieus bijna weglopen-

J: Ohja kut dit is m'n eigen huis :P

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
een draaiende vrachtwagen zien geparkeerd staan...terwijl er totaal geen geluid komt en er ook geen is...kijk ik nog effe goed en realiseer ik mij dat het een bushokje is :rolleyes:

tomz0r

Badass junkie
"Dit is echt super man, echt geweldig. Niet normaal meer."

Iemand: Ik het afdeleingshoofd echt een sukkel
Ik: 'nee man, hij is lief."
(hij liet me die dag eerst nog 3 uur nablijven om een project af te maken :/)

Btw
http://www.youtube.com/watch?v=LvOG4HWTj-c

Zo klonk ik ook ongeveer, zei ik om de minuut :P

Nelisssss

Haha met oud en nieuw zei een vriend van me: "Ik heb het gevoel dat ik de hele tijd op me bek ga ofzo?!"

heb het op film :hearteyes:

Bovenaan