Rare uitspraken onder invloed...

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik een keer na een nacht goed aan de xtc gezeten te hebben kom half wappie de huiskamer binnen (waar buiten m'n ouders ook visite zat) en ik kijk naar buiten zeg ik kijk ze zijn aan de overkant aan het hakkuh, terwijl er alleen wat bomen stonden.....whahahahahaha te erg gewoon!

gerbeenn

Belezen gebruiker
Ik ben nu hellemaal van de kaart van pillen maar ik zei net ik ga zo ff wat geld pinnen met me portomonee XD ik bedoelde pinpas

033Amnesia

Bewuste gebruiker
"Eey larissa paas is een sigaret"

(Larissa was d'r niet)

(Komt een hond van een vriend de kamer binnenlopen)
"WOW!!!!" Wat is dat?? Huh wie zijn daar nog meer??"

en zo de hele avond. ik was d'r iets minder aan, ik had nog besef van dat ik hallucineerde :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
als ik hard genoeg ga komt er gebrabbel a la: sdglnjxcbpo bijvoorbeeld....en dat kan je dan gewoon uitspreken...drugs doet wonderen

riflexz

Bewuste gebruiker
BigBadWeirdo zei:
Gister in de kroeg:

Ik tege spacemaat: "Hey check die gast hij heeft een papagaaie pak aan"
Hij: "Huh?"
Ik kijk weer, was het gewoon een normale gozer :confused: :grin:

Haha, ja idd, zulke dingen heb ik ook, maar ik was vanochtend vergeten wat ik vanacht heb gezegd/gedaan, maar nu herinner ik het me meer.. lol

hahaha :')
ik heriner me meestal niet meer veel.
zo hoorde ik zodag ochtend dat we blijkbaar zaterdag 3 uur over de stomste dingen aan het lullen waren.
over pilletjes tege de keelpijn en blunts :')
echt alles.
en alles wat ik zeg moet ik minstens 10 X hebben gezegt :')
k moet echt vreselijk irritand zijn :')
ach ja =)

x

riflexz

Bewuste gebruiker
Een vriend van me, die nuchter was, die legde een liedje op.

Ik wow, wat een zalig liedje, en ik vroeg: leg het eens op...

:openmouth:

Mr. LSD

Newbie
Tijdje terug, we hadden een heel gesprek, en ik had een bril op. Ik ging ff beter zitten ff relaxed met de gedachten: Even alles laten bezinken, ik moet even over dit gesprek nadenken (het ging nergens over..) En vervolgens zeg ik, beter zet ik mijn bril weer op (die ik al de hele avond gewoon op had :grin: )

vdk

Bewuste gebruiker
laatst MDMA op. k begon te gapen en wou gaan slapen, dus zei leg s ff een lijntje voor mij. dus die pasta wordt gepakt.. ik na 2 minute,, is dat lijntje nou al klaar??
nee joh tis pasta, moet nog drogen.
dan pak je de fohn.

ik was de enigste die er niet om lachte, 10 seconden later. HAHAHAHA dan blaas je alles weg :grin: doohh :stoned:

lurch

Experimenterende gebruiker
maatje van mij: ik moet nu naar huis ik moet me sleutels opladen

hey gaste waar staat de stofzuiger dan er ligt hier troep,
maar we liepen buiten

Miss J

Bewuste gebruiker
We waren een potje aan het kaarten:

M: Wie is er aan de beurt?
K: Ja wie is er eigenlijk aan de beurt? Jij toch M?
J: Nee volgens mij was jij aan de beurt!
K: Nee ik ben net geweest.
M: Ok, dan ga ik wel.
J: Ja doe maar.
K: Nee ik was!

:grin:

vdk

Bewuste gebruiker
heb ik met schaken ook gehad..
je hebt me paard helemaal niet geslagen!! (lag naast het bord) bleek dus wel zo te zijn maar k was t alweer vergeten.. :confused: schaken is leuk maar not on dope :beer:

henkie84

Bewuste gebruiker
Ligt theMystic in je bed te pitten, ontdek je ineens dat je al 5 minuten met jezelf hardop aan 't lullen bent over vanalles. Hmmmm :hearteyes:

Roxy

Newbie
Eeuh vage uitspraken, coole topic trouwens, echt herkenbaar, en onwijs lachen.

Ik zei tegen mijn maatje: Goh, wat ben ik blij dat ik jou niet ben. Want dan hoef ik ook niet naar mezelf te kijken....

:confused: Na die uitspraak istie het op gaan schrijven, maar we zijn er nog steeds niet over uit... snappen er nog steeds niks van wat ik er mee bedoel... vaaaaag!

strawberry_colada

Echt rare dingen zeg ik niet, ik geef wel enorm veel complimenten aan iedereen die totaal aan het haar getrokken zijn :

- jij hebt een keitof rockabilly-kapsel
- je neus past goed bij de rest van je gezicht
- de kleurencombinatie van je kledij is geniaal, je zou een styliste moeten worden !

Zo van die dingen dus :)

Shiru

Miss J zei:
Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel eens gehad hebben onder inlvoed van mdma zit je soms zo in je eigen wereldje dat je de meest rare uitspraken doet en serieus denk dat het echt is.

Dus vertel hier de meest rare dingen die zelf of een ander hebt horen zeggen!
- "Kijk ik ben op de knopjes van mijn gsm aan het duwen"
- In een bericht naar een vriendin: "Ik ga slapen want de kast van die opening blijft schuiven, en dat gras wil niet naar huis gaan, en meer van die tekst dat geen steek houdt"
- Tegen vreemde mensen zeggen dat ik van hun hou en tegen iedereen gaan vertellen hoe begaaid ik ben wat enorm stom is.

Meestal weet ik totaal niet meer waar ik mee bezig ben, is ook een van de redenen waarom ik daarmee gestopt ben. Allemaal dingen zeggen waar ik s' morgens spijt van heb.

tomz0r

Badass junkie
"Mijn kampvuur is uit" :stoned:

Of op het station
Mensen vragen aan een stationmedewerker:
"Wanneer vertrekt de trein naar Delft?"
Conducteur: "5 uur, perron 9"
Ik: "Wij moeten ook naar Delft, welke kant moeten we op?"

esth0r

Belezen gebruiker
je hebt een bochel op je haar!

ik wil best mee houtzoeken, maar dat durf ik niet
-dan doe je mijn helm toch gewoon op, dan ben je sowieso veilig!
NATUURLIJK! dat ik daar niet op kwam..

VIND JE DAT NORMAAL!? brommer rijden zonder verstand!?

fungus

Bijna allemaal van een paar jaar geleden, ik heb een schriftje waarin we de absurde toestanden opschreven, zalige herinneringen!

Ik zat samen met een vriendin op de bank te spacen. We hadden allebei al een tijdje niets meer gezegd. Plots zeg ik vastbesloten: "Ik ga even in de koelkast kijken". Ik loop naar de keuken, open de koelkast, staar er een minuutje naar, doe de koelkast terug dicht, loop terug naar de bank, ga weer zitten en zeg heel droog: "voila." We bleven nog even zwijgend naast elkaar zitten, keken elkaar dan even verward aan, waarna een lachbui volgde.

Op een feestje kwam de politie binnen om het feest stil te leggen omdat er geen vergunning was enzo dacht ik hevig trippend dat ik hen wel zou kunnen overtuigen om het feestje toch te laten doorgaan. Ik loop naar een politieagente en zeg smekend: "Maar wij komen hier vrede brengen, en jullie komen alles verstoren, waarom toch???"

Een sigaretje aan het roken:
ik: Hoe kan een sigaret gelukkig zijn?
vriendin: Je hebt zijn kop verbrand door te trekken.

"Ik ben te lui om voorzichtig te zijn"

Nogal kwaad: "je moet niet lachen met mijn humor"

"Be aware of fruitella"

Ik was een jointje aan het rollen, een vriendin keek naar de wiet die al op het vloeitje lag en riep uit: "Er zit een krokodil op de boerderij!"

"Mijn bovenlip krult spontaan omhoog als ik lach"

Ik kreeg de drang om iets te knuffelen en er lag een luchtmatras in de buurt. Dus ik neem die luchtmatras in mijn armen, en zie iemand verbaasd opkijken wat ik aan het doen ben. Bij wijze van verklaring zeg ik tegen die persoon die ik amper ken: "Persoonlijk hou ik heel erg veel van luchtmatrassen knuffelen..."

"Vanaf nu laat ik één okselhaartje groeien"

"Een schilderij zonder kader straalt meer liefde uit: samenhorigheid met de muur"

"We hebben gemiddeld één kind en één reservetepel"

Rain

Bewuste gebruiker
Komt een vriend van me met een wildvreemde fiets aanzetten. ''He Timo waarom heb je die fiets gejat?'' Timo: ''Ja eh...De visse springen op de fiets en ik zie wel dat julie geen echte vissersmannen zijn''

en nog een leuke gebeurtenis: Een vriend van me heeft altijd de neiging als hij uit z'n dak is om een bepaalde wijk in te gaan alleen. Zodoende stond hij in een wildvreemde achtertuin in een schuur. Was hij daar zijn Riem en portemmonee verloren. Dus de bewoners vinden ineens een riem en Portemmonee haha..

:rolleyes:

Rain

Bewuste gebruiker
Re:

dutch-lycan zei:
ik heb ook wel iets is niet echt een uitspraak maar is verdomd grappig

is al een tijdje geleden

ik en me broer zitten zo te xboxen allebij wat pilletjes op, we zijn zo aant voetballen hij echt helemaal in het spell ik zit hem echt weg te spacen ik tol hem zo kijk niet eens naar de tv oppeens hoor ik me broer zeggen
san.. san.. SAN we zitten te voetballen ik so OWJAH.

is niet echt grappig als je het so lees maar als ik er zelf aan terug denk lach ik me echt kapot
Heb geprobeerd me in te leven in de situatie & nogal grappig ja :P

Rain

Bewuste gebruiker
mocridhe zei:
Vorige week zondag, vriendje en ik aan de paddo's. Hij is niet zo gevoelig dus was nog aardig nuchter, ik... niet.
Vriend: "Moah, t komt wel rustig op, jouw pupillen zijn ook nog niet zo groot. De mijne?"
Ik (na lang naar zijn pupillen gestaard te hebben): "Geen idee, want ze zijn vierkant."

Heel apart. ;x
Vierkante pupillen. Dat heb ik ook wel eens gehad. best eng om mezelf met vierkante ogen in de spiegel te zien :beer:

kiekert

Bewuste gebruiker
laan zei:
en nog een leuke gebeurtenis: Een vriend van me heeft altijd de neiging als hij uit z'n dak is om een bepaalde wijk in te gaan alleen. Zodoende stond hij in een wildvreemde achtertuin in een schuur. Was hij daar zijn Riem en portemmonee verloren. Dus de bewoners vinden ineens een riem en Portemmonee haha..

:rolleyes:
whehhee

partyspacer

Ook zo mooi; ben je vol vuur een verhaal aan nuchtere mensen aan het vertellen, kijken ze je zo aan van "what the f*ck". Praat je nog ff door om het voor hen allemaal wat op een rijtje te zetten. En dan zijn ze de draad HELEMAAL kwijt! Dan mompel ik na zo'n verhaal van minstens een half uur van: ach ja wat maakt het ook uit boejuh.
En de nuchtere medemens blijft in verwarrig achter..... :grin:

LaFlash

Newbie
"Sorry mevrouw, ik wil de weg wel uitleggen, maar u zou het toch niet verstaan, en nu ga ik ophouden met praten want ik ben je aan het verwarren... :wave: "

Een vriend van me had voor de 1e keer een driehoekje genomen. ( ik een halfe was mijn eerste keer ) en die vriend begon tegen een meisje te praten hij zij zo: ja normaal ben ik echt verlegen tegenover meisjes enne stel je kwam me tegen in de stad wat zou je dan denken
A een lekker ding
B een sukkel
C een junk
D een nerd

Was KK grappig hij heeft wel 20 rondjes lopen rennen in de straat

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik heb het niet zo met uitspraken zo wel ..waar ging het nou over? Maar meer dat er iemand al 10 min tegen me aan staat te kletsen en ik de persoon opeens aankijk en zeg .. heb je het tegen mij? Pff

En mijn man zegt letterlijk alles wat er bij hem opkomt dus die kan soms ook flink kwetsend uit de hoek komen.. zo van wanneer ga je nou eens afvallen? Of een kennis van ons is ziek maar gaat soms nog lekker uit en geniet dan ook van haar avond.. zeg wanneer moet je weer naar het ziekenhuis en krijg je dan weer zo een vervelende behandeling? Terwijl iemand eindelijk eens weg is van het ziek zijn.. Dus dat is helaas een mindere kant bij hem en je krijgt het er ook niet uit.. moeilijk soms..

dzN

Belezen gebruiker
Re:

El Retro zei:
Na Groove City vorig jaar. We kwamen aan met de bus aant station. Ik sta recht en zeg door de ganse bus, "Mannen, als ge nog zin hebt om te feesten, ik heb nen mp3 bij, komt maar naar de fietsenstalling :sunglasses:
:tearsofjoy: :tearsofjoy:

hannus

Bewuste gebruiker
wachten op het station is echt een drama als onker
auto's zijn eng maar smaken wel echt chill
rustig aan anders worden de piramides boos
kijk ff op je telefoon wil weten waneer de zon op komt
kan iemand even me biertje dicht maken want heb dorst

EKSTASIE

Newbie
Gast waar is me telefoon moet pissen. :confused:
Gozer ik heb geen peuk om me vuur aan te steken.. :confused:

Vaak dingen omdraaien... kan zo snel niet even bedenken wat ik nog meer heb uitgekraamd maar het is me der toch een paar x flink vaag geweest :P

Bovenaan