Rare veschijnselen na XTC(?)

Hallo Mede-gebruikers,

Ten aller eerste wil ik mij even voorstellen, aangezien dit mijn eerste post op dit forum is en ik hier nieuw ben.
Ik zal mijn naam maar niet geven, maar kan zeggen dat ik meerdere ervaringen heb me verschillende drugs. (niet veel schuldigs, alleen Wiet, hasj en XTC een aantal keer(en een keer coke maar dat was minder))

Om maar verder te gaan op het onderwerp van dit Topic zal ik hier de eerste situatie beschrijven;

We hadden besloten om pillen te doen; een vriend van me was heen gegaan om pillen op te halen en was die zelfde avond nog weer. We besloten om eerst een halfje te doen. Ook was er nog iemand bij die met ons mee ging maar niet ging gebruiken. toen we eenmaal hadden genomen duurde het iets van 20 minuten voor de werking begon. Rond die tijd zijn we geloof ik naar een vriends huis gegaan, en hebben we daar op de PS3 gespeeld, waar ik natuurlijk niks van bakte, toen ik op een gegeven moment zo hard begon te zweten dat ik besloot om m'n blouse uit te trekken. Nadat we klaar waren met gamen gingen we naar buiten. Toen begon het al een beetje raar te worden. Ik kan me alleen nog kleine details zoals plekken en dingen waarbij ik moest opletten herinneren (Bijv. als iemand bekent er aan komt). later begon ik ook dingen kwijt te raken, ik wil niet te diep in detail gaan, maar denk er maar over alsof je iets kapots weglegt wat je later nodig nodig hebt, en je bent helemaal vergeten dat je het het weg gelegd, alleen dan buiten, en groter.

Zo werd ik later geconfronteerd met dit feit. ik stond zo perplex dat ik de hele avond in mijn hoofd had geprobeerd terug te halen, zonder succes. zo kwam ik er achter dat ik allemaal zogenaamde "black outs" had.

Dat was de eerste keer op die pil.
De tweede keer was nog erger, We gingen naar een lokale, maar grote discotheek in de buurt en hadden van te voren besloten om pillen te doen. tot mijn schrik kwam ik de zelfde pillen weer tegen. toch werd ik overtuigt om ze te nemen, omdat mijn vrienden geen klachten hadden van de vorige keer. Ik gaf mezelf de schuld en dacht dat het vast iets was in combinatie met X (Ik gebruik geen medicijnen) Toen ik toch de pil had gepopt duurde het lang, heel lang voordat de werking aantrof. Ik moest eerst 2 halven nemen (met één uur ertussen) voordat het effect kwam. tegen de tijd dat ik m'n 2e halfje nam waren mijn twee andere vrienden al "Leip".
Ruim een half uur na het tweede halfje begon voor mij ook werking te komen in golfjes, ik wou veel lopen omdat ik weet dat ik dat fijn vind onder invloed van MDMA, en ik wou het effect versterken. Toen kwam er een zwart gat, ik kan me herinneren dat we gelopen hebben, weinig gedanst, en vaak de WC hebben bezocht om water bij te vullen :tearsofjoy:
Maar verder niet veel specifiek, ergens heb ik in dit zwarte gat ook nog geloof ik 2 halfjes gehad.

Ik zat ik de bus terug en was zover ik weet helemaal leip. maar heb niks gezegd de hele rijs lang. toen we verder terug waren gingen ik en één vriend (De andere sliep niet bij nóg een andere vriend (die gewoon dronk), maar wij sliepen daar wel) een Joint roken om slapen te stimuleren. zover ik weet was ik heel ver heen. Ik zelf kreeg het gevoel dat er een derde persoon was die ook joint aan het roken was, maar we waren maar met z'n tweeën, maar dat feit kon ik niet vasthouden, om de 20 seconden keek ik weer om me heen en zocht naar die derde persoon, tot dat ik weer realiseerde dat ik alleen met een vriend was. en daarna weer opnieuw.
Tegelijkertijd, had een vriend van mij last van wat ik zou beschrijven als 'vervormingen van de realiteit', hij zag een lantaarn paal en zei tegen mij "Kijk, het is 17 graden", waarop ik blijkbaar niet gereageerd had. Het bleek dus dat hij dacht dat het een of ander bord was dat netjes de temperatuur aangaf.

Vanaf nu ga ik verder op wat ik hoorde van mensen die er bij waren, maar dit zijn kleine stukjes omdat we meestal met z'n 3en waren, en we alle 3 gebruikten.

De volgende ochtend werd ik wakker met een kort gevoel van hoofdpijn wat maar iets van 3 minuten duurde voordat het over was. (de zon had op m'n hoofd, recht op m'n ogen geschenen, dat was denkik de oorzaak) toen ik eenmaal even ging zitten en wat probeerde te eten deden m'n kiezen zo zeer dat ik niet kon kouwen. wat blijkt dus is dat ik dus waarschijnlijk de hele nacht door heb lopen knarsen, zo constateerde mijn vriend dat voordat ik wakker was 's ochtends al.

Nou heb ik zelf al onderzoek gedaan maar kon (helaas) niks vinden. dus vraag ik jullie nou of jullie iets weten over deze simptonen.

Zelf denk ik dat het Wel X was maar er moet ook nog iets anders in hebben gezeten.

Vriendelijk Groet.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Wat is je vraag eigenlijk?
Ik vind je verhaal zo vaag geschreven dat ik er amper op kan en wil reageren.
Volgens mij ben je ook wazig als je geen pillen hebt gehad.
Of je bent gewoon een troll die hier de boel weer komt verzieken.

om toch op het bericht in te gaan;
Wat voor pillen waren het (hoeveel mg)?
hoeveel weeg je, hoe lang ben je, etc, etc.
heb je die pillen laten testen?
De ene mens is de ander niet dus het kan zomaar zijn dan jij harder gaat, op een zelfde hoeveelheid, als je vrienden.

Neerlander

Snoepende-Neerlander zei:
Wat is je vraag eigenlijk?
Ik vind je verhaal zo vaag geschreven dat ik er amper op kan en wil reageren.
Volgens mij ben je ook wazig als je geen pillen hebt gehad.
Of je bent gewoon een troll die hier de boel weer komt verzieken.

om toch op het bericht in te gaan;
Wat voor pillen waren het (hoeveel mg)?
hoeveel weeg je, hoe lang ben je, etc, etc.
heb je die pillen laten testen?
De ene mens is de ander niet dus het kan zomaar zijn dan jij harder gaat, op een zelfde hoeveelheid, als je vrienden.

Neerlander

Ik denk dat het ondertussen meer een tripreport is geworden toen ik aan het typen was, maar mijn uit eindelijke vraag was, heeft iemand ervaring met deze symptomen?

Om je vragen te beantwoorden:
- Ik heb ze niet laten testen en weet dus niet hoeveel, of wat er inzit (mijn vraag)
- Ik weeg op dit moment tussen de 75 en de 80 kilo en ben tegen de 1,90.

Ook heb ik al een aantal keren eerder pillen gehad, en heb nog nooit last van deze symptomen gehad.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
hmmm,
ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt, vrienden van me zover ik weet ook niet.
Ik ben wel met Koninginnedag enorm vaag geweest maar toen had ik 2 qdance en 1 rooie duif op.
Toen ging ik hallucineren en ook had ik last van zwarte gaten.
Maar zoals jij het beschrijft heb ik nog nooit mee gemaakt.

Misschien iemand anders hier op het forum?

Neerlander

Dakpan

Experimenterende gebruiker
Cookiemonster zei:
besloten om pillen te doen. tot mijn schrik kwam ik de zelfde pillen weer tegen.
Weet je nog wel welke pil het was (naam) of weet je nog wat voor opdruk erop stond? Dit omdat je de pillen bij de tweede keer herkende voordat je ze innam.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hoeveel dagen zaten er tussen de inname van de pillen? Ik heb namelijk hetzelfde gehad na wat frequenter gebruik. Daarnaast kunnen die black outs ontstaan wanneer je te veel impulsen krijgt van buitenaf. Je bent namelijk met teveel dingen bezig en dit kunnen je hersenen op dat moment niet bevatten. De keren dat ik de door jouw opgenoemde symptomen niet had, was ik meestal in een omgeving die van zichzelf rust uitstraald.

jaapi

Belezen gebruiker
enigste wat ik zo kan bedenken is dat je misschien wat meer op hebt als voor jou comfortabel is.

hallucineren, zwarte gaten, verstrooidheid enzo kan bij veel mdma best voorkomen verder.

gr,

Bovenaan