roll-up
Experimenterende gebruiker
Trip report.
Setting : Alleen thuis lekker op mijn slaap kamer met o.a filmpjes van tommorland en defqon.
Eergister heb ik weer eens xtc genomen. Blauwe defqon's had ik weten te bemachtigen.
Ik had ze eigelijk bewaard voor een feestje op zaterdag maar aangezien er vrienden meegingen die anti drugs zijn had ik besloten om ze op vrijdag nacht te nemen gewoon thuis op bed.
Ik heb dat vaker gedaan en veel mensen vinden dat geen leuke setting maar ik vermaak me altijd wel. Vind het wel lekker om in een vertouwde omgeving te zijn.
Rond 19:00 nam ik een halve Defqon.
De tijd tikte langzaam weg en had nog geen 'xtc' gevoel.
Rond 20:15 werd ik het wachten een beetje zat en nam ik nog een halfje.
Ik had me eigelijk niet aan de 2/3 maanden regel gehouden en dacht dat ik niks voelde omdat mijn tollorantie te hoog was.
Rond 20:45 voelde ik de eerste effecten.
Ik begon er lekker in te zitten
En ik weet dat het ongelovelijk onverstandig is om dan nog bij te pakken maar ik gooide nog een halve achter mijn kiezen.
Rond 22:00 verandere mijn high heel erg.
Ik kreeg een beetje een truffel gevoel. Ik heb een americanse flag op mijn kamer hangen en die bewoog alsof hij ik de wind hing.
Ook mijn lamp leek te ademen.
Vanaf dit moment ging het ongelovelijk fout. Ik heb black outs gehad waarbij ik niks kon herinderen. Er zijn meerdere pillen in mijn slaap kamer verdwenen (ik weet nog steeds niet of ik die geslikt heb of weg gegooit heb die avond).
Ik begon ook stevig te hallucineren.
Het begon met mensen die in mijn kamer liepen en gingen zitten op mijn bank.
Van gezinnetjes uit de jaren 50 tot personen die er 'belangerijk' uitzagen.
Sommige verminkt. Ze zaten gewoon op mijn bank en keken naar mij.
Ik heb geprobeert contact te leggen met een 'persoon' maar ik kreeg geen antwoorden.
Het zag er allemaal zo ongelovelijk echt uit.
Rond 23:00 was het hallucineren op zijn hoogst.
Ik weet het niet precies meer maar er waren 'apperaten' die naar mij toe kwamen. En mij probeerde te pakken/onderzoeken.
Vervolgens is IT (van de horror film) uit mijn muur geklommen en heeft mij van een afstand 'bedreigt' alsof hij probeerde duidelijk te maken dat ik naar hem moest komen.
Dit alles heeft geduurt tot 6 uur sochtends.
Toen viel ik eindelijk in slaap tot 6:30.
Na een half uur geslapen te hebben waren de heftige hallucinaties weg.
Maar dat alles nog 'ademde' zoals truffels had ik nog wel.
Dit duurde tot 11 uur smiddags. Mijn pupillen waren toen ook nog behoorlijk groot.
Pas op mijn werk rond 18:00 was ik uitgetript.
Ik voelde me op geen enkel moment in mijn trip 'bedreigt' wel ben ik nu een beetje angstig om te slapen. De beelden haal ik dan voor me en al gauw ben ik bang.
Heb van vrijdag op zaterdag (trip avond) 30 min geslapen.
En van zaterdag op zondag heb ik helemaal niet geslapen.
Ik weet dat het ontzettend onverstandig is/was om meerdere pillen tegelijk te slikken en al helemaal binnen de 2/3 maanden regel.
Ik wil voor de zekerheid de pillen nog testen want dit was gewoon verschrikelijk bizar.
Setting : Alleen thuis lekker op mijn slaap kamer met o.a filmpjes van tommorland en defqon.
Eergister heb ik weer eens xtc genomen. Blauwe defqon's had ik weten te bemachtigen.
Ik had ze eigelijk bewaard voor een feestje op zaterdag maar aangezien er vrienden meegingen die anti drugs zijn had ik besloten om ze op vrijdag nacht te nemen gewoon thuis op bed.
Ik heb dat vaker gedaan en veel mensen vinden dat geen leuke setting maar ik vermaak me altijd wel. Vind het wel lekker om in een vertouwde omgeving te zijn.
Rond 19:00 nam ik een halve Defqon.
De tijd tikte langzaam weg en had nog geen 'xtc' gevoel.
Rond 20:15 werd ik het wachten een beetje zat en nam ik nog een halfje.
Ik had me eigelijk niet aan de 2/3 maanden regel gehouden en dacht dat ik niks voelde omdat mijn tollorantie te hoog was.
Rond 20:45 voelde ik de eerste effecten.
Ik begon er lekker in te zitten
En ik weet dat het ongelovelijk onverstandig is om dan nog bij te pakken maar ik gooide nog een halve achter mijn kiezen.
Rond 22:00 verandere mijn high heel erg.
Ik kreeg een beetje een truffel gevoel. Ik heb een americanse flag op mijn kamer hangen en die bewoog alsof hij ik de wind hing.
Ook mijn lamp leek te ademen.
Vanaf dit moment ging het ongelovelijk fout. Ik heb black outs gehad waarbij ik niks kon herinderen. Er zijn meerdere pillen in mijn slaap kamer verdwenen (ik weet nog steeds niet of ik die geslikt heb of weg gegooit heb die avond).
Ik begon ook stevig te hallucineren.
Het begon met mensen die in mijn kamer liepen en gingen zitten op mijn bank.
Van gezinnetjes uit de jaren 50 tot personen die er 'belangerijk' uitzagen.
Sommige verminkt. Ze zaten gewoon op mijn bank en keken naar mij.
Ik heb geprobeert contact te leggen met een 'persoon' maar ik kreeg geen antwoorden.
Het zag er allemaal zo ongelovelijk echt uit.
Rond 23:00 was het hallucineren op zijn hoogst.
Ik weet het niet precies meer maar er waren 'apperaten' die naar mij toe kwamen. En mij probeerde te pakken/onderzoeken.
Vervolgens is IT (van de horror film) uit mijn muur geklommen en heeft mij van een afstand 'bedreigt' alsof hij probeerde duidelijk te maken dat ik naar hem moest komen.
Dit alles heeft geduurt tot 6 uur sochtends.
Toen viel ik eindelijk in slaap tot 6:30.
Na een half uur geslapen te hebben waren de heftige hallucinaties weg.
Maar dat alles nog 'ademde' zoals truffels had ik nog wel.
Dit duurde tot 11 uur smiddags. Mijn pupillen waren toen ook nog behoorlijk groot.
Pas op mijn werk rond 18:00 was ik uitgetript.
Ik voelde me op geen enkel moment in mijn trip 'bedreigt' wel ben ik nu een beetje angstig om te slapen. De beelden haal ik dan voor me en al gauw ben ik bang.
Heb van vrijdag op zaterdag (trip avond) 30 min geslapen.
En van zaterdag op zondag heb ik helemaal niet geslapen.
Ik weet dat het ontzettend onverstandig is/was om meerdere pillen tegelijk te slikken en al helemaal binnen de 2/3 maanden regel.
Ik wil voor de zekerheid de pillen nog testen want dit was gewoon verschrikelijk bizar.