RC´s en erecties...

Casrus

DF-koning
Ja dat kan met elke vrijwel elke RC gebeuren, maar dat is een risico wat we willen nemen.
Wij gaan er altijd wel lekker op.

Of spreek je uit ervaring met out gaan op 3mmc ?

We hebben ook een heel plan over wat te doen als iemand fout gaat.

We zorgen voor voldoende water en fruit in de buurt.
Maar het blijft oppassen en een risico.

Wij snuiven de 3mmc trouwens.
Ja. Twee keer gezien. Tweede keer bij mijn geliefde in de sauna. Ze moeten koude natte handdoeken (met ijs als dat kan) op zich gelegd krijgen. Na een kwartier à een half uur zijn ze weer bij.

Casrus

DF-koning
Hoeveel mg had hij op in hoeveel tijd, weet je dat nog? Had hij nog wat anders gebruikt?
Had hem de helft van mijn dosis gegeven en daar had hij zelf nog eens de helft van genomen. Zo vaak gebruik ik het nou ook weer niet dat ik een fikse tolerantie heb. Hij had alleen poppers en sildafil genomen, net zoals ik, en maar één keer gesnoven. Hij heeft wel suikerziekte en HIV, maar is een kerngezonde man.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Een gemiddelde dosis is 150mg,is dat wat je bedoeld? Misschien ging hij wel out vanwege de combinatie met zijn medicijnen? Tenminste ik neem aan dat je medicijnen gebruikt als je hiv hebt?

Mss een beetje betweterig van mij, maar heeft hij sex met wisselende partners als hij hiv heeft?? En die mannen weten dat niet?

CuriousExplorer

DF-koning
Een gemiddelde dosis is 150mg,is dat wat je bedoeld? Misschien ging hij wel out vanwege de combinatie met zijn medicijnen? Tenminste ik neem aan dat je medicijnen gebruikt als je hiv hebt?

Mss een beetje betweterig van mij, maar heeft hij sex met wisselende partners als hij hiv heeft?? En die mannen weten dat niet?
Nee hoor. Terechte vraag

Casrus

DF-koning

Nee hoor. Terechte vraag

1998 belde. Ze wilden hun achterhaalde HIV-behandelingsideeën terug.

Casrus

DF-koning
Ik was ook gewoon serieus, jeezes, niet alles is sarcasme hoor.
Maar van zodra je er de smiley bij vergeet staan ze op hun achterste poten.
Als HIV hebt en je viruslading is door medicatie naar 0 teruggelopen dan word je als HIV+ positieve toch als niet HIV-besmettelijk gezien omdat de kans dat je een ander besmet zo laag is dat die verwaarloosbaar klein is. Zo kan je dus penetratieve seks hebben met andere mannen zonder vrees om het retrovirus over te dragen.

Ondetecteerbaren worden op dit punt gezien als veiligere sekspartners dan mannen die (denken dat ze) negatief zijn, want die zijn niet beschermd tegen HIV.

Proxima

Badass junkie
Als HIV hebt en je viruslading is door medicatie naar 0 teruggelopen dan word je als HIV+ positieve toch als niet HIV-besmettelijk gezien omdat de kans dat je een ander besmet zo laag is dat die verwaarloosbaar klein is. Zo kan je dus penetratieve seks hebben met andere mannen zonder vrees om het retrovirus over te dragen.

Ondetecteerbaren worden op dit punt gezien als veiligere sekspartners dan mannen die (denken dat ze) negatief zijn, want die zijn niet beschermd tegen HIV.
Bovendien heb je ook PrEP:

Casrus

DF-koning
Bovendien heb je ook PrEP:

Dat heb ik.

Onlangs gekregen omdat ik gezegd had dat ik chemsex had. Stond op een hele lange wachtlijst onderaan. Toen stond ik opeens boven.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Een suggestie als aanzet voor een antwoord op de vraag: 4-FMA met "beetje" GBL en een standaard sildenafil.
Bedoeling was de 4-FMA te proberen. Tot mijn blije verrassing bleef het UNOX effect in stand.
Ik besef dat deze combi in strijd is met de veiligheidsadviezen eerder in deze thread. En het is slechts 1 waarneming (dus nog voorbereidend onderzoek).

4-FMA: ongeveer 100 mg anaal toegediend. GBL: 1,2 ml verdund met limonade oraal.

Blauweaap

Badass junkie
Mijn poes vindt chemsex soms leuk, maar mijn hond vindt het minder dat hij dan in slaap valt.

Hoe kan ik legaal apegeil met RC´s worden zonder dat mijn stijve unox rookworst in een unox knak verandert?

Ik hoorde van een slammer dat 3cmc hier inferieur was aan het onlangs verboden 3mmc. Maar ik wil gewoon waus legaal draufgehen!

Wat doe ik? Op zich heb ik minder last met CBD en Al-Lad/P-LSD/truffels... maar die missen een beetje dat geile ontremde.

Penispillen en cockrings werken wel een beetje, maar het gaat toch allemaal achteruit.

Heeft iemand hier ideeen over?
Testosteron op recept fixen of een lekker wijf.

Blauweaap

Badass junkie
Volgens mij krijg ik mijn dokter niet omgepraat.

Voor dat recept, zo lekker lijkt ze nu ook weer niet.
Als je testosteron onder de referentie waardes liggen zou je gewoon testosteron pleisters of injecties kunnenn krijgen, maar dit proces is niet zo 1-2-3 gefixed voor je injects krijgt ben je wss een jaartje of 2 verder.

Ik zit sinds vorige week op dianabol. Ik krijg zelfs een stijve van een stoelpoot, leuk spulleke. Maar laat ik anabolen maar niet aanraden en in pilvorm al helemaal niet.

Casrus

DF-koning
Als je testosteron onder de referentie waardes liggen zou je gewoon testosteron pleisters of injecties kunnenn krijgen, maar dit proces is niet zo 1-2-3 gefixed voor je injects krijgt ben je wss een jaartje of 2 verder.

Ik zit sinds vorige week op dianabol. Ik krijg zelfs een stijve van een stoelpoot, leuk spulleke. Maar laat ik anabolen maar niet aanraden en in pilvorm al helemaal niet.
Ik krijg nu al de peperdure PreP en iedereen is bezig met Corona. Ik wacht nog liever een beetje.
Word je een soort superman van die testosteron?

Blauweaap

Badass junkie
Ik krijg nu al de peperdure PreP en iedereen is bezig met Corona. Ik wacht nog liever een beetje.
Word je een soort superman van die testosteron?
Ligt er aan. Als je al jaren met low T rond loopt gaat het wel een gehele boost zijn op heel je leven. Libido, fitheid, mentaal & fysiek, maar het enige wat telt voor jou zou libido zijn, althans neem ik aan uit deze post. Het kan sws geen kwaad om bloed te prikken en je waardes te weten zowel van testosteron en andere waardes.

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
De kans is natuurlijk niet 100% dat je er last van krijgt. Maar ik kan geen goede schatting geven van hoeveel procent van de gebruikers er dan precies last krijgen van dat soort klachten. Zoiets is nogal lastig te zeggen omdat mensen het meestal niet van de daken schreeuwen als ze een blauwe pil slikken dus dat het lastig administreren is. Maar het zijn wel bijwerkingen waarvan het handig is om op de hoogte te zijn dat je er last van kunt krijgen.
Aan wat voor bijwerkingen moet ik denken? Het is nog wat vaag voor me wat er gebeurt met je hart en bloedvaten en in welke zin je ergens last van kan krijgen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Aan wat voor bijwerkingen moet ik denken? Het is nog wat vaag voor me wat er gebeurt met je hart en bloedvaten en in welke zin je ergens last van kan krijgen.
De zwellichamen van de penis worden dan overbelast, wat een pijnlijke erectie veroorzaakt. Dat kan de zwellichamen ook beschadigen; waardoor de kans op impotentie of erectiestoornissen toeneemt.

Casrus

DF-koning
Ligt er aan. Als je al jaren met low T rond loopt gaat het wel een gehele boost zijn op heel je leven. Libido, fitheid, mentaal & fysiek, maar het enige wat telt voor jou zou libido zijn, althans neem ik aan uit deze post. Het kan sws geen kwaad om bloed te prikken en je waardes te weten zowel van testosteron en andere waardes.
Dank je.

Voor die erectie boost moet ik die transformatie van Woody Allen tot Arnold Schwarzenegger maar op de koop toenemen.

Die testosteron test lijkt me niet verkeerd.

MDMAZIING

Badass junkie
Met pep krijg ik altijd flinke fap avonden. Van die zooi word ik zo geil niet normaal. ( i know to much info ) XD
3mmc trouwens ook , maar jammer genoeg illegaal

Bovenaan