Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch? Hou ons op de hoogte!
Met vriendelijke groet, inhoudie.
Komt denk ik voornamelijk omdat Shulgin 179 fenetylamines in PIHKAL heeft gepubliceerd en er niet zo'n diversiteit aan lysergamides beschikbaar ismaar ik bedoel alleen dat ik nog veel meer te ontdekken heb in de 2c werreld dan de lysergamide wereld.
6-apb en 5-mapbIk ga vanavond ook weer eens een kleine bestelling doen, wat zijn nou echte aanraders als ik het in de mdma achtige hoek zoek?
Dan heb ik goed gegokt, 6-apb ligt al in de kluis en 5-mapb zit in t winkelmandje.6-apb en 5-mapb
En deze vraag neerleggen bij je huisarts? Ik vermoed dat de rc benzo's veel te heftig zijn qua effect. Maar misschien dat voorgeschreven oxazepam of lorazepam beter geschikt is.Ik wil binnenkort ook nog wat bestellen.
Ga een paar hectische stressvolle momenten tegemoet komende jaren.
Welke RC neemt die spanning net wat weg?
Dat je dus wel gewoon lekker in een gesprek zit, maar het wel kan volgen.
Dank voor de tips.
Kan ik me daar eens over inlezen.
En deze vraag neerleggen bij je huisarts? Ik vermoed dat de rc benzo's veel te heftig zijn qua effect. Maar misschien dat voorgeschreven oxazepam of lorazepam beter geschikt is.
Ik zou rc amfetamines bestellen en dan in therapeutische doseringen nemen oftewel heel laag doserenIk wil binnenkort ook nog wat bestellen.
Ga een paar hectische stressvolle momenten tegemoet komende jaren.
Welke RC neemt die spanning net wat weg?
Dat je dus wel gewoon lekker in een gesprek zit, maar het wel kan volgen.
Dank voor de tips.
Kan ik me daar eens over inlezen.
Hmm inderdaad.
Eigenlijk niet eens aan gedacht. Dankjewel.
Ik zou rc amfetamines bestellen en dan in therapeutische doseringen nemen oftewel heel laag doseren
Goede kwaliteit groene kratom
Je zou je nog kunnen verdiepen in l-theanine. Dat stofje zit in lage doseringen in groene thee maar is ook verkrijgbaar als supplement met hogere doseringen.Huisarts wilt er niks voor voor schrijven, omdat ik het incidenteels (bij lastige gesprekken, waar ik uit mijn slof kan schieten) ter preventie wil gebruiken.
Wel als ik bv somber zou zijn etc, maar dat ben ik niet. Maar ik ga binnenkort wat pittige gesprekken tegemoet waarbij ik mijn rust moet zijn te bewaren.
Want ik vlam snel op door die PTSS. Heel snel. En dat wil ik mezelf en de ander niet aan doen. Jammer dat er geen begrip is van de huisarts.
Maar is dat niet meer om wakker te blijven @Paranoize. ?
Heb ik vaker gehoord in de revalidatiegroep waar ik nu zit.
Zal het eens onthouden.