RC aanraders

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch? Hou ons op de hoogte!

Met vriendelijke groet, inhoudie.

Oude thread, oude reply's, I know. Hier mijn eerste ervaringen (na veel research)
met "Uppers / Stimulanten / Stims" of hoe je ze ook wil noemen :)

@Inhoudsopgave "Vast wel een paar bij die je leuk lijkt toch?":
Zeker! Via deze thread ben ik een paar maanden geleden voor het eerst "uppers" gaan proberen.

~~~

1P-LSD Pellet 150mcg

(1x en nooit meer :tearsofjoy: Eerste 2 uurtjes waren leuk. Ik kwam in een zieke bad trip terecht en herleefde veel traumatische ervaringen die ik als klein kind mee maakte. Ook kreeg ik veel flashbacks over herinneringen, waarvan ik niet eens meer wist dat ik die herinneringen had. Zieke ervaring wel, was altijd al benieuwd hoe een "LSD Trip" was.

~~~

2-FA Pellet 60mg

(Uitgeprobeerd na @PsyTekz 's aanbeveling in dit thread) heerlijke stimulant!

Helemaal geen negatieve effecten ervaren. Geen kater.

Zometeen nieuwe binnen in de brievenbus :) Volgende keer ga ik een 120MG dosering proberen. Lekker van muziek genieten.

~~~

6-APB Benzo Fury Pellet 130MG

(Thanks to @Laboratoriumrat, voor je reply / aanbeveling.
Ook een leuke stimulant, en tegelijkertijd ontspande het me ook.)

~~~

Tot nu toe vond ik 2-FA en 6-APB de beste uppers die ik heb geprobeerd.

Zin in dit weekend! Bedankt naar iedereen voor alle aanbevelingen en info.​

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
maar ik bedoel alleen dat ik nog veel meer te ontdekken heb in de 2c werreld dan de lysergamide wereld.
Komt denk ik voornamelijk omdat Shulgin 179 fenetylamines in PIHKAL heeft gepubliceerd en er niet zo'n diversiteit aan lysergamides beschikbaar is :wink:

Je kunt lysergamides ook zien als gesubstitueerde tryptamines en dan komt het al meer in de buurt. Maar zowel bij de 4x-tryptamines als de lysergamides komen flink wat prodrugs voor. Dus dan probeer je een nieuwe stof voornamelijk ff voor de bucketlist. Hoppa weer een vinkje.

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Ben zelf echt een stim en ODSMT fan, maar ODSMT is te sketchy en leip verslavend. Maar als je dissos wilt doen vind ik zelf OPC-E echt de beste ooit, daar ging ik zo adembenemend lekker op dat wil je niet weten. Verder is 2f-dck ook heel chill, lijkt op echte keta maar duurt wat langer. Ook mxe is chill. En qua trippy drugs zou ik zeker 4-ho-met proberen, voelt als soort truffels maar dan liever, zonder die anxiety enzo. 2cb-fly en 1plsd (basically LSD) zijn ook relaxed. Verder ben ik van de benzos maar u dont wanna go down that path.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
O-PCE vond ik ook een van de beste disso's, naast DMXE/MXE. 2f-dck is een goede recreatieve disso vind ik, alhoewel de hole kan ook best wel diep gaan. Maar toch (D)MXE/O-PCE zijn de koningen. 1P-LSD vond ik ook leuk, voelt anders dan 4-ho-met. Ik heb ook 4-aco-det geprobeerd die is wel diep filosofisch vind ik.

miles

Wijs gebruiker
Ik ga vanavond ook weer eens een kleine bestelling doen, wat zijn nou echte aanraders als ik het in de mdma achtige hoek zoek?

Kordie

DF-koning
Ik wil binnenkort ook nog wat bestellen.
Ga een paar hectische stressvolle momenten tegemoet komende jaren.

Welke RC neemt die spanning net wat weg?
Dat je dus wel gewoon lekker in een gesprek zit, maar het wel kan volgen.

Dank voor de tips.
Kan ik me daar eens over inlezen.

HappyMind

Badass junkie

Dank voor de tips.
En deze vraag neerleggen bij je huisarts? Ik vermoed dat de rc benzo's veel te heftig zijn qua effect. Maar misschien dat voorgeschreven oxazepam of lorazepam beter geschikt is.

Paranoize.

Badass junkie

Dank voor de tips.
Ik zou rc amfetamines bestellen en dan in therapeutische doseringen nemen oftewel heel laag doseren

Goede kwaliteit groene kratom is ook een aanrader voor dit doeleind

Kordie

DF-koning
Hmm inderdaad.
Eigenlijk niet eens aan gedacht. Dankjewel.

Huisarts wilt er niks voor voor schrijven, omdat ik het incidenteels (bij lastige gesprekken, waar ik uit mijn slof kan schieten) ter preventie wil gebruiken.
Wel als ik bv somber zou zijn etc, maar dat ben ik niet. Maar ik ga binnenkort wat pittige gesprekken tegemoet waarbij ik mijn rust moet zijn te bewaren.
Want ik vlam snel op door die PTSS. Heel snel. En dat wil ik mezelf en de ander niet aan doen. Jammer dat er geen begrip is van de huisarts.

Ik zou rc amfetamines bestellen en dan in therapeutische doseringen nemen oftewel heel laag doseren

Maar is dat niet meer om wakker te blijven @Paranoize. ?

Goede kwaliteit groene kratom

Heb ik vaker gehoord in de revalidatiegroep waar ik nu zit.
Zal het eens onthouden.

HappyMind

Badass junkie
Huisarts wilt er niks voor voor schrijven, omdat ik het incidenteels (bij lastige gesprekken, waar ik uit mijn slof kan schieten) ter preventie wil gebruiken.
Wel als ik bv somber zou zijn etc, maar dat ben ik niet. Maar ik ga binnenkort wat pittige gesprekken tegemoet waarbij ik mijn rust moet zijn te bewaren.
Want ik vlam snel op door die PTSS. Heel snel. En dat wil ik mezelf en de ander niet aan doen. Jammer dat er geen begrip is van de huisarts.

Maar is dat niet meer om wakker te blijven @Paranoize. ?

Heb ik vaker gehoord in de revalidatiegroep waar ik nu zit.
Zal het eens onthouden.
Je zou je nog kunnen verdiepen in l-theanine. Dat stofje zit in lage doseringen in groene thee maar is ook verkrijgbaar als supplement met hogere doseringen.

Bovenaan