RC benzo

donnie31

Experimenterende gebruiker
Heyy,

Ik ben benieuwd of iemand mij kan voorzien van advies, ik moet dit jaar twee keer spreken voor een behoorlijke groep (presenteren Dus) en ik krijg het alleen Al bij de gedachte spaans benauwd.

Nu denk ik dat een lage dosis van een functionele kortwerkende benzo eventueel een uitkomst kan zijn.

Zelf dacht ik dat etizolam of flualprazolam bij uitstek hier een goed middel voor zou zijn maar deze zijn niet meer verkrijgbaar :(

Wel zijn er andere benzo's verkrijgbaar alleen met deze stoffen geen ervaring, misschien iemand van jullie die hier meer over kan vertellen

Zanza

DF-koning
Heyy,

Ik ben benieuwd of iemand mij kan voorzien van advies, ik moet dit jaar twee keer spreken voor een behoorlijke groep (presenteren Dus) en ik krijg het alleen Al bij de gedachte spaans benauwd.

Nu denk ik dat een lage dosis van een functionele kortwerkende benzo eventueel een uitkomst kan zijn.

Zelf dacht ik dat etizolam of flualprazolam bij uitstek hier een goed middel voor zou zijn maar deze zijn niet meer verkrijgbaar :(

Wel zijn er andere benzo's verkrijgbaar alleen met deze stoffen geen ervaring, misschien iemand van jullie die hier meer over kan vertellen
Ik kan wel vertellen dat er allerlei andere manieren zijn om van deze 'spreekangst' of hoe je het noemen wilt, af kunt komen en dat dat ook echt werkt en je er long term ook nog wat aan hebt, maar anders pyrazolam. En dan niet de pellets van 3 mg naar binnen werken die nu op de markt zijn. 0.5 mg tot max 1 mg is voldoende.

Maar beter naar @Geneesmiddel luisteren, want dat klopt ook gewoon. Het gaat er echt niet beter op worden.

donnie31

Bedankt voor jullie reactie, het komt misschien over alsof ik de weg van de minste weerstand opzoek en misschien is dit stiekem ook wel zo maar mijn vooruitzicht is dat het bij 2x spreken blijft en ik er dus niet mijn beroep van maak ofzo.

Ik apprecieer jullie advies, bedankt :)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bedankt voor jullie reactie, het komt misschien over alsof ik de weg van de minste weerstand opzoek en misschien is dit stiekem ook wel zo maar mijn vooruitzicht is dat het bij 2x spreken blijft en ik er dus niet mijn beroep van maak ofzo.

Ik apprecieer jullie advies, bedankt :)
Dan nog! Neem de leeropbrengst daaruit mee! ❤️

Bowserman

Hoe is het gegaan?....! Overigens zou je ook aan je huisarts kunnen vragen of die je bijv een paar tabletjes oxazepam voorschrijft voor de situatie die jij beschrijft (lijkt mij de ideale benzo in jouw geval maar ben geen dokter). Best mogelijk dat hij/zij daar in meegaat en dan ben je gecontroleerder en veiliger bezig dan zelf met RC benzo's rommelen.

Don Draper

Badass junkie
Hoe is het gegaan?....! Overigens zou je ook aan je huisarts kunnen vragen of die je bijv een paar tabletjes oxazepam voorschrijft voor de situatie die jij beschrijft (lijkt mij de ideale benzo in jouw geval maar ben geen dokter). Best mogelijk dat hij/zij daar in meegaat en dan ben je gecontroleerder en veiliger bezig dan zelf met RC benzo's rommelen.
Krijg je zo makkelijk benzo's van de huisarts dan voor een presentatie dan?

Bowserman

Krijg je zo makkelijk benzo's van de huisarts dan voor een presentatie dan?
Lig volledig aan je huisarts, de situatie, je mentale gezondheid, etc. Als het iderdaad bij 1 of 2 presentaties blijft lekker je paniek en angst aandikken en dan zou dat wel moeten lukken ja, eenmalig.

Bowserman

Het is prima gegaan 😁 alleen jammer dat het vooral voorlezen werd, had alles uitgetypt omdat ik bang was in de knoop te raken als ik het uit mn hoofd deed..
Prima toch! Kaartjes met steekwoorden zijn nog een soort tussenvorm, dan heb je wel een hulpmiddel maar wordt het geen voorlezen.

Zolang je er je beroep niet van hoeft te maken vooral niet druk over maken :)

donnie31

Ik moet het trouwens nog 2x doen met niet per se thema's waar ik echt thuis in ben maar ik ga het zoveel mogelijk proberen te doen met de hierboven beschreven tips: steekwoorden.
Bedankt voor het meedenken allemaal

Bovenaan