Ik vind jouw reacties naar @Perenijsje behoorlijk belerend, hatelijk en denigrerend overkomen. Ik merk dat ik het naar vind om te lezen. Je kunt óók gewoon je mond houden, in plaats van zo aanvallend te doen.
Dat mensen kritisch zijn, prima. Begrijpelijk ook, als je naar haar treurige geschiedenis kijkt. Maar iemand als @_shikantaza probeert tenminste genuanceerd te blijven, ondanks de soms confronterende boodschap. Dat waardeer ik enorm. 🙏 Wat jij doet heeft niets met 'tough love' te maken. Dat is gewoon hakken met de botte bijl. Wat denk je daarmee te bereiken? Perenijsje beter maken of jezélf beter voelen?
Als het een keer ophoudt, láát het dan ook lekker, in plaats van je er als een pitbull in vast te bijten. Ik geloof niet dat iemand daar beter van wordt. @Perenijsje al helemaal niet.
Beetje aardiger voor elkaar zijn mag ook wel hoor. ♥️
Wij zijn het als modteam helemaal eens met deze reacties van @Jazz35 en hebben vorige week ook al getwijfeld om je hierop aan te spreken @Blyatman. We hebben dit toen uiteindelijk niet gedaan vanwege de gevoelige omstandigheden, maar het stoort wel ontzettend (blijkbaar niet alleen ons, maar ook andere leden). @Spyro kan voor zichzelf opkomen, je hoeft niet altijd zo agressief met een gestrekt been erin te gaan, en zover te gaan dat het bijna op pestgedrag begint te lijken. We hebben je hier in het verleden ook al een aantal keer serieus op aangesproken, je hebt er eerder korte bans voor gehad, en dit gaat weer dezelfde kant op.
We begrijpen dat dit een hele moeilijke situatie is en was voor Spyro en jou, maar val Perenijsje niet zo aan alsjeblieft, hier wordt niemand beter op. En zie dit dus ook maar als wederom een waarschuwing; een volgende keer zal hier wel strenger op worden gehandeld door ons.