RC dat lijkt op Oxycodon?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik vind jouw reacties naar @Perenijsje behoorlijk belerend, hatelijk en denigrerend overkomen. Ik merk dat ik het naar vind om te lezen. Je kunt óók gewoon je mond houden, in plaats van zo aanvallend te doen.

Dat mensen kritisch zijn, prima. Begrijpelijk ook, als je naar haar treurige geschiedenis kijkt. Maar iemand als @_shikantaza probeert tenminste genuanceerd te blijven, ondanks de soms confronterende boodschap. Dat waardeer ik enorm. 🙏 Wat jij doet heeft niets met 'tough love' te maken. Dat is gewoon hakken met de botte bijl. Wat denk je daarmee te bereiken? Perenijsje beter maken of jezélf beter voelen?

Als het een keer ophoudt, láát het dan ook lekker, in plaats van je er als een pitbull in vast te bijten. Ik geloof niet dat iemand daar beter van wordt. @Perenijsje al helemaal niet.

Beetje aardiger voor elkaar zijn mag ook wel hoor. ♥️

Wij zijn het als modteam helemaal eens met deze reacties van @Jazz35 en hebben vorige week ook al getwijfeld om je hierop aan te spreken @Blyatman. We hebben dit toen uiteindelijk niet gedaan vanwege de gevoelige omstandigheden, maar het stoort wel ontzettend (blijkbaar niet alleen ons, maar ook andere leden). @Spyro kan voor zichzelf opkomen, je hoeft niet altijd zo agressief met een gestrekt been erin te gaan, en zover te gaan dat het bijna op pestgedrag begint te lijken. We hebben je hier in het verleden ook al een aantal keer serieus op aangesproken, je hebt er eerder korte bans voor gehad, en dit gaat weer dezelfde kant op.

We begrijpen dat dit een hele moeilijke situatie is en was voor Spyro en jou, maar val Perenijsje niet zo aan alsjeblieft, hier wordt niemand beter op. En zie dit dus ook maar als wederom een waarschuwing; een volgende keer zal hier wel strenger op worden gehandeld door ons.

Blyatman

Badass junkie
Wij zijn het als modteam helemaal eens met deze reacties van @Jazz35 en hebben vorige week ook al getwijfeld om je hierop aan te spreken @Blyatman. We hebben dit toen uiteindelijk niet gedaan vanwege de gevoelige omstandigheden, maar het stoort wel ontzettend (blijkbaar niet alleen ons, maar ook andere leden). @Spyro kan voor zichzelf opkomen, je hoeft niet altijd zo agressief met een gestrekt been erin te gaan, en zover te gaan dat het bijna op pestgedrag begint te lijken. We hebben je hier in het verleden ook al een aantal keer serieus op aangesproken, je hebt er eerder korte bans voor gehad, en dit gaat weer dezelfde kant op.

We begrijpen dat dit een hele moeilijke situatie is en was voor Spyro en jou, maar val Perenijsje niet zo aan alsjeblieft, hier wordt niemand beter op. En zie dit dus ook maar als wederom een waarschuwing; een volgende keer zal hier wel strenger op worden gehandeld door ons.
Altijd? Schei uit 😂 ben meer dan een jaar weg geweest. Precies hierom eigenlijk want Perenijsje haalde zelf uit en de gene met minder nuance is altijd de sjaak. ✌🏻 plus ik zei zelf al “Spyro kan prima voor haar zelf opnomen” maar ze heeft het niet alleen tegen haar maar ook tegen mij met haar hypocriete gedrag. Oh en vertel dit ook tegen Perenijsje wil je, zij was het persoon die mij desalniettemin zelf aan te vallen maar daar lees je als moderator uiteraard overheen. Plus misschien het verleden lekker laten waar het is? Iets van ruim meer dan een jaar er bij te halen is behoorlijk sneu. Maar enfin al goed, geniet van je dag ☀️

Blyatman

Badass junkie
Als het een keer ophoudt, láát het dan ook lekker, in plaats van je er als een pitbull in vast te bijten. Ik geloof niet dat iemand daar beter van wordt. @Perenijsje al helemaal niet.

Beetje aardiger voor elkaar zijn mag ook wel hoor. ♥️
Maar je trommelt dit allemaal zelf nieuw leven in? Niemand had het er meer over tot jij er over begint. 😂

Blyatman

Badass junkie
Ik vind jouw reacties naar @Perenijsje behoorlijk belerend, hatelijk en denigrerend overkomen. Ik merk dat ik het naar vind om te lezen. Je kunt óók gewoon je mond houden, in plaats van zo aanvallend te doen.

Dat mensen kritisch zijn, prima. Begrijpelijk ook, als je naar haar treurige geschiedenis kijkt. Maar iemand als @_shikantaza probeert tenminste genuanceerd te blijven, ondanks de soms confronterende boodschap. Dat waardeer ik enorm. 🙏 Wat jij doet heeft niets met 'tough love' te maken. Dat is gewoon hakken met de botte bijl. Wat denk je daarmee te bereiken? Perenijsje beter maken of jezélf beter voelen?
En wat doe jij nu hier dan? Exact het zelfde.
behoorlijk hypocriet om iemand te willen aanspreken over dit als je zelf denigrerend en belerend overkomt. Je kan ook gewoon je mond houden in plaats van zo bekritiserend te doen tegen iemand waar je nooit interactie mee gehad hebt.

mooi hoe je mij ergens op wilt attenderen, maar je precies het zelfde vertoond waar je dus over klaagt.

😂 hilariteit is dit.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Altijd? Schei uit 😂 ben meer dan een jaar weg geweest. Precies hierom eigenlijk want Perenijsje haalde zelf uit en de gene met minder nuance is altijd de sjaak. ✌🏻 plus ik zei zelf al “Spyro kan prima voor haar zelf opnomen” maar ze heeft het niet alleen tegen haar maar ook tegen mij met haar hypocriete gedrag. Oh en vertel dit ook tegen Perenijsje wil je, zij was het persoon die mij desalniettemin zelf aan te vallen maar daar lees je als moderator uiteraard overheen. Plus misschien het verleden lekker laten waar het is? Iets van ruim meer dan een jaar er bij te halen is behoorlijk sneu. Maar enfin al goed, geniet van je dag ☀️
Perenijsje haalde niet uit, ze maakte een terechte opmerking. Dat dat op jou als een aanval over kwam is toch echt aan jou.

Je hebt blijkbaar de waarschuwing van @Roze Olifant ook niet bepaald begrepen. En nee, we laten het verleden niet waar het is, waarschuwingen en bans uit het verleden wegen we zeer zeker mee. Dat je in het verleden meermaals waarschuwingen en bans hebt gehad voor precies dit gedrag, steeds aanvallend reageren, duid namelijk op een patroon.
En wat doe jij nu hier dan? Exact het zelfde.
behoorlijk hypocriet om iemand te willen aanspreken over dit als je zelf denigrerend en belerend overkomt. Je kan ook gewoon je mond houden in plaats van zo bekritiserend te doen tegen iemand waar je nooit interactie mee gehad hebt.

mooi hoe je mij ergens op wilt attenderen, maar je precies het zelfde vertoond waar je dus over klaagt.

😂 hilariteit is dit.
Iemand ergens op aanspreken is niet hetzelfde als iemand aanvallen, belerend doen of denigrerend doen. Wat mij betreft is het wel klaar met dit gedrag van je, maar ik laat het verder aan @Roze Olifant

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
Perenijsje haalde niet uit, ze maakte een terechte opmerking. Dat dat op jou als een aanval over kwam is toch echt aan jou.

Je hebt blijkbaar de waarschuwing van @Roze Olifant ook niet bepaald begrepen. En nee, we laten het verleden niet waar het is, waarschuwingen en bans uit het verleden wegen we zeer zeker mee. Dat je in het verleden meermaals waarschuwingen en bans hebt gehad voor precies dit gedrag, steeds aanvallend reageren.

Iemand ergens op aanspreken is niet hetzelfde als iemand aanvallen, belerend doen of denigrerend doen. Wat mij betreft is het wel klaar met dit gedrag van je, maar ik laat het verder aan @Roze Olifant
Er wordt altijd gemeten met 2 maatstaven hier.
Al helemaal door jou dat is maar weer te zien.

En als je durft te beweren dat zij niet uithaalde, nou dan weet ik niet wat jij ziet want zeker niet wat anderen wel zien. oh ja zeker er zijn genoeg anderen die namelijk gezegd hebben dat zij zelf begon met uithalen en ook een dag later zelfs nog met sneren. Maar dat heb je zeker niet gezien? Je hebt zeker niet gezien hoe zij zelf de raarste dingen zei naar mij toe? Vast niet. Zo werkt het altijd hier op verdrugsd forum.

Wat mij betreft is het ook wel klaar dat moderators zoals jij, altijd zelfs als ik langer dan een jaar hier weg ben, direct op mijn huid zitten. 😉

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat mij betreft is het ook wel klaar dat moderators zoals jij, altijd zelfs als ik langer dan een jaar hier weg ben, direct op mijn huid zitten. 😉

Oké, zijn we het daar over eens: dat we er klaar mee zijn.

Dan ontvang je bij deze een ban van een maand voor dit onnozele irritante gedrag van je. Met hierbij de duidelijke toevoeging dat er na die maand niet meer door ons gewaarschuwd wordt. Als je dan weer de fout ingaat met weer precies ditzelfde gedrag waar we al bekend mee waren in het verleden en waar je nu AGAIN praktisch je intrede mee doet op het forum, dan is het meteen een permanente ban. Want dan is het dus echt klaar-klaar, als in definitief-klaar.

Paradise

Experimenterende gebruiker
Ik vond O-DSMT ook een vette. Het is wel vooral een productieve opiaat.
De high euforie is er, maar die is vrij soft vergeleken met morfine ofzo.

Het is niet echt een nod middel, maar het gebeurd random wel.
Toen ik het al een tijd gebruikte en aan een vrij hoge dosis zat en iets belangrijk moest gaan doen.
Had ik een tabletje tyrosine genomen. En OMG ik was compleet van de planeet.
Zooo fucking high, lek opium, morfine, lekker gaan overgeven en een paar costuums onderzweten.

Maar eigenlijk, is het een vrij sterk opiaat en zijn de bijwerkingen mild, je bent relatief helder, je bent relatief energiek, je wordt niet misselijk, je hebt zelden jeuk. Je krijgt niet zo vlug hoofdpijn.

Ik had eens gewenning aan een andere en dat was met overgeven enzovoort.
Vond ik echt veel erger dan met O-DSM.
Maar de afkick is nog altijd afschuwelijk.
Gewoon een stuk beter te doen dan van morfine.

Zou het eigenlijk niet doen. Buiten een keertje misschien.
Maar dit zijn allemaal niet de drugs die je leven beter kunnen maken.

Oxymorphone is wat je moet hebben. Trailertrash oxy, As If!

Doe dan eens Kratom. En voor iets echt waus, O PCE of 3 Meo of anders LSD.

Kratom doet mij redelijk denken aan ODsM light, ook functioneel en impact is niet super zwaar. Maar op de sterkste strains kan je ook wel eens random plots goed nodden. En weinig risicos.

Dooker

Belezen gebruiker
We hadden dus een doosje Oxycodon snelwerkend 5mg bemachtigd om uit te proberen, en het is wel chill spul🙈
Maar goed, is er een RC die hier toevallig een beetje op lijkt? Denk dat je dan een beetje in de disso-hoek terecht komt? Want weet bijvoorbeeld van O-PCE en 3-MeO dat het ook pijnstillend/opwekkend werkt iig. Maar ik zoek dus niet iets waar je echt van de kaart van raakt zoals dat.
Of bestaat zoiets vergelijkbaars niet als RC?
ODSMT het is het actieve metaboliet van tramadol, dat maakt het krachtiger en sneller werkend dan tramadol.

Dooker

Belezen gebruiker
Ik vond O-DSMT ook een vette. Het is wel vooral een productieve opiaat.
De high euforie is er, maar die is vrij soft vergeleken met morfine ofzo.

Het is niet echt een nod middel, maar het gebeurd random wel.
Toen ik het al een tijd gebruikte en aan een vrij hoge dosis zat en iets belangrijk moest gaan doen.
Had ik een tabletje tyrosine genomen. En OMG ik was compleet van de planeet.
Zooo fucking high, lek opium, morfine, lekker gaan overgeven en een paar costuums onderzweten.

Maar eigenlijk, is het een vrij sterk opiaat en zijn de bijwerkingen mild, je bent relatief helder, je bent relatief energiek, je wordt niet misselijk, je hebt zelden jeuk. Je krijgt niet zo vlug hoofdpijn.

Ik had eens gewenning aan een andere en dat was met overgeven enzovoort.
Vond ik echt veel erger dan met O-DSM.
Maar de afkick is nog altijd afschuwelijk.
Gewoon een stuk beter te doen dan van morfine.

Zou het eigenlijk niet doen. Buiten een keertje misschien.
Maar dit zijn allemaal niet de drugs die je leven beter kunnen maken.

Oxymorphone is wat je moet hebben. Trailertrash oxy, As If!

Doe dan eens Kratom. En voor iets echt waus, O PCE of 3 Meo of anders LSD.

Kratom doet mij redelijk denken aan ODsM light, ook functioneel en impact is niet super zwaar. Maar op de sterkste strains kan je ook wel eens random plots goed nodden. En weinig risicos.
je informatievoorziening baart me zorgen, vooral hoe lichtzinnig je doet over O-DSMT en de combinatie die je voorstelt. laat me je uit de droom helpen dat combinaties met opioids erg gevaarlijk zijn en ze vooral niet aan anderen aanraden ook al doe je het zelf wel. ik kan aan je bericht al zien dat je weinig kennis en inzicht hebt over dergelijke stoffen, vooral omdat je zegt van de kaart te worden van tyrosine, wat niet eens een drug is, maar een essentieel aminozuur. het bevat van zichzelf geen psychoactieve werking. echter vult het je depletie van je serotonine aan en dat gaf je waarschijnlijk een boost van de drugs die al in je systeem zat. zelfs kratom kan een risico vormen bij hogere dosis en combinatie met andere middelen. zolang je niet weet wat je zegt, zeg dan alsjeblieft niets

Zeebats

Wijs gebruiker
je informatievoorziening baart me zorgen, vooral hoe lichtzinnig je doet over O-DSMT en de combinatie die je voorstelt. laat me je uit de droom helpen dat combinaties met opioids erg gevaarlijk zijn en ze vooral niet aan anderen aanraden ook al doe je het zelf wel. ik kan aan je bericht al zien dat je weinig kennis en inzicht hebt over dergelijke stoffen, vooral omdat je zegt van de kaart te worden van tyrosine, wat niet eens een drug is, maar een essentieel aminozuur. het bevat van zichzelf geen psychoactieve werking. echter vult het je depletie van je serotonine aan en dat gaf je waarschijnlijk een boost van de drugs die al in je systeem zat. zelfs kratom kan een risico vormen bij hogere dosis en combinatie met andere middelen. zolang je niet weet wat je zegt, zeg dan alsjeblieft niets
Nou nou nou, waarom zo aanvallend

Bovenaan