@Perenijsje
Zo’n video gebruiken als een reactie, getuigt echt van hoe onderontwikkeld je bent. Je kan letterlijk niet eens inhoudelijk antwoorden dus begin je maar te raaskallen.
Het feit alleen blijft: Jij plaatst je hele leven hier en over welke drugs je om de haverklap weer misbruikt. Je springt letterlijk van de ene naar de ander.
Mijn god, je vertelt ronduit met trots hier
zonder schaamte en geweten hoe je drugs steelt van je overleden schoonmoeder. Moet je echt delen, want je bent er trots op 🤷🏻♂️🙄 Echt next level gestoord dat je het überhaupt durft te vertellen zoiets.
En je roept wel dat wij niks weten? Sorry… Je plaatst letterlijk je hele leven hier op dit forum. Dus ja, wij weten letterlijk alles. Mooi hoe die zoekfunctie werkt, alles wat je plaatst moet je zelf eens terug lezen. Misschien een goede tip om op te volgen voordat je zegt dat “wij niks weten”
het feit blijft nog steeds, dat hier volop gewerkt en gehandeld wordt naar harm-reduction met notabene een gepantserde kluis. Ik ben zelf gestopt met bijna al het gebruik op nicotine en cafeïne na en soms een biertje ipv 0,0%.
Wat wordt daar gedaan, behalve elkaar aanmoedigen elkaar naar de klote te helpen?
Letterlijk er staan duizenden te wachten in de rij om geholpen te worden bij de klinieken, en jij hebt weet ik veel hoe lang de kostbare tijd verneukt van de hulpverleners.
Ondanks dat
@Spyro de fout in is gegaan, heb ik nog steeds ontzettend veel respect voor hoe zij het vandaag heeft aangepakt. Kan jij nog een hoop van leren in plaats van verslavingszorg voor te liegen.