RC gezocht

pinda92

Experimenterende gebruiker
Ik zoek een RC:
  • Die niet verslavend is
  • Die geen kater geeft de dag erna
  • Die entactogeen is
  • Mag (licht!)psychedelisch zijn
  • Die evt op een festival gebruikt kan worden
Eigenlijk iets zoals 2cb haha (wat ik nog nooit heb gebruikt maar ik wel nieuwsgierig naar ben).

Wie heeft de ultieme tip?

mitchieee

Wijs gebruiker
4 ho met, bij voorbaat eerst even de huidige research ervoor doen en hoezo. Zoek je in de wilde wereld 2cb dan eigelijk niet op?

• Like
Waarderingen: XMR

OtherShore

Badass junkie
Er zijn allerlei entactogenen beschikbaar op de huidige rc markt. 6-apb is een favoriet van velen. 4-fma is ook redelijk geliefd. Of een Borax Combo (nu vervangen door MaXTC). Maar ga je na het gebruik van een entactogeen geen kater voelen? Ik voel wel een kater na het gebruik van entactogenen, maar sommige mensen zeggen dat ze daar geen last van hebben

2c-b-fly zou een goede kunnen zijn als je een kater echt zoveel mogelijk wilt vermijden. Het zit net als 2c-b een beetje tussen een tripmiddel en een entactogeen in. Het is wat subtieler dan 2c-b en minder psychedelisch en meer entactogeen. Nog wel legaal.

Hierboven werd trouwens 4-fa genoemd. Op zich een prima tip, maar wel al lang verboden en eigenlijk nauwelijks meer verkrijgbaar. Eigenlijk ook geen rc meer, net als 2c-b.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR

pinda92

Experimenterende gebruiker
Er zijn allerlei entactogenen beschikbaar op de huidige rc markt. 6-apb is een favoriet van velen. 4-fma is ook redelijk geliefd. Of een Borax Combo (nu vervangen door MaXTC). Maar ga je na het gebruik van een entactogeen geen kater voelen? Ik voel wel een kater na het gebruik van entactogenen, maar sommige mensen zeggen dat ze daar geen last van hebben

2c-b-fly zou een goede kunnen zijn als je een kater echt zoveel mogelijk wilt vermijden. Het zit net als 2c-b een beetje tussen een tripmiddel en een entactogeen in. Het is wat subtieler dan 2c-b en minder psychedelisch en meer entactogeen. Nog wel legaal.

Hierboven werd trouwens 4-fa genoemd. Op zich een prima tip, maar wel al lang verboden en eigenlijk nauwelijks meer verkrijgbaar. Eigenlijk ook geen rc meer, net als 2c-b.
6-apb geeft toch juist een heftige & lange kater?

En ik lees juist dat 2-cb-FLY heftiger is dan 2-cb?

OtherShore

Badass junkie
apb geeft toch juist een heftige & lange kater?
Als je mijn bericht goed leest dan zeg ik ook dat 6-apb wel een kater veroorzaakt. Alleen sommige mensen hebben daar niet zo’n last van. Net zoals sommige mensen minder last hebben van een xtc dip.

En ik lees juist dat 2-cb-FLY heftiger is dan 2-cb?
Ik zou zeggen van niet. 2c-b-fly is in ieder geval minder psychedelisch en meer entactogeen dan 2c-b en in die zin iets subtieler.

Bovenaan