Rc met coke effect

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik ben op zoek naar een rc met een vergelijkbaar effect als coke. Eventueel een dat je ook kan roken.

OtherShore

Badass junkie
Ik zou er niet aan beginnen. Sowieso zijn er geen rcs die echt op cocaïne lijken, maar alle stoffen met een enigszins vergelijkbare werking — kortwerkende stimulantia dus — zijn zo extreem verslavend dat ik ze niemand zou aanraden — al helemaal niet als je ze gaat roken/vapen. Dan kun je nog beter crack gaan roken (en dat moet je echt niet doen).

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Zelf denk ik dan aan NEP.

Maar als je verslavings- of bingegevoelig bent zou ik niks aanraden.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Zelf denk ik dan aan NEP.

Maar als je verslavings- of bingegevoelig bent zou ik niks aanraden.
Precies dit... Voor die zeer enkele die het wel in de hand weten te houden en zich relatief gelijke hoeveelheden houdt... Zeg nep 4 a 5 x zo potent in gewicht met ietsjepitje langere werking?? Of zeg ik iets geks?.... enkel dan zou nep miss zelfs wel minder schadelijk " kunnen " zijn... Dus nee raadt het niet aan!

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Ik zal hem aanraden bij coke te blijven, dat heeft ie al jaren in de hand.
Super. Na bijna 20 jaar sporadisch drugsgebruik ontdekte ik op rij benzos, A-PHP en NEP en toen is het helemaal uit de hand gelopen. Daarom reageer ik zo fel. Soms kom je er pas achter dat je gevoelig bent voor verslaving als je jezelf op het verkeerde moment blootstelt aan dit soort stoffen. Nu zou ik willen dat ik dat spul nooit had aangeraakt.

Laatst bewerkt:

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb weinig ervaring met cocaïne, maar troparil schijnt er wel wat op te lijken en kan je ook nog wel vinden denk ik op sommige
RC-sites, al heb ik het zelf al heel lang niet meer gezocht.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als het voor sporadisch gebruik is blijf gewoon bij coke.
Als het voor regelmatig gebruik is neem een pauze.
Coke tolerantie bouwt op bij regelmatig gebruik en die rush najagen of zoeken in een ander middel brengt jou met zekerheid in de problemen.

Verder zoals bovenstaande aangeven blijf je beter weg van de rookbare RC's zeker om die coke rush na te jagen.
Geen enkele RC is gelijk aan coke wat mensen ook beweren.
Ok, er zijn gelijkenissen maar een RC rush voelt ALTIJD chemisch, geforceerd en onnatuurlijk aan tegenover een zuiver onversneden cokerush.
Elk middel heeft zijn eigen pros en contras.

OtherShore

Badass junkie
De gelijkenis tussen coke en NEP is dat ze allebei een soort van milde euforische opwinding veroorzaken, een ontspannen rush. Zowel cocaïne en NEP bieden dus meer dan pure stimulerende effecten. En dat is ook de valkuil. Door de gebalanceerde werking voel je je nog redelijk jezelf en kan je denken dat het niet zoveel voorstelt. Daarnaast maakt dat ontspannen euforische effect deze stoffen nog aantrekkelijker.

Bij cocaïne is het gevaar misschien groter dan bij NEP, want zo gauw je met NEP gaat kiezen voor snellere wijzes van toediening (nasaal of vapen) en hogere dosissen krijgen de stimulerende effecten de overhand en verdwijnen de milde euforische effecten op de achtergrond. Dan gaat het steeds meer lijken op bijvoorbeeld A-PiHP.

En het grote probleem met al deze stoffen (pyro’s, hexen, nep, cocaïne, base coke) is dat ze zo ontzettend compulsief zijn. De high is al veel te vroeg afgelopen en wordt opgevolgd daar een bijzonder nare low. En dan is de oplossing zo makkelijk hè, gewoon bijnemen. Maar waar houdt het op?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Super. Na bijna 20 jaar sporadisch drugsgebruik ontdekte ik op rij benzos, A-PHP en NEP en toen is het helemaal uit de hand gelopen. Daarom reageer ik zo fel. Soms kom je er pas achter dat je gevoelig bent voor verslaving als je jezelf op het verkeerde moment blootstelt aan dit soort stoffen. Nu zou ik willen dat ik dat spul nooit had aangeraakt.
Hoor ik hier Mezelf praten :thinking: .. Bijna exact hetzelfde (op het sporadische na dan whaha)... Niet zozeer uit de hand gelopen gelukkig. Nouja voor de buitenwereld dan. Me baan, huisje etc heb ik er niet aan verloren maar hoewel het afgelopen maanden om zeer zeer lage dosiseringen gaat, ik nog steeds met benzo's zit te stoeien. Sinds dus ik er +-3 jaar terug mee in aanraking kwam via Etizolam. Want dat zou zogenaamd wel een mildere benzo (Het niet eens een benzo maar een analoog thienodiazepine) zijn en zou dus minder snel afhankelijkheid veroorzaken.

Nou het zal best, maar na flinke research weekenden met al die nieuwe middelen en na 9 jaar weer vrijgezel en eigenlijk voor het eerst alleenstaand......... Merkte ik zomaar op een maandagochtend, na dus misschien wel maanden lange veel te gezellige weekendjes, dat ik in volledige staat van spanning/anxiety stond met spasmen trillen zweten enzo..... Tja deze Mezelf kon na 20 jaar vanalles gebruikt te hebben toch wel een spray Etizolam hier en daar doordeweeks nemen? De weekenden gingen er shitloads naar binnen want ik had nog nooit meegemaakt (en vond het natuurlijk wel leuk en gezellig dat je na een 1 of ander stim iets had om toch te slapen haha (wat gezond is dacht ik om te doen, slapen, met een benzo 🤯 goh goh wat was ik wijs en verstandig met drugs zeg, NOT! )

Ik kan me avondjes herinneren dat ik midden in een groep mensen stond, tijdens een df meet bij iemand thuis, dat ik letterlijk 20 seconden na meerdere spray's met Etizolam de groep vroeg of ik nou al wel genomen had. Nou dan weet (sommige) wel hoe laat (meestal dus heel vroeg ochtend) het was 😁:rock:

Dus daar zat ik zomaar Mezelf voor me kop te slaan dat ik dus veeeeeeel te laat tot besef kwam waar ik mee bezig was. Terwijl ik VERDOMME wist dat benzo's een valkuil voor mij zijn en een grootste risico van alle drugs voor me vormen. En toch doen he!!!!! Shhhhit naja 3 jaar later bijna moet ik die kut benzooi nog steeds bij me hebben. Afgelopen maand is eerste maand dat ik stellig kan zeggen dat ik niet meer de lichamelijk afhankelijkheid heb door de te lage dosis. Dus we komen er wel maar tjeez man denk om die RC's mensen! Om toch niet dit topic helemaal te kapen sorry daarvoor @-Rataplan-

Dit is ontstaan tijdens research van al deze RC's als pyro’s, hexen etc. Vooral de pyro's (of tenminste bij deze weet ik het zeker) zijn hier gevoelig voor want ondanks ze lekker stimuleren en soms ook nog eens een lekkere euforie geven, geven ze heeeeeel vaak ook anxiety. Wat is er nou beter tegen dat ene negetieve werking van pyro anxiety? juist benzooooo's!.... Dus van het 1 komt het ander en dus lekker bij Coke houden als dat al tijden goed gaat. Beter gewoon helemaal niet natuurlijk maargoed als we dat allemaal deden bestond dit forum niet haha

Jeetje wat een verhaal......🙄

Moguh

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Ik herken veel van mezelf in je verhaal @Mezelf vooral dit:
Dus daar zat ik zomaar Mezelf voor me kop te slaan dat ik dus veeeeeeel te laat tot besef kwam waar ik mee bezig was. Terwijl ik VERDOMME wist dat benzo's een valkuil voor mij zijn en een grootste risico van alle drugs voor me vormen. En toch doen he!!!!!
Na 20 jaar drugsgebruik denk je toch wel dat je jezelf in de hand hebt. Natuurlijk, soms gebruik je iets meer of iets vaker dan verstandig is, maar je raakt de controle niet kwijt. Als je leven er echt onder gaat lijden schakel je terug en las je een pauze in. Maar dan ineens kom je een drug tegen die je gewoon niet loslaat.

Daarom heb ik altijd mijn bedenkingen als mensen zeggen dat ze niet verslavingsgevoelig zijn. Dat dacht ik 20 jaar lang ook. Tot ik op het verkeerde moment de verkeerde drug tegenkwam.

Verder beschrijf je hier (om het een beetje on topic te houden) precies het probleem met pyro’s, hexen/nep en aanverwanten:
Vooral de pyro's (of tenminste bij deze weet ik het zeker) zijn hier gevoelig voor want ondanks ze lekker stimuleren en soms ook nog eens een lekkere euforie geven, geven ze heeeeeel vaak ook anxiety. Wat is er nou beter tegen dat ene negetieve werking van pyro anxiety? juist benzooooo's!
Je kan ze ook nog bij dezelfde websites kopen! En het begint zo onschuldig hè: “Is er een goed alternatief voor coke?”; “Ik vind speed lekker, maar het mag wel wat euforischer”; “Weet iemand nog leuke stofjes om te proberen?” En dan probeer je eens wat en je vindt het leuk maar dan wordt je verward, angstig, gespannen en dan gaat er een benzo in. Eigenlijk wel gezond toch? Want je slaapt tenminste nog en benzos zijn niet zo schadelijk, dat zijn medicijnen! Maar als je toch een oplossing hebt voor de nadelen, waarom zou je het dan niet nog eens doen? Voor je het weet sta je aan het begin van een verslaving.

Feit is dat al deze kortwerkende stimulerende rcs (die je kan zien als alternatieven voor coke) steeds weer voor problemen zorgen. Ook vanwege het (meestal) bijkomende benzo gebruik. En dan reageer ik soms iets te fel, maar dat komt door wat ik heb meegemaakt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan