Rc opiaten

Paranoize.

Badass junkie
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.

Ik kan me venlafaxine ontwenning ( snri anti depressiva) nog herrineren en ik wou mezelf echt letterlijk van kant maken ! Nog heftiger dan wanneer ik pijn lijd van heroïne ontwenning. Bizar hoe heftig dat was in de kliniek wouden ze me benzodiazepines en opioïden het liefst nog allemaal in een week naar 0 afbouwen maar mijn anti depressiva durfde ze echt niet mee te fucked. Ze wouden 33.33% maximaal afbouwen, in 1x eraf en ik mocht 3 maanden later pas verder af bouwen

Dus nooit tramadol langdurig gebruiken !!

De Zandman

DF-koning
Geen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...

Pleuny

Bewuste gebruiker
Geen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
Als het als tramadol is nee bedankt:(

De Zandman

DF-koning
Voordat ze verboden werden, waren er wel opiaten r.c.'s op de markt.
Op zich wel jammer dat ze niet meer te krijgen zijn.
Het ging om de zgn. U 44000 rc's, maar er werd te onvoorzichtig mee omgegaan plus dat ze nogal verslavend waren en dan wordt er, net zoals met 3 MMC, een ban over uitgesproken en zijn ze verboden.
Nu schijnt er vanuit China nog weleens wat mogelijk te zijn, maar je loopt het risico dat die rc's er door de douane uitgepikt worden en dat je er narigheid mee kunt krijgen.
Ikzelf had zo'n U rc weleens willen proberen als pijnstiller.
Jammer maar helaas, ze zijn dus verboden.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Er zijn tientallen rc opiaten gewoon te verkrijgen bij een vendor die in europa gevestigt is.
Wat hier verboden is kan in een ander landje gewoon legaal zijn...

De Zandman

DF-koning
Op zich interessant te noemen.
Ik heb weleens naar een U 44000 gezocht maar ik kon er maar weinig over vinden.
Maar nu hoef ik deze niet meer.

Geelzuchter

Experimenterende gebruiker
Weet iemand hoe zwaar de afkick van O-DSMT is vergeleken bv oxy? Na hoeveel dagen dagelijks gebruik ontstaan er afkickverschijnselen en is dat dan fysiek ongemak of angst en onrust?

De Schurk

Belezen gebruiker
Verglijk van Tramadol en ODSMT.

Tramadol is een SNRI.
Tramadol hoort in eerste instantie de pijn prikkel te blokkeren, en daarnaast heeft het ook een opiaat verdovend effect.
ODSMT ervaar ik zelf als het tegenovergestelde, in mindere maat blokkerend en in overmaat het opiaat effect.
Dit lees ik ook terug in artikelen op het internet.

Wat veel mensen vergeten is dat dat Tramadol een SNRI is, ofwel het zelfde als een SSRI.
Met dit middel in je systeem is het best riskant om andere soorten drugs zoals xtc te gebruiken.

De Apotheker

Badass junkie
Verglijk van Tramadol en ODSMT.

Tramadol is een SNRI.
Tramadol hoort in eerste instantie de pijn prikkel te blokkeren, en daarnaast heeft het ook een opiaat verdovend effect.
ODSMT ervaar ik zelf als het tegenovergestelde, in mindere maat blokkerend en in overmaat het opiaat effect.
Dit lees ik ook terug in artikelen op het internet.

Wat veel mensen vergeten is dat dat Tramadol een SNRI is, ofwel het zelfde als een SSRI.
Met dit middel in je systeem is het best riskant om andere soorten drugs zoals xtc te gebruiken.
o-dsmt is een van de metabolieten van tramadol die geen SNRI of SSRI werking heeft en gewoon alles weg heeft van een klassiek opiaat.

De Apotheker

Badass junkie
Weet iemand hoe zwaar de afkick van O-DSMT is vergeleken bv oxy? Na hoeveel dagen dagelijks gebruik ontstaan er afkickverschijnselen en is dat dan fysiek ongemak of angst en onrust?
Want> ? dan schakel je over op of kan je bedenken of het het waard is of is het dat je het al lang gebruikt en schrikt?

o-dsmt geeft afkick net als andere opioid agonisten.

De Schurk

Belezen gebruiker
o-dsmt is een van de metabolieten van tramadol die geen SNRI of SSRI werking heeft en gewoon alles weg heeft van een klassiek opiaat.
Ik ben geen arts of wetenschapper dus kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen.
Maar volgens meerdere bronnen heeft ODSMT wel degelijk een SNRI effect en blokkeert het (met veel mindere mate zoals Tramadol) Serotonine en noradrenaline.

De Apotheker

Badass junkie
Ik ben geen arts of wetenschapper dus kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen.
Maar volgens meerdere bronnen heeft ODSMT wel degelijk een SNRI effect en blokkeert het (met veel mindere mate zoals Tramadol) Serotonine en noradrenaline.
''the two enantiomers of O-DSMT show quite distinct pharmacological profiles;[5] both (+) and (−)-O-DSMT are inactive as serotonin reuptake inhibitors''

Bron: https://psychonautwiki.org/wiki/O-Desmethyltramadol

Noradrenaline wel in mate maar geen serotonine dat is foutief.

De Schurk

Belezen gebruiker
''the two enantiomers of O-DSMT show quite distinct pharmacological profiles;[5] both (+) and (−)-O-DSMT are inactive as serotonin reuptake inhibitors''

Bron: https://psychonautwiki.org/wiki/O-Desmethyltramadol

Noradrenaline wel in mate maar geen serotonine dat is foutief.
Ja ik ken de website Psychonaut wiki.
Vind het een beetje moeilijk lezen alleen.

Ik las ook op andere sites dat het SNRI effect gewoon in stand bleef.

En als volgens jouw ODSMT geen SNRI is, waarom wordt het dan afgeraden om dit te combineren met Serotonin releasers of 5HTP (serotonine). en bij bijvoorbeeld een klassieke opiaat zoals morfine niet?

De Apotheker

Badass junkie
Ja ik ken de website Psychonaut wiki.
Vind het een beetje moeilijk lezen alleen.

Ik las ook op andere sites dat het SNRI effect gewoon in stand bleef.

En als volgens jouw ODSMT geen SNRI is, waarom wordt het dan afgeraden om dit te combineren met Serotonin releasers of 5HTP (serotonine). en bij bijvoorbeeld een klassieke opiaat zoals morfine niet?
omdat het een RC is en daarbij raden ze alles af wat mogelijk gevaarlijk kan zijn dat is normaal in de RC wereld.

Het is moeilijk lezen omdat ze namelijk weten waar ze over praten.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ah, wist zelf niet dat O-Dsmt één van de metabolieten was van Tramadol. Dus O-Dsmt zou dan eigenlijk beter of sterker werken dan Tramadol zelf als ik het zo zie.

Het stofje Tramadol heeft zelf geen werking.
Je lichaam moet het eerst verwerken, ofwel metaboliseren.

Wanneer je Tramadol in neemt zet je lichaam het uit zichzelf om in O-Desmethyltramadol, de werkzame stof.
Maar dit is puur afhandelijk van de hoeveelheid van een bepaald enzyme je in je lichaam hebt.
Dit verschild per mens.

Deze werking is ongeveer hetzelfde als Codeïne, Codeïne moet ook eerst door je lichaam gemetaboliseerd worden naar morfine voordat je de werking voelt.

De Apotheker

Badass junkie
Het stofje Tramadol heeft zelf geen werking.
Je lichaam moet het eerst verwerken, ofwel metaboliseren.

Wanneer je Tramadol in neemt zet je lichaam het uit zichzelf om in O-Desmethyltramadol, de werkzame stof.
Maar dit is puur afhandelijk van de hoeveelheid van een bepaald enzyme je in je lichaam hebt.
Dit verschild per mens.

Deze werking is ongeveer hetzelfde als Codeïne, Codeïne moet ook eerst door je lichaam gemetaboliseerd worden naar morfine voordat je de werking voelt.

ga je nou in je eigen woorden proberen uit te leggen wat je net gegoogeld hebt? ik zou eerst eens wat meer lezen voordat je feiten gaat spuien die mogelijk gevaarlijk of desinformatie bevatten.

transformated

Badass junkie
Eigenlijk de enige rc-opioïde die ik op het forum zie die gebruikt word is O-Dsmt.
Anders heb ik maar 3 andere rc-opiaten zien passeren hier of gebruikt zijn door ik of 1 van die 3 door nog een ander lid hier maar weet die persoon ze naam niet meer hier op het forum.
Best ook dat rc-opiaten hier eigenlijk niet veel passeren of gebruikt worden want het zou echt zwaar levens verpesten of nog meer naar de ruk helpen zoals andere genre drugs zoals bv. met de gekende pyro's of gekende rc-benzo's.

De Schurk

Belezen gebruiker
ga je nou in je eigen woorden proberen uit te leggen wat je net gegoogeld hebt? ik zou eerst eens wat meer lezen voordat je feiten gaat spuien die mogelijk gevaarlijk of desinformatie bevatten.
Voor iemand die vraagt of O-Dsmt het zelfde is als Tramadol probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen.
Ik zeg niets dat onwaar is......

transformated

Badass junkie
klopt! potenter maar minder breed spectrum.
Ah ok. Weet wel redelijk wat van opioïden en opiaten maar deze wist ik niet.
Toch zou ik O-Dsmt niet eens kopen. Tramadol zelf al geeft zelf geen high dat euforisch is of echt leuk is voor ik. Maar toch wanneer ik Zaldiar (Tramadol+ Paracetamol) of Tramadol zelf gebruikte had het iets waardoor ik het vroeger dan toch regelmatig gebruikte. Panadeine (Paracetamol + Codeïne Phosphate) gaf me dan soms wel een goed gevoel ook al was het een opioïde en de Panadeine die ik maar een paar keer heb gebruikt was in Australië in 2016 omdat ik had gesurft en was gevallen van de golf en het was ondiep water dus werd ik nog door de golf gesleurd tegen het zand en rotsen. Toen we naar de apotheek gingen kon je het daar zonder voorschrift kijgen de Panadeine.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik weet niet wat je van plan was, maar hier zet je je zelf echt mee voor schut.....
Wil je hier nou echt een punt bereiken.......?...?....?.....

tess69

Experimenterende gebruiker
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
ik heb dus niets van morfine en niet van super effect bij fentanyl maar bij oxycodon zweef ik .. bijzonder toch

Bovenaan